.[ ČeskéHry.cz ].
Convoy
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 5. červen 2017, 00:00:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem se k tomu konečně dostal ...
Tohle je první iterace cisterny, hrál jsem si s tím cca 4 hodiny, jsem nováček ...







Textury ke stažení: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ticklersoft/modely/konvoj/cisterna_textury.zip
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 5. červen 2017, 15:23:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky,
Takhle to vypadá v realu




A ještě na čem dělám zrovna teď.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1460
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 6. červen 2017, 08:04:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Na pohled pěkný. Jen pokud by to mělo vypadat více realisticky, tak myslím, že to chce tenčí vrstvu barvy (mnohem míň výrazný bump). Radši než normálovku bych doporučil řešit specular.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zpirit



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 53
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: 9. červen 2017, 10:51:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Přesně bump je hodně přehnanej a barva na sluníčku časem vybledne. Na to jak je oprejskaná, je až moc saturovaná. Možná bych zkusil nějaký nápisy na bok ať to trochu chytne oko.


U zbraně to přeháníš s kulatostí. Vypadá moc dětsky a navíc kulaté tvary = hodně polygonů už jen proto bych se jim v designu snažil vyhybat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 9. červen 2017, 16:30:15    Předmět: První finální model Odpovědět s citátem

Tak jsem si vyzkoušel, co to obnáší udělat model v nejlepší produkční kvalitě, jakou dokážu. Tzn. highpoly -> lowpoly, normal mapa, specular mapa. Se vší next-gen parádou. (..next-gen tak před 10 lety...) Je to první pokus s takovými detaily. Dělal jsem to měsíc a pořád to má hodně much. Budu muset slevit na kvalitě a nedělat se s highpoly a dělat vše rovnou v lowpoly. Tímhle tempem je naprosto nerealné hru vůbec někdy dodělat.

6000 tris, 2k textury

Screenshoty přímo z enginu.





Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 23. červen 2017, 10:40:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Po delší době konečně nějaké novinky.

K vyzkoušení otexturovaná cisterna (thnx to Diskobolos) a model snajperky.
Neustále průběžně vylepšuji terén - tentokrát přidal kopcovitý, skalnatý terén. Silnice by se mu měli vyhýbat ale zatím někdy najedou na skálu.
Přepracované interface. Ted snad přehlednější.
Dlouho odkládaný a obávaný Load&Save. U procedurálně generovaných map nemůžu ukládat všechno. Byly by to desítky MB. Původně jsem myslel, že budu mít auto save na začátku a konci levelu. To by ale znemožnilo větší mapy. Hráč nemůže půl hodiny někam jet, pak to zvorat a muset začít od začátku. Nakonec se mi podařilo vejít se do pár KB. Uložím jen klíčové body na mapě a zbytek se "nějak" vygeneruje znovu. Ještě to není hotové. Musím přidat další údaje. Ale myslím, že ve finále si nikdo ani nevšimne, že ve vesnici jsou od minulého sejvu domečky jinak poskládané.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 23. červen 2017, 16:27:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Neměl by si ten generovaný terén být schopen znovu-vygenerovat do přesné podoby tím, že uložíš jen seed pro generátor sekvence čísel?
Já jsem to ještě nedělal, ale rozhodně bych z generování vynechal jakoukoli náhodu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zpirit



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 53
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: 24. červen 2017, 17:43:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Držím palce. Většina lidí co zkouší dělat hry, vydrží jen chvilku, ale ty už na tom děláš docela dlouho.


Na cisterně dochází k takovému šumu, jak se s pohybem kamery mění pixely, protože jeden bod na obrazovce představuje několik bodů na textuře a hra neví co má zobrazit. Chlapi vy nepoužíváte mipmapy!



K autu prišel nosič bomby. Střecha auta se rozletěla a řidič přišel o život. Místo jednoho se tam ale objevilo snad 30 mrtvejch řidičů a samotnej nosič bomby zůstal stát s bombou v ruce na silnici, aniž by se mu něco stalo. Zbytek nepřátel se mi snažil vlézt do auta a když jsem se zase rozjel, tak mě úplně vystrčili ze silnice.

http://imgur.com/a/B3ZAQ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 25. červen 2017, 21:48:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Zpirit napsal:
Držím palce. Většina lidí co zkouší dělat hry, vydrží jen chvilku, ale ty už na tom děláš docela dlouho.


Já už dělám hry nějakých 10 let. Ted už s tím asi přestat nepůjde.


Diskobolos napsal:
Neměl by si ten generovaný terén být schopen znovu-vygenerovat do přesné podoby tím, že uložíš jen seed pro generátor sekvence čísel?.


Ale ano, seed funguje spolehlivě.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 25. červen 2017, 23:25:00    Předmět: Odpovědět s citátem

skiparktycoon napsal:
Ale ano, seed funguje spolehlivě.


skiparktycoon napsal:

U procedurálně generovaných map nemůžu ukládat všechno. Byly by to desítky MB.
...
Uložím jen klíčové body na mapě a zbytek se "nějak" vygeneruje znovu.
...
...že ve vesnici jsou od minulého sejvu domečky jinak poskládané.


Tomu nerozumím - neodporují si tahle dvě tvrzení?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 26. červen 2017, 20:42:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro terén používám LibNoise (http://libnoise.sourceforge.net/) což je fajnovější perlin noise. Ten mi se stejným seed dává pokaždé stejné výsledky.
To, jestli bude mít domeček 1 nebo 2 patra počítám přes Random.
Takže jsou to dvě různé veci. Jedna reprodukovatelná, druhá ne.
Možná bych se nějak mohl Random úplně zbavit a používat jen LibNoise. Třeba by to i dávalo nějaké zajímavější vzory. Ale pro moje účely to takhle stačí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Diskobolos



Založen: 14. 03. 2017
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 26. červen 2017, 22:49:40    Předmět: Odpovědět s citátem

skiparktycoon napsal:

To, jestli bude mít domeček 1 nebo 2 patra počítám přes Random.
...
Možná bych se nějak mohl Random úplně zbavit a používat jen LibNoise.


Já libnoise neznám, ale podle mě by stačilo použít jednoduchou pseudonáhodnou řadu se stejným seedem. Tím bys dostal pokaždé konzistestní výsledky a nemusel ukládat věci, co se budou vždy generovat stejně...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satik



Založen: 06. 05. 2010
Příspěvky: 161
Bydliště: Krkonose

PříspěvekZaslal: 27. červen 2017, 06:48:03    Předmět: Odpovědět s citátem

randomu taky přece můžeš nastavit seed, takže ti bude vracet stejný čísla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
skiparktycoon



Založen: 15. 03. 2012
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: 28. červen 2017, 09:23:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Ano máte pravdu pánové. Poté co jsem nahradil UnityEngine.Random (která je pouze static) za System.Random dostávám konzistentní výsledky. Ovšem pouze u prvků generovaných na mapu před začátkem mise. Za běhu se další detaily (např ten počet pater baráčků) dopočítávají v různém pořadí, korutinách. Ale to už nějak zkousnu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 332
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 28. červen 2017, 10:10:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Seed muzes odvodit taky podle pozice na mape + nejaka konstanta vygenerovana pri startu mise. Pak to bude vzdy konzistentni.
_________________
http://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/bluepulsargames/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 4 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna