.[ ČeskéHry.cz ].
SDL_Mixer - výška zvuku

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hudba / Zvuk
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1398

PříspěvekZaslal: 16. leden 2008, 22:50:17    Předmět: SDL_Mixer - výška zvuku Odpovědět s citátem

Jde nějak za běhu dynamicky měnit výška zvuku v SDL_Mixer? Tím myslím, jestli jste to někdo zkoušel. Myslím, že byla velká chyba, že neudělali přímou podporu pro tak základní věc.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1036

PříspěvekZaslal: 16. leden 2008, 23:14:02    Předmět: Odpovědět s citátem

to by som chcel aj ja. inak by sa to mozno dalo nejak nahradit pomocou efektov. tie maju pristup priamo k RAW datam.

http://www.nabble.com/New-to-SDL_Mixer-%28revving-engine-sound%29-to8406712.html
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1398

PříspěvekZaslal: 14. únor 2008, 19:14:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Pustil jsem se do toho, ale mám obavy o výkon (asm do toho zatím necpu). Na každý zvuk je několik přesunů po jednotlivých 16-bitových samplech a nějaké celočíselné přepočty (i multiplikativní). Třeba převod (za běhu) mono 16-bit wavu na stereo - dá se dělat líp než rozkopírováním samplů po jednom v cyklu? Nebo na to mám kašlat, protože přepočty ~100 kB/s CPU zmákne v pohodě?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Yossarian



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Šalingrad

PříspěvekZaslal: 15. únor 2008, 01:35:25    Předmět: Odpovědět s citátem

reseni je asm + SSE.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1482
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 15. únor 2008, 20:49:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Yossarian napsal:
reseni je asm + SSE.

Proc assembler? GCC je multiplatformni kompiler a ma SSE/SSE2/SSE3 a dalsi instrukce primo bez asm:

http://www.tuleriit.ee/progs/rexample.php
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hudba / Zvuk Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna