Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 14. srpen 2016, 10:33:56 Předmět: The Wild Age (OLD prototyp) |
|
|
Zdravím,
jelikož s NI se dostavil docela silný burnout, tak jsem byl nucen najít něco na odreagování a znovu dobití energie.
Prošel jsem si koncepty a vybral + upravil ten nejjednodušší na výrobu. Tak aby celý vývoj zabral málo času a nijak nenarušil vývoj NI.
Mohl jsem pracovat stále na NI a tu a tam si pracovat na něčem jiném.
Z toho všeho vznikl tento prototyp, který už je v podstatě schválen a vzniká tak ve volném čase plnohodnotná hra;)
Tentokrát zaměřená spíše na casual hraní a rychlou akci.
Jelikož ve hře nejsou ještě ikony atd. Tak tento screen vysvětli co je co v základu:
Smysl je klasický chalenge survival, ale ne nic hardcore.
Plus další herní módy atd.
Nemá cenu o tom teď více psát.
Hlavní důvod proč to sem dávám už teď, je že potřebuji otestovat výkon (mělo by to běžet snad na každém stroji) + takové ty první dojmy (záměrně to moc nepopisuji abych zjistil reakce;) )
Interní testy na lidech jsou ale hodně pozitivní.
(je to asi tak týden práce, tak to není ještě ono;) )
Dodatky:
Po moři se dá plout s lodí, i když není vyzkoumaná.
Přechody textur nejsou všude ok + tu a tam je i díra v terénu - vše je zase procedurálně generované
Některé věci lze přetahovat přímo na postavu (jídlo, zbraně atd.)
Některé lze již položit na zem (dřevo, flint)
Na ohniště lze přetahovat dřevo pro hoření + jídlo (pokud je vyzkoumáno vaření).
Karty - jsou zatím jen 3 a slouží jako bonusy (najdou se na malé %)
Proti chladu v noci slouží zdroj tepla (ohniště, louč)
Noc:
Výroba ve stanu:
 _________________
http://www.mcmagic-productions.com/
Naposledy upravil McMagic dne 5. listopad 2018, 09:41:11, celkově upraveno 4 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 14. srpen 2016, 15:21:26 Předmět: |
|
|
Vypadá to dobře, a jako milovník Ultima Online schvaluju  _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 15. srpen 2016, 10:48:14 Předmět: |
|
|
Renie -> díky, no UO to nebude to je moc velké sousto;)
----------------------
Ještě prosím ty co to zkoušeli, kolik jste měli FPS atd. a na jaké sestavě (opravdu herní sestavy nemá smysl řešit - jde mě hlavně o low sestavy - notebook apod.).
Pokud máte něco slabšího - běželo to na tom OK?
Zatím to žere cca 300MB RAM - tipuji že to vyleze tak max na 1-2GB (což asi přeháním to 1GB bude asi strop ) - ale je tam a bude hodně výpočtů ještě. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 16. srpen 2016, 21:38:17 Předmět: |
|
|
Pro zájemce tu mám další test.
Jde o to zdali umřete nebo ne
Nepočítám jako smrt to že najedete do tornáda na moři.
Ale spíše smrt na hlad, žízeň nebo chlad - nemělo by to být pravidelností, ale může se to stát - test je hlavně na to zdali to není až moc easy a nechce to více přitvrdit...
Update (moc toho není není to main projekt, ale už se to pěkně rýsuje;) ):
Zapojení základních zvuků.
Zapojení nových efektů.
Animace na postavě pro akce.
Bágl na zádech (pokud je vynalezen).
Při přetahování věci na postavu/ohniště je možné mačkat nad postavou/ohništěm RMB a dávkovat věci - při puštění se dá jen jedna věc a item se vrátí do báglu.
Více věcí co lze položit už na zem.
Vybrané suroviny se již nespawnují znovu (bude vylepšeno - ale teď se dalo farmit pořád dokola na stejných místech).
A další drobnosti.
 _________________
http://www.mcmagic-productions.com/
Naposledy upravil McMagic dne 17. srpen 2016, 14:42:57, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 17. srpen 2016, 14:42:07 Předmět: |
|
|
Tak to bylo dle testu lidí až moc easy;)
Je nový demo build.
DELETED
Bylo to moc easy:)
Teď hlad a žízeň klesá více (nesmí to ale obtěžovat + bude napojen systém stop stavu - neklesání hodnot po doplnění statu).
Pochodeň se rychleji zničí.
+ větší hit durability na základní nástroje.
Nově přidáno:
Lv postavy + expy
ATK - DEF staty
První potvora - králík (neagresivní )
A menší drobností.
Ale smysl není aby to bylo moc hardcore - toto je základní balanc - a cílovka jsou i děti no;) _________________
http://www.mcmagic-productions.com/
Naposledy upravil McMagic dne 18. srpen 2016, 13:43:29, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 18. srpen 2016, 07:59:24 Předmět: |
|
|
McMagic: Kam chodíš pro energii a inspiraci? Že bych si tam taky došel :-). Je to mazácký, odpočinout si od projektu jiným, podobným projektem. Klobouk dolů, vypadá to dobře :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 18. srpen 2016, 13:47:24 Předmět: |
|
|
semo: Energii me dava kdyz tvorim neco noveho co jde od ruky
Ale diky tomuto mini projektu co jedu na relax 2-3 hodky denne max, jsem vyresil hodne bugu do NI - jak napojuji veci vice do hloubky hned od zacatku a resim podobne veci jako v NI - tak se to lepe ladi. A mohu tak v NI resit bugy, co jsem nebyl schopen opravit (najit pricinu;) )
Jinak new build: DELETED
Konečně vlci (pracovní detekce, lepsi lv up koef atd...)
Boj je fun zalezitost a schazi jeste druhy indikator utoku (to co tam je je alert zona - ale zabarvuje se dle akce (zelena - bezpeci, zluta - potvora po me jde (nebo ode mne, nevsima si mne, kdyz je placha) - cervena - utoci) Vlk ale utoci do vsech stran kolem sebe - tj drzet se dal;) + na nej jit se sekerou a lv postavy tak 2-3 +
Jeste to bude chtit zvuky no;) _________________
http://www.mcmagic-productions.com/
Naposledy upravil McMagic dne 18. srpen 2016, 20:28:38, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 18. srpen 2016, 16:35:46 Předmět: |
|
|
Je to bozi. Konecne nejaka hra od tebe, co mi bezi Docela me to chytlo.
Hral jsem to v okne 720p a FPS cca 60. Sestava je iMac 2011. Coz je i5-2400S 2,5GHz, 8GB RAM a AMD Radeon HD 6750M s 512 MB.
Dostal jsem se na lvl5. Ze zacatku jsem mel hodne problem s hladem. Ostatni staty problem nedelaly. Narazil jsem jednou na diru ve svete, ale to pises, ze o tom vis. Jinak vicemene na vsechny mechaniky jsem prisel sam intuitivne (pokladani veci na ohen) - vlakno co tu popisujes jsem cetl az potom.
Bonus Karty se nejak nevyprchavaji, mam furt aktivni na food a to uz nekolik dni (hernich ) a furt bezi.
Hodne mi chybela velka mapa. Nebyl jsem schopen se vratit ke stanu. Takze jsem vzdycky postavil novy
Vyzkoumal jsem tier4, ale tam predpokladam jeste nic neni a teprve bude.
Prvniho kralika jsem potkal po hrozne dlouhe dobe. Vlky docela brzo. Ale bal jsem se jich, tak sem se drzel dal Az ke konci hrani jsem na nej sel a v pohode.
Nepochopil jsem bandage, ze vyzaduje k vykrafteni bandage. Trochu schiza
Kompas mi neprislo ze ma velky smysl. Velka mapa by byla lepsi. Mozna ten kompas by byl vic cool, kdyz by se udelal okolo minimapy a ta se zacla rotovat tam, kam se diva hrac. To by asi pomohlo.
To je ted tak narychlo vse. Jinak je to fakt super. Dobra prace! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 18. srpen 2016, 16:56:26 Předmět: |
|
|
Díky!
Bonus karty - o ty nepřijdeš - pokud je nesměňuješ za suroviny "salvage" (až bude save, tak je budeš mít napořád i v nové hře - je to takový sběratelský bonus a motivace získat všechny karty).
Velká mapa - ta bohužel nebude (bylo by to až moc výpočtů navíc - celý svět se generuje zase procedurálně bohužel). Ale kompas ti udělá možnost najít stan atd. (bude se ti ukazovat šipka kam jít).
Bandage - kouknu asi překlep
Jsem rád, že to baví!!! _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 18. srpen 2016, 20:29:21 Předmět: |
|
|
Tak poslední build na víkendové testy:
https://we.tl/mMJaqWQPiN
Minimapa - se ukazuje až po vynalezení kompasu.
Minimapa se natáčí dle postavy.
Postaveny stan - ukazuje kterým směrem je (aby se člověk neztratil) - ale až po vynalezení kompasu - tak to nefunguje
Pokud je myš přes UI, tak se již neukazují interakční ikony na objekty (stromy apod.)
Vyladěnější boj - králík již také vrací úder.
Na lv 1 a beze zbraně (sekery nemá smysl bojovat - maté nižší útok než králík a berete jen po 1 HP).
Králík - ideální lv 2-3 +
Vlk - ideální lv 5+
Logicky se sekerou (může být i krumpáč, ale má menší ATK) a pochodeň přidává na obranu +2!
"Zbraň" se poškozuje i při boji! _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|