Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 508
|
Zaslal: 22. říjen 2018, 10:41:09 Předmět: |
|
|
Tak to je masakr! A hraje se to moc dobře. Jediný postřeh: desaturovat tu zelenou na terénu a stromech?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dzejkob
Založen: 17. 08. 2013 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 22. říjen 2018, 18:24:44 Předmět: |
|
|
mar napsal: |
Tak to je masakr! A hraje se to moc dobře. Jediný postřeh: desaturovat tu zelenou na terénu a stromech?  |
Super Desaturaci mám pořád v TODO - dostanu se k tomu až budu dělat mapy. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1750
|
Zaslal: 23. říjen 2018, 10:37:03 Předmět: |
|
|
Da sa to hrat! Dokonca som vyhral  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dzejkob
Založen: 17. 08. 2013 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 16. prosinec 2018, 16:00:40 Předmět: |
|
|
UPDATE:
Tak je to smutný, za listopad nic moc - nebylo moc času:
* několik proporcionálních oprav v grafice (v rámci možností)
* rozšíření čtení metainformací z svg - efekty např. střelby se nyní zvládnou objevovat na místě, kde vznikají (pozice jsou označeny v svg)
* zpracování dalších svg animací - jako změna průhlednosti, barvy atd.
* pokus o vyřešení problému s částečně průhlednými texturami - i se to sortuje za běhu, ale tím, jak jsou sprity v několika meshech, tak to není úplně ideální a reálně to asi jde jen přes ten discard transparentních pixelů (není to ale hezký)
* bugfixy
* laser vojáček + pár efektů
* skromnej update na webu
Za zbytek prosince by se to ale mohlo více posunout. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dzejkob
Založen: 17. 08. 2013 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 3. únor 2019, 16:45:54 Předmět: |
|
|
UPDATE:
Tak moc času obětováno nebylo, přesto se pokračuje:
* dodělán beam efekt, který na inteligentně natočenou rovinu mapuje různě dynamicky transformovanou texturu - použití pak jsou všelijaké laser / shot efekty, které teď vypadají o dost lépe (dalo mě to dost práce + nutnost sáhnout do shaderů, do kterých obecně moc nevidím)
* laser vojáček střílí chained laser beam - má tedy schopnost hitnout více cílů zároveň (podle úrovně upgradu)
* monstra mají odděleny armor a health - s tím, že po zničení armoru se obvykle něco stane (+ bullet ničí primárně nejdříve armor, laser proniká skrz armor)
* snail nabývá nyní více stavů - buď je mu zničena ulita a stane se z něj slime, který běhá rychleji - nebo se zničí vnitřek, zůstane ulita ze které se vyklube nový snail (dokud se ulita nezničí)
* drobnosti v herní logice, efekty, bugfixy
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna