.[ ČeskéHry.cz ].
3D hra vo WebGL-Three.js 3D piano 3D notebook s Youtube
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
firex3d



Založen: 18. 09. 2016
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: 18. září 2016, 12:03:13    Předmět: 3D hra vo WebGL-Three.js 3D piano 3D notebook s Youtube Odpovědět s citátem


aprogramoval som 3D hru vo WebGL-Three.js, mozete ju prosim otestovat,
da sa tam hrat na 3D piane, lyre, pozerat Youtube videa na 3D notebooku.
Mala by fungovat na vsetkych prehliadacoch okrem IE prehliadaca ktory pdporuje len ciastocne tie funkcie ktore som do tejto hry dal.Sad co ma dost mrzi.
Kludne skritizujte aj sa vam nieco nepaci.

no a link je http://brano3d.byethost8.com/

Ďaujem
Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kostelnice



Založen: 02. 06. 2016
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: 19. září 2016, 09:10:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj Firex3d,

pro začátek dobrý - zavzpomínal jsme si, když jsme s WebGL před pár lety začínali. Zkus zapracovat trochu na pohybu kamery. Mě se v tom domečku velmi špatně chodilo Sad.
_________________
Jedinou hrou, kde si určíš pravidla výhradně sám, je tvůj život, tak tu šanci nepropásni Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1821

PříspěvekZaslal: 19. září 2016, 09:32:37    Předmět: Odpovědět s citátem

PaleMoon 26 x64 (Firefox 38.9) bez Flashu -- nefunguje, vypise toto:

browser supported FLASH, CHROME, OPERA OK ...
script needed JAVASCRIPT OK ...
3D needed WEBGL OK ...
player needed ADOBE FLASH X unidentified - please wait

Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:38.9) Gecko/20100101 Goanna/2.1 Firefox/38.9 PaleMoon/26.4.0
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
firex3d



Založen: 18. 09. 2016
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: 19. září 2016, 11:47:39    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
PaleMoon 26 x64 (Firefox 38.9) bez Flashu -- nefunguje, vypise toto:

browser supported FLASH, CHROME, OPERA OK ...
script needed JAVASCRIPT OK ...
3D needed WEBGL OK ...
player needed ADOBE FLASH X unidentified - please wait

Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:38.9) Gecko/20100101 Goanna/2.1 Firefox/38.9 PaleMoon/26.4.0


Ahoj, vdik za snahu, ono to funguje, len musis chvilu pockat, ak mas nainstalovany flash player pusti ta to dalej, napis ak ta to nepustilo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
firex3d



Založen: 18. 09. 2016
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: 19. září 2016, 11:51:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Kostelnice napsal:
Ahoj Firex3d,

pro začátek dobrý - zavzpomínal jsme si, když jsme s WebGL před pár lety začínali. Zkus zapracovat trochu na pohybu kamery. Mě se v tom domečku velmi špatně chodilo Sad.


ahoj, parada, potesilo by ma ak by si bol konkretnejsi, prehliadaci si to hral? Dakujem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1553

PříspěvekZaslal: 19. září 2016, 12:32:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně to taky nefunguje, viz problem, ktery ma pcmaster. Proc to vyzaduje flash? Nemam rad flash.

Edit: Navic to nefunguje ani s nejnovejsim flashem.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 19. září 2016, 14:50:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Stejný výsledek jako Pcmaster. Než tam dělat takové složité detekování, které stejně nefunguje (viz nedetekování Flashe), tak to máš udělat rovnou jako "vyžaduje Chrome". Když to pustím v Chromu, tak teprv si vychutnám to správné peklo. Musím se proklikat hromadou Youtube videí, abych horko těžko zjistil, že hra se ovládá šipkama, a pak skončím na neznalosti hesla!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
firex3d



Založen: 18. 09. 2016
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: 19. září 2016, 20:58:46    Předmět: vdik Odpovědět s citátem

fiha super, dakujem vsetkym co prispeli, skusim to poopravovat...
vyhodim ten flash uplne prec, musim tam dat hned od zaciatku navod na ovladanie atd atd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kostelnice



Založen: 02. 06. 2016
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: 20. září 2016, 09:31:27    Předmět: Odpovědět s citátem

firex3d napsal:
Kostelnice napsal:
Ahoj Firex3d,

pro začátek dobrý - zavzpomínal jsme si, když jsme s WebGL před pár lety začínali. Zkus zapracovat trochu na pohybu kamery. Mě se v tom domečku velmi špatně chodilo Sad.


ahoj, parada, potesilo by ma ak by si bol konkretnejsi, prehliadaci si to hral? Dakujem


Prohližeč je 48.0.2, ale v tom asi rozdíl jinde nebude. Nevim jestli tam na pohyb kamery používáš nějakej standardní orbitcontrols nebo si to zkoušel dělat sám, ale mě každopádně funguje inverzně myš, takže když dám doleva, kamera jde doprava, když nahoru tak kamera jde dolu. Připadám si pak trochu jak v Princovi, když jsem vypil vodu na otočení obrazovky Wink . Dále pak pohyb samotný je poměrně dost trhaný Sad a pomalý, což je trochu zvláštní kombinace. Ono to s těma controls ve WebGL není úplně snadné a che to zkouše a zkoušet, číst a číst, poznávat, jak to vlastně celé funguje.
_________________
Jedinou hrou, kde si určíš pravidla výhradně sám, je tvůj život, tak tu šanci nepropásni Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 20. září 2016, 09:47:27    Předmět: Odpovědět s citátem

tiez mi to hodilo chybu flashu ale po chvili dalo ok.
To ovladanie je katastrofalne, to si musel dlho spekulovat ako ho zrobit tak zlozite.
A na to ze tam nie su ziadne narocne shaderi ani grafika to slo pomaly,trhane.
Az na tieto dost podstatne veci to vypada celkom dobre.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kostelnice



Založen: 02. 06. 2016
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: 20. září 2016, 13:56:16    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX napsal:

To ovladanie je katastrofalne, to si musel dlho spekulovat ako ho zrobit tak zlozite.
A na to ze tam nie su ziadne narocne shaderi ani grafika to slo pomaly,trhane.
Az na tieto dost podstatne veci to vypada celkom dobre.


Já vím, že to není tvoje věc, ale hádám, že si ve WebGL nedělal Wink to bys ho asi víc šetřil Very Happy , to není jako např. Unity, kde ti mamka namaže krajíc sádlem a přidá kafíčko.
_________________
Jedinou hrou, kde si určíš pravidla výhradně sám, je tvůj život, tak tu šanci nepropásni Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
firex3d



Založen: 18. 09. 2016
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: 21. září 2016, 21:37:22    Předmět: kolos Odpovědět s citátem

super za reakcie cim kritickejsie tym lepsie, aspon mi klesne ego Wink

No je to kolos ta hra, je to moja prva hra vo webgl-three.js po 10 rocnej pauze v programovani. Este predtym v 2005 som urobil nejaku podobnu 3D hru v shockwave a celkom ju ludia hrali na forach.


Tuto hru som skusal programovat a ucit sa za behu. Proste na zaciatku som to len chcel vyskusat ci nieco vobec naprogramujem a postupne som zistoval ze to ide. Ucil som sa to programovat z prikladov na nete a do hry som to pridaval za behu.

Tak som to sem dal co vy na to aby som nabuduce vytvoril nieco lepsie. Tie modely su dost velke preto to ide tak pomaly a asi sekano. Plus su tam nejake efekty co dost spomaluje renderer. Ovladanie som nerobil cez OrbitControls ale skusal som to sam. Vyzera to tak za v mo Firefox to ide najlepsie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kostelnice



Založen: 02. 06. 2016
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: 22. září 2016, 09:18:31    Předmět: Re: kolos Odpovědět s citátem

firex3d napsal:
Ovladanie som nerobil cez OrbitControls ale skusal som to sam.


Určitě bych ti doporučil jako základ použít nějaké Orbity - je jich víc druhů a je dobré si je vyzkoušet, které se ti k projektu nejvíc hodí. Následně pak je poupravit pro své účely. Pohyb a rotace kamery je v Tree (WebGL) jedna z nejnáročnějších věcí a i s použitím nějakých OrbitControls s tím budeš mít dost a dost práce.
_________________
Jedinou hrou, kde si určíš pravidla výhradně sám, je tvůj život, tak tu šanci nepropásni Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 23. září 2016, 14:05:44    Předmět: Odpovědět s citátem

@Kostelnice: Naopak, prave ze som ho setril Smile
Podla toho tvojho hate na unity si asi dalsi s tych co si myslia ze sa tam hra zrobi sama. Ja uz som si obdobim "urob si vsetko sam" presiel a nevidim dovod pouzivat nieco zbytocne komplikovane s pochybnym vysledkom.
Som rad za kazdu jednu vec ktora ulahcuje vyvoj a unity maju takych veci kopec.
A havne webgl build tam nema ziaden problem s vykonom.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 23. září 2016, 19:17:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Souhlas. Polovina z nás tady je dost stará na to, aby zažila dobu před Unity. Tehdy většina dělala enginy (z dnešního pohledu) od nuly (někteří i napsali programátorský seriál, který dalším umožnil naprogramovat si svou jednoduchou hru). Mimoto Unity a spol. maj výhodu i v samotné podpoře všech platforem, takže i když nepoužijete klikátka a kodíte po staru, tak vám ušetří strašně práce s portováním. Jinak na WebGL výstupu se v Unity hodně pracuje, souběžně s prácemi Googlu a spol. na prohlížečích, takže postupně dohání původní plugin (hlavně WebGL 2.0 a multithreading).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna