.[ ČeskéHry.cz ].
Programování her - náročnost
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
maretik



Založen: 07. 10. 2013
Příspěvky: 21

PříspěvekZaslal: 21. duben 2018, 11:08:27    Předmět: Programování her - náročnost Odpovědět s citátem

Ahoj.

Pracuji jako programátor v jedné společnosti na Olomoucku, vytváříme weby, eshopy, apička. To jen tak na začátek, aby bylo jasné, že nejsem nějaký neprogramátor Smile .

Hry od malička miluji, jsem velký fanda hlavně Indie her, které jsou dělané v malém počtu lidí a s láskou ke hrám. Docela by mě zajímalo jak je takové programování her náročné? Třeba u webu je zapotřebí umět asi 5 jazyků, aby se ten web nějak základně choval s tím že každé studio má pak své vlastní technologie, které se pak musí člověk naučit ještě. To ani nemluvím o nastavení vývojových prostředí, které se nastavuje dle projektu.

Ptám se na to i z pohledu takového, že herních studii není moc a práce je spíš málo než dost. Proto spousta lidí pracuje na hře jako hobby po večerech a přes den pracují pro nějakou společnost.

Je mi jasné že programování webů a her je podobné, ale třeba u webu máme jen 2d plochu a nic více. Neřešíme žádné fyzikální modely, ani délky, či renderování krajiny.

Zajímalo by mě, kdybych se rozhodl dnes dělat hry řekněme třeba plošinovky, co vše bych se měl naučit? Jaké pak mohu mít v Česku uplatnění na trhu práce? Zajímá mě to z pohledu hlavně programátorského?


Moc děkuji Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
abuki



Založen: 31. 07. 2012
Příspěvky: 507
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 21. duben 2018, 15:39:09    Předmět: Odpovědět s citátem