.[ ČeskéHry.cz ].
Potřebuji vytvořit design dokument (fin. odměna)

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Koupím / Hledám
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Fredy



Založen: 19. 11. 2010
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: 15. červen 2018, 19:07:03    Předmět: Potřebuji vytvořit design dokument (fin. odměna) Odpovědět s citátem

Jsem programátor každým coulem a to míň coulů zbylo na schopnosti game designování. Prakticky tedy hledám člověka, který by se mnou dokázal pobavit o nějakých mých nápadech na hru ať už ve formě brainstormingu co by mohlo fungovat a co je naopak úplný nesmysl případně diskuse více do hloubky. Preferoval bych hlasový hovor ať už skype nebo cokoliv.

Ultimátně se určitě nebráním finanční odměně pokud by někdo byl schopen vytvořit mi design document jak se patří. Plácnu pro začátek částku 5000Kč, ale určitě lze jít i výše podle kvality zpracování a dalších aspektů a samozřejmě i ochoty diskutovat o tom designu i následně v průběhu tvorby.

No a jelikož už vím, že mít nápad není nic zazračného, tak jeden z nich zkusím nakousnout rovnou tady veřejně a třeba to někoho zaujme Smile Je mi jasný, že to není žádný trhák pro masy, ale o to mi vůbec nejde. Mým primárním cílem je v podstatě dokončit hru, která se mi bude líbit a udělat si zářez, že jsem to dokázal Smile

Odpovědi buď tady, PM nebo email fredy.c@seznam.cz

------

* multiplayer hra na motivy vlakových nádraží
* jedná se spíše o casual management hru, možná s idle game prvky
* hráč spravuje svoje nádraží a staví na něm koleje a budovy
* může si koupit lokomotivy a vágony, které libovolně sestaví do vlaku
* důraz na alespoň částečně realistické pohyby vlaků po nádraží, tedy veškeré manipulace s vágony musí proběhnout přesunem po kolejích, nikoliv si to jen naklikat
* svůj vlak může naložit zbožím/surovinami, které produkuje a vyslat jej k jinému hráči