Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 24. říjen 2015, 11:24:36 Předmět: RTS/Strategy |
|
|
Zdravím.
Možno si ma niektorí pamätajú ako som riešil fixnutie skoku loptičky v Unity 3D - trvalo to cca 3dni než som sa dopracoval k riešeniu ano bol to krásny orgaz*** .
Dlhšiu dobu premýšľam nad tým ako sa vyhnúť klasickej práci niekde po škole. Motivačne by to asi znelo urobiť hocičo len nechodiť do roboty .
Začal som sa obzerať po hrách ktoré su aktívne a ľudia hrajú, najviac ma zaujalo RTS/strategy z toho dôvodu že by tam mala byť teamová spolupráca ako realných ľudí teda hráčov. Nedávno som videl toto https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1Q60yBQG8XI a chcel by som to dostať do tej doby. Lenže je tu pár vecí ktore by trebalo si ujastniť.
Bude to dlhá hra? Niečko ako divoké kmene? Alebo to bude krátke povecme na 40-50 minut? skôr sa prikladam k dlhiešmu trvaniu hry
Mam taku myšlienku že by som to rozdelil na 3 časti RGB Red/Green/Blue to by bol vpodstate poloha kde kto sa objaví-farba mestá ,vozového parku
Obdobie hry? Asi trošku dopredu + s dronom niečo ako špeh alebo ako to nazvať. Vozový park? asi niečo vznašajuce sa.
Engine? Najskôr unreal engine 4 - k nemu sa ešte dostanem
Spôsob hrania - p2w/f2p/jednorazova platba
V jednej teme som sa tu dočital ako je to ťažke na steame niečo zrobiť a dať to tam + treba firmu/živnosť etc chujoviny až až
Ja som skôr za f2p ale neriešil to ako browser hru ale ako klasicku že zapnem a hram a taky zaujimavy gadget by bolo to že keď hru vypnem tak keď mi neikto napiše vyskoči mi upozornenie že mam spravu alebo niečo takeho.
K samotnému UE4 je pozoruhodné že na internete je toho strašne málo čo sa týka navodu a samotnej dokumentacie ako je u UNITY 3D - v dnešnej dobe to písať na kolene od A až po Z je blbosť => to skôr JACKPOT potiahnem.
Čo už mám a čo môžem ukázať? V priebehu tohto tyždňa by som vedel ukazať otexturované modely ktore mam pripravené - samozrejme v hlave a keď že idu prazdniny 6dni tak toho dosť porobím.
Čo už mam v UE4 ? Inštalačku keďže neviem čo skôr by som mal začať riešiť.
Keby ste ma vedeli usmerniť Vy starší a skúsenejší ľudia bol by som rád. Aj nejaká ta Osnova v UE4 by potešila
Za každý názor/hate budem rád. _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 24. říjen 2015, 22:49:57 Předmět: |
|
|
Tak chodit do práce není zas tak těžké - spousta lidí to nějak zvládla. Taky záleží, s jakou prací tvorbu her doma srovnáváš. Finančně to většinou jde s javaskriptovým programátorem v Praze za 21 hrubýho (spolužák ze střední před pár lety), ale programátor už za 50 hrubýho si dlouhodobě vydělá víc (vícero her ti neuspěje a nevydělá ani vložené náklady, taky máš období, kdy tě nic nenapadá - kdežto v práci ten příjem máš pořád, nižší, ale pořád). Navíc práce je jen 8 hodin denně, tak když si denní režim zoptimalizuješ, tak můžeš jet ještě vlastní projekty i o pracovních dnech. A to tu máme ještě 5 týdnů dovolené (ještě jsem neviděl programátorský job, kde by vám od začátku nepřihodili 1 týden k základním 4). Finanční stabilita ti navíc umožní dělat hry podle sebe a ne jen to, co si myslíš, že finančně uspěje (většinou ne, to by byly všichni v balíku). A třeba uděláš něco, co bude hit, právě protože se to liší od her, kterých vyjde stovky denně. |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 25. říjen 2015, 11:44:56 Předmět: |
|
|
Dle všeho chodíš do školy ještě = máš spoustu času (i když si to nemyslíš ).
A pokud to myslíš vážně, tak ten čas opravdu máš což je tvoje výhoda. A hlavně tě netíží věci co přijdou po škole. Něco jako prázdniny 6 dní kdy máš čas na vývoj neřeš - ty máš prázdniny pořád (musíš jen jít do školy, udělat úkoly a nějaké drobné domácí povinnosti - ale jinak jsi ještě mimo vše co teprve přijde (reálný život).
Takže pokud si dokážeš ujasnit priority a věnovat se opravdu jen vývoji je tu šance to někam dotáhnout.
Zapomeň na to, že se budeš snažit dělat něco co je teď in - než to dokončíš, tak to in už nebude.
Hlavně pokud to budeš dělat pro peníze a vidinu zisku, tak to rovnou zabal - na to nemáš prostředky a kapacity.
Dělej to co by jsi sám chtěl hrát a dělej to pro zábavu. Na hře to ve výsledku je hodně poznat pokud je to tvořeno pro peníze nebo pro zábavu.
Neexistuje recept na úspěch - je to jako sázka do loterie.
Ale dá se tomu pomoci - nedělej nic velkého v tvém případě!
1) jsi ve věku, kdy tě to prostě přestane bavit hodně brzo a budeš vidět priority jinde.
2) velkou věc nejspíše nedáš a neustojíš (je to opravdu HC bez zkušeností) - to že ti něco bude fungovat, je super, ale to je 10% práce - dalších 90% je jedno a to samé nějak do té hry napojit opravdu funkčně.
3) pokud se pustíš do malé hříčky a dokončíš ji - uvidíš ten pocit a další energii pro další projekt (+ tě lidé začnou brát vážně a pomalu se ti otevřou cesty k lidem co mají podobný cíl jako ty).
Takže do práce půjdeš tak jako tak;)
Také si pro první menší projekt raději vezmi to Unity než Unreal (Unreal je teď hodně v kurzu, ale pokud nemáš představu co jak proč udělat - tak google ti toho řekne více k Unity než k UE).
Ne vždy se hodí Unreal na vše a stejně i Unity - každý engine má svoje + a - a ani jeden není lepší globálně než ten druhý. To že Unreal teď jakoby více prodává hry, je jen pozlátko - nejde o engine, ale to co je za klávesnicí.
Hlavně se nenech zmást tím, že dnes denně na Greenlight prochází vše a je to během pár dnů v TOP10 apod. Greenlight už není to co byl dříve a projde tam vše - realitu ti ukáže až Steam store, když lidé budou muset opravdu strčit ruce do peněženky. (Ale na toto celé zapomeň, prvně si opravdu udělej něco jen pro sebe ať si vyzkoušíš co to je dokončit hru alespoň do nějakého hratelného celku). _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 25. říjen 2015, 14:18:58 Předmět: |
|
|
mne sa tiež viac pozdáva Unity lebo si to tam napišem tak ako bolo pri tej loptičke - takže asi nerobiť to pre peniaze lebo už len z principu to nevyjde
a steam som myslel tak že sa mu chcem oblukom vyhnúť _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|