Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 23. únor 2017, 21:59:24 Předmět: |
|
|
Vyzkoušel jsem a v pohybu to vypadá moc hezky. Pohled z vlastních očí je příjemná věc, která mě zaujala. Nicméně má to nějaká praktické využití, nebo je to spíš efektní? Je hráč ve střelbě o tolik lepší jak umělá inteligence, že se vyplatí přepínat? Případně se můžu pokusit střelit do nějakých kritických míst (benzinová nádrž, ...), kam AI běžně nemíří?
Co mi ale trochu vadilo je tempo. Je to ze začátku dost uloudané, nepřátelé přibývají moc pomalu a v podstatě jak si rozmístím posádku, tak se nic neděje. Přiznám se, že jsem se díky tomu moc daleko nedostal. Nevím, jestli později nastane třeba nějaká chvíle, kdy je potřeba posádku takticky přemístit na jednu stranu cisterny, protože na ní začnou být úroky více koncentrované, nebo co tam dál na hráče čeká. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 23. únor 2017, 22:31:14 Předmět: |
|
|
Zatím je AIčko lepší než hráč. Spolubojovníci mají vlastní skill na střelbu. Ten můžu snížit. A asi ještě zvětším zoomování aby se dalo lépe zamířit. Pro hráče je trochu obtížné zaměřovat tak pomalé projektyly na pohyblivý cíl. Ale to je záměr pro pocit ze hry, když to lítá ve velkém množství z obou stran. Jestli se zadaří, tak bude i noční boj.
Momentálně jen postupně narůstá počet nepřátel s časem. Navíc když zůstanou někde trčet za kopcem tak je ani nezahlédneš. Plánuju udělat události typu přepad zleva/prava, rychlý výsadek nepřátel, blokáda silnice atd. Vše bude třeba náležitě vybalancovat. Ale uvědomuju si, že vyhnout se repetivnosti bude těžké. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 24. únor 2017, 07:19:40 Předmět: |
|
|
Mam stejný dojmy jako Dlaha. Možná ti to přijde zajímavý jako programátorovi, ale bojím se aby to nedopadlo jako předchozí projekt.
pár tipů:
Pohled z vlastní osoby klidně smaž.
Uber počet stanovišť a při výběru postavy by se měli nějak zvýraznit pro přehlednost.
Postavy se uvnitř vozidel špatně vybírají. Buď by měly mizet vrchní části vozidel, nebo by se měly dát vybírat postavy UIčkem.
Dej na kluky co ti radili abys šel do vlaků.
-Vagóny vlaků můžou být stejné, takže si ušetříš práci.
-Vagóny jsou v podstatě boxy a mají rovnou podlahu takže parádní pro přehlednost.
Snaž se hráče zabavit micromanagementem tak aby neměl čas odpočívat:
-omez otáčení mountnutých zbraní na omezený úhel tak aby hráč musel postavy pořád přemísťovat.
-Dej hráčům do ruky nějaké skilly, který čas od času může použít třeba nějakej dočasnej štít, zrychlení jízdy, zrychlení palby.
-Různé spoty pro postavy by mohli přidávat různé vlastnosti např. větší obranu, větší dmg nebo můžeš udělat opravářskej flek kde postava nebude střílet ale pomalu regeneruje hpčka vozidla.
Platforma?
Popravdě bych to předělal na mobil a celé to udělal jednoduché.
V každé misi bys převážel nějaký náklad který bys chránil a za dovezení do cíle utržil kredity.
Za kredity bys mohl nakupovat další vagóny a vylepšovat stávající například každý vagón by měl lvl1až3 upgrade armoru->vizuální změna+více HP. Taky by mohl mít upgrade nákladu->větší množství zboží=více peněz za misi. Lokomotiva zase upgrade na rychlost. |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 24. únor 2017, 08:41:52 Předmět: |
|
|
Zpirit napsal: |
Pohled z vlastní osoby klidně smaž.
|
No tak zatím to tam nechám
Zpirit napsal: |
Uber počet stanovišť a při výběru postavy by se měli nějak zvýraznit pro přehlednost.
Postavy se uvnitř vozidel špatně vybírají. Buď by měly mizet vrchní části vozidel, nebo by se měly dát vybírat postavy UIčkem.
|
Na spodu obrazovky bude mapka vozidla a budeš přetahovat panáky myší z místa na místo
Zpirit napsal: |
Dej na kluky co ti radili abys šel do vlaků.
-Vagóny vlaků můžou být stejné, takže si ušetříš práci.
-Vagóny jsou v podstatě boxy a mají rovnou podlahu takže parádní pro přehlednost.
|
Není velký rozdíl udělat vlak místo auta. Jediný problém vidím s kolejema. Už ted se potýkám s tím jak napasovat silnici mezi zvlněné duny, natož pak koleje, které mají být rovné.
Zpirit napsal: |
Snaž se hráče zabavit micromanagementem tak aby neměl čas odpočívat:
-omez otáčení mountnutých zbraní na omezený úhel tak aby hráč musel postavy pořád přemísťovat.
-Dej hráčům do ruky nějaké skilly, který čas od času může použít třeba nějakej dočasnej štít, zrychlení jízdy, zrychlení palby.
-Různé spoty pro postavy by mohli přidávat různé vlastnosti např. větší obranu, větší dmg nebo můžeš udělat opravářskej flek kde postava nebude střílet ale pomalu regeneruje hpčka vozidla.
|
souhlas, ten opravářskej flek tam je (jenom dobře schovanej...)
Zpirit napsal: |
Platforma?
Popravdě bych to předělal na mobil a celé to udělal jednoduché.
|
Mobil není to co mě láká. Aby to alespon trochu běželo tak snad isometrické 2D. Tzn. celé odznovu
Zpirit napsal: |
V každé misi bys převážel nějaký náklad který bys chránil a za dovezení do cíle utržil kredity.
Za kredity bys mohl nakupovat další vagóny a vylepšovat stávající například každý vagón by měl lvl1až3 upgrade armoru->vizuální změna+více HP. Taky by mohl mít upgrade nákladu->větší množství zboží=více peněz za misi. Lokomotiva zase upgrade na rychlost.
|
souhlas
Díky za připomínky
Naposledy upravil skiparktycoon dne 24. únor 2017, 11:13:38, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 24. únor 2017, 11:09:31 Předmět: Novinky tohoto týdne |
|
|
- místo řidiče
- statistiky posádky
- vylepšená kamera - posun dopředu/dozadu
odteď bude již jen win verze - potřebuji fullscreen |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 24. únor 2017, 14:10:52 Předmět: |
|
|
Teď mně tak napadlo, že by mohlo managementu posádky přispět, kdyby konvoj jel rychleji, pokud by jsi poslal do řídící kabiny víc členů posádky.
Určitě by se to dalo vymyslet, proč to tak je. Například jeden člověk nestihne efektivně hlídat cestu, přihazovat do kotle (pokud by šlo o lokomotivu), udržovat otáčky převodové soustavy na rozumné úrovni, ... _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zpirit
Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 24. únor 2017, 16:12:45 Předmět: |
|
|
Chápu že generování mapy by bylo moc náročný na mobilní platformu ale i to by se dalo vyřešit jinak. Stačilo by vytvořit tileset a mapu tvořit z předpřipravených dlaždic. To by snad nebylo tak náročný a vyřešilo by to i problémy s kolejemi + výsledek by byl stále náhodná cesta. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1553
|
Zaslal: 24. únor 2017, 20:14:18 Předmět: |
|
|
Podle mě koleje jsou menší problém než silnice, protože mohou vést po náspu, který bude nad terénem. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 26. únor 2017, 22:24:21 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
Teď mně tak napadlo, že by mohlo managementu posádky přispět, kdyby konvoj jel rychleji, pokud by jsi poslal do řídící kabiny víc členů posádky.
Určitě by se to dalo vymyslet, proč to tak je. Například jeden člověk nestihne efektivně hlídat cestu, přihazovat do kotle (pokud by šlo o lokomotivu), udržovat otáčky převodové soustavy na rozumné úrovni, ... |
Já mužů nastavit rychlost podle engeneering skill řidiče. |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 26. únor 2017, 22:29:57 Předmět: |
|
|
Zpirit napsal: |
Chápu že generování mapy by bylo moc náročný na mobilní platformu ale i to by se dalo vyřešit jinak. Stačilo by vytvořit tileset a mapu tvořit z předpřipravených dlaždic. To by snad nebylo tak náročný a vyřešilo by to i problémy s kolejemi + výsledek by byl stále náhodná cesta. |
Náhodné generování terénu mě prave mělo zbavit nutnosti náročného vytvareni map. Ta náhodná cesta nebyla prvotni myslenka |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 5. březen 2017, 21:12:36 Předmět: |
|
|
Tento týden jen málo novinek.
Přehlednější interface pro úkolování panáků.
Agresivnější nepřátelé.
Těžké zbraně jsou bohužel pořád příliš účiné. Budu to muset něčím vyvážit. Nechám je chodit si do skladu pro munici.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 12. březen 2017, 22:24:12 Předmět: Jak jsem znovuvynalezl kolo. |
|
|
Příjde mi to trochu trapné se rozepisovat o tom jak jsem celý týden dělal jeden model. Ale jednou jsem si slíbil týdenní update tak se nedá nic dělat.
Řekl jsem si že začnu konečně něco modelovat. Zvolil jsem si tedy asi to nejzákladnější cvičení pro grafiky - pneumatiku. Udělat ten model a normal mapy byla ale ta jednodušší část.
Člověk si řekne, že vyhodí ten prozatímní cylinder a nahradí ho modelem. Jenomže se nesmí polapit do pasti ve formě zmatku v osách. Kola mají tu nepříjemnou vlastnost, že se točí. A když jsou zakletá kdesi hluboko v hierarchii objektů a navíc prefabů vložených do prefabů. Nevyhnutelně příjde zmatek v osách. Nedejbože když se do toho vloží ještě změny rotací ve skriptech.
Normalmapy jsou na tohle citlivé a dost blbě se hledá kam se vloudila chyba. Nakonec se mi to podařilo nějak sesadit ale myslím si, že tam mám jednu osu pořád invertovanou.
Takže po tydením úsilí pouze jeden jediný model. Jestli to půjde tímto tempem , tak to do důchodu nedodělám.
Tady je ten kýžený výsledek.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
joeblack
Založen: 14. 09. 2009 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 13. březen 2017, 17:42:27 Předmět: |
|
|
neboj, casom sa naucis a vychytas problem a pojde to rychlejsie a hlavne budes mat tusenie / presne vediet kde problem je, ak uz si ho raz videl a tyzden debuggoval. (bol som tam tiez.) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dlaha
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 13. březen 2017, 18:40:25 Předmět: |
|
|
Pan Wobley měl taky vozidla, ne? Tam jsi podobné problémy neřešil? Kola nebyla tak detailní? _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
|
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 14. březen 2017, 10:18:25 Předmět: |
|
|
Pan Bobley pro jistotu neměl žádné textury (téměř). |
|
Návrat nahoru |
|
|
|