.[ ČeskéHry.cz ].
Beat the Song

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rotacak



Založen: 19. 02. 2009
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: 28. srpen 2018, 17:45:35    Předmět: Beat the Song Odpovědět s citátem

Název hry: Beat the Song
Žánr: Hudební
Vydáno: 28. 8. 2018
Steam: https://store.steampowered.com/app/894340/Beat_the_Song/

Je k dispozici i demo a editor písniček.

Mimochodem, koho zajímá vytváření módů/dlc v Unreal Engine 4 hrách (a jen za pomoci blueprintů), může se pobavit tutoriálem na Steamu u téhle hry, jak to asi potom vypadá (prozradím: šíleně).

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 28. srpen 2018, 19:28:31    Předmět: Re: Beat the Song Odpovědět s citátem

Tohle je totéž, jako nějaká minihra (už nevím v jaké hře), kterou jsem celkem nesnášel Smile
Upřímně - není to vůbec zábavné a písmena jsou navíc nějak posunutá (pokud to není záměrně kvůli obtížnosti nebo věc dema).
Za 17 eur jako hru pro desktop, to je docela odvážné a osobně bych si to nezahrál asi ani jako free to play (ovšem nejsem cílová skupina),
nicméně to, že dáváte k dispozici demo, je fajn.

Jinak 300MB v binárkách s pdb, efekty ve 100+MB mp4 videu, nevím, no...
Na to je Unreal trochu overkill, ne?

Jinak ty beaty se nějak automaticky detekují nebo se to musí zadávat ručně?

A nedělali jste nějaká ta auta v Unrealu jestli si dobře pamatuji?
Zajímalo by mě, odkud se vzal takový posun v zaměření?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotacak



Založen: 19. 02. 2009
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: 28. srpen 2018, 20:15:36    Předmět: Odpovědět s citátem

mar: Já si říkal jestli to sem vůbec mám dávat Smile Podpora od CZ scény vždycky povzbudí.

Jinak zábavné to je, ale musí to člověk vůbec chtít hrát.

Jaká posunutá písmena? Leda bys neměl 16:9 rozlišení, pak se to může stát, protože písmena jsou widget a ten se nedá scalovat správně spolu se scénou při změně poměru rozlišení.

Pokud je tam pdb, tak jsem ho zapomněl smazat, protože v poslední verzi unrealu to tam cpe i když se dělá shipping verze a tvorba pdb je vypnuta.

O velikosti nemůžu nic říct, tolik to prostě zabírá. Jestli je Unreal overkill nebo ne to nevím. Jiný engine nepoužívám, ale aspoň se můžu spolehnout že bude zvládat frameskip a timing v rámci možností.

Beaty se automaticky nedetekují, musí se vymyslet co kde kdy a ručně vytvořit patterny, písničky získat rozdělené na jednotlivé stopy s jednotlivými nástroji, rozsekat na jednotlivé samply ve správných místech a utlumit v písničce na pozadí. Proto to není jako nějaká minihra, kde se všechno generuje z jedné mp3 a potom je to celé o ničem (a na to mám stejný názor jako ty), ale naopak designovaná věc, kde hráč opravdu hraje tu hudbu, když nehraje tak je ticho a když hraje špatně, tak hraje samply špatně. Nejen, že díky tomu lze objevit v té hudbě věci, které normálně člověk přehlédne, ale vyvolává to úplně nový zážitek. Ale o tom bych si popovídal spíš s nějakým Japoncem.

Ano, dělali jsme Grass Max auta, taky Murnatan fps střílečku a teď já tohle. Není to žádný posun protože jsme nikdy nebyli nikde zaseknutí. Mám naplánováno hromadu her všelijakých žánrů, protože nemám co hrát a všude je jen samý flappy bird na mobily nebo zombie a nebo teď battle roayal Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 28. srpen 2018, 21:31:57    Předmět: Odpovědět s citátem

rotacak napsal:
mar: Já si říkal jestli to sem vůbec mám dávat Smile Podpora od CZ scény vždycky povzbudí.

Ale no tak, snad uneseš trochu kritiky Smile Nejsi snad zvyklý jenom na samou chválu. A aspoň máš nějaký feedback.

citace:

Jinak zábavné to je, ale musí to člověk vůbec chtít hrát.

S posunutými písmeny to není tak snadné (viz níž) Smile

citace:

Jaká posunutá písmena? Leda bys neměl 16:9 rozlišení, pak se to může stát, protože písmena jsou widget a ten se nedá scalovat správně spolu se scénou při změně poměru rozlišení.

Mám 16:10 a písmena jsou o 2 bary jinde a to trochu to mate. To snad není neřešitelný problém, i kdyby se to přinejhorším mělo zapéct do textury.

citace:

Beaty se automaticky nedetekují, musí se vymyslet co kde kdy a ručně vytvořit patterny, písničky získat rozdělené na jednotlivé stopy s jednotlivými nástroji, rozsekat na jednotlivé samply ve správných místech a utlumit v písničce na pozadí. Proto to není jako nějaká minihra, kde se všechno generuje z jedné mp3 a potom je to celé o ničem (a na to mám stejný názor jako ty), ale naopak designovaná věc, kde hráč opravdu hraje tu hudbu, když nehraje tak je ticho a když hraje špatně, tak hraje samply špatně. Nejen, že díky tomu lze objevit v té hudbě věci, které normálně člověk přehlédne, ale vyvolává to úplně nový zážitek. Ale o tom bych si popovídal spíš s nějakým Japoncem.


Rozumím, takže je potřeba to ručně připravit. Tohle jsem myslel (jak snadné je přidávat nové skladby). Sekat hudbu na atomy může být zajímavé, na to ti stačí třeba kyselina lysergová, ale tohle období mám už za sebou Smile
Ale na ten editor bych se rád podíval, pokud je to i u dema.

citace:

Ano, dělali jsme Grass Max auta, taky Murnatan fps střílečku a teď já tohle. Není to žádný posun protože jsme nikdy nebyli nikde zaseknutí. Mám naplánováno hromadu her všelijakých žánrů, protože nemám co hrát a všude je jen samý flappy bird na mobily nebo zombie a nebo teď battle roayal Smile

No vidíš, na ty další věci se rád podívám, pokud je to na steamu, FPS mě určitě moc zajímá a to si nepamatuji, že by sem někdo dával (třeba by tě podpora překvapila Wink

Jinak flappy bird ani PUBG není můj cup of tea, ale Battle royal jako japonský film nebyl vůbec špatný.
Flappy bird a spol je důvod, proč jsem úplně přestal hrát hry na mobilech. Je to buď plné reklam, pay to win nebo asset store shit. Dobré věci pořád jsou, ale v té záplavě se ztrácí a těžko se hledají.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotacak



Založen: 19. 02. 2009
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: 28. srpen 2018, 22:39:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Jasně, já unesu všechno. V poslední době jsem si uvědomil tak trochu co je důležitý a snažím se věci neřešit. Ale je to klasika, postneš hru na cz weby a sklidíš nula prodejů a nesmyslnej hate. Proto už ani nekontaktuju české redaktory. Kdybych dělal flappy birdy jen kvůli penězům, tak by mi to bylo třeba jedno, ale já dělám hry protože je chci hrát a protože mi takový hry chybí a potom nemám důvod je někomu cpát nebo někoho přesvědčovat.

Třeba tady u té hry jsem podobnou nenašel. Naposledy jsem hrál beatmanii (samozřejmě z japonska) v emulátoru z hracích automatů. Pak nic, údajně guitar hero byl taky tak zpracovanej, ale to jsem neměl možnost hrát, navíc trdlovat s dětskou kytarou - to bych se hanbou propadl i sám před sebou. No a tak jsem to musel udělat já, protože jinak jsou tu jen ty levné generované napodobeniny.

No pokud jde teda o ty písmena ASDFGHJ tak ty přece vůbec nepotřebuješ, stačí vědět jaká řádka kláves to je a pak už se podle stisků zorientuješ. Nebo si hru můžeš přepnout do okna a tam by to mělo být ok. Do textury to vyrenderovat půjde, snad, ale musel bych zjistit jak.

Implementace jedné písničky pro tři obtížnosti mi trvala 3 dny po 12-16 hodinách. Celý jeden měsíc jsem jen implementoval písničky. Editor u dema není, ale můžeš se na Steamu podívat do návodů a tam je popis a screen editoru. Nedělal jsem ho na krásu ale na to co bylo zrovna potřeba.

Murnatan na Steamu je, zdarma. Není to finální verze, nebyly peníze na dodělání. Ale jde to hrát, akorát asi neseženeš spoluhráče. Časem tam dodělám nějaké singl módy. Sem jsem to asi nedával, zaprvé je tam hlavně zahraniční komunita a zadruhé nepotřebuju číst to, že je to jen kopie Natural Selection 2, když je to kopie Tremulousu Smile To si vždycky někdo myslí, jak odhalil strašný tajemství a ani netuší jak moc je vedle.

Battle Roayal s Takeshim? Jo to bylo fajn. Pak to objevili v americe, vyrobili Hunger Games a já si málem ukroutil hlavu. Ad mobily - přesně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1765

PříspěvekZaslal: 30. srpen 2018, 13:37:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Guitar Hero "klon" - opensource na Win/Mac/Linux - http://fretsonfire.sourceforge.net/ a fork/fix https://github.com/fofix/fofix.

UTFG (=market research) -> 1. odkaz. Hra existuje tak 10 (?) rokov a je podarena.

Kazdopadne gratulujem k vydaniu a dufam, ze sa casom objavia aj nejake recenzie, tj. niekto si to stiahne Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1765

PříspěvekZaslal: 30. srpen 2018, 13:43:21    Předmět: Odpovědět s citátem

A este by som dodal, ze "trdlovanie" s detskou gitarou je vyborna party zabava, podobne ako skakanie na DDR (nie Vychodne Nemecko, ale Dance Dance Revolution Very Happy) podlozke. Vzhladom na miliony (?) ludi, co si to kupili na party hranie, by som to trapnym fakt nenazval.

Poznam ludi, ktori hrali Frets on Fire s klavesnicou v ruke otocenou hore nohami, jednou rukou mackali odspodu F1-F5 a druhou enter, aby sa to "ergonomiou" priblizilo prave ovladacu Guitar Hero.

Upozornujem, ze toto nie je moj zaner hier, ale zahral som si kazde z toho (GH i FoF, DDR i StepMania). Hned, ako budem mat cas, zahram si aj tvoje demo!
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotacak



Založen: 19. 02. 2009
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: 30. srpen 2018, 15:33:07    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster: Jojo. A kdybych psal o Murnatanu, tak ty mi přesně napíšeš, že je tady podařený Natural Selection 2.

Myslím, že jsem to už v předešlých příspěvcích vysvětlil dostatečně. Navíc je to vidět ve videu a napsané na Steamu. Co víc dělat? Nic. Nevadí.

Otočenou klávesnici samozřejmě znám, ale to nedělají proto, že se chtějí přiblížit dětské kytaře, ale prostě kytaře nebo aby to ovládání bylo smysluplnější. Tvůj názor na trapnost kytary je zřejmě založen na počtu prodejů takových kytar. Ok, máme odlišné názory. Můj názor vychází z mého vlastního pocitu. BTW, ona ani jiná možnost nebyla, buď dětská kytara, nebo nic.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1765

PříspěvekZaslal: 31. srpen 2018, 10:14:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Demo som si zahral.

Vyber jedinej pesnicky v deme, ktora podla mojho skromneho nazoru nie je velmi rytmicka, je skoda. Atraktivnejsia by nebola do dema?

Palec dolu za to, ze tato jedina hratelna skladba je kdesi uprostred zoznamu -- 30 sekund som ju nedokazal objavit a zacinal som pochybovat, ci som v spravnom menu a nemam mackat nejake buttony, ktore tam niekde predsa urcite musia byt...

Pozitivne hodnotim celkovy "look" hry, menu i UI je pekne a interaktivne.

Hra je hratelna, efekty su v pohode. Pesnicku som porazil na 3. pokus, ked som si zvykol na ovladanie 2 rukami (urcite by slo zvyknut aj na 1 ruku).

Znovu gratulujem k dokonceniu a vydaniu.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rotacak



Založen: 19. 02. 2009
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: 31. srpen 2018, 11:52:06    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster: díky za sdílení zkušenosti.

Vybrat písničku do dema bylo těžší než se zdá. Chtěl jsem jednodušší, ale s krátkými samply a aby tam bylo co nejvíc poznat, co je to hlavní na té hře. Protože když zahraješ delší sampl špatně (třeba kousek rytmu) a ještě do toho hraje složitější hudba na pozadí, tak to může nováčka zmást, co se děje. No a nakonec to splňovala ta terminátorská písnička, alespoň ze začátku. To, že je dál v seznamu je prostě tak no, ale mohl bych ji pro demo přesunout nahoru, to je pravda.

Jinak pokoření písničky na třetí pokus je dobrý výkon na člověka, který nijak zvlášť nehraje hudební hry.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna