.[ ČeskéHry.cz ].
XSpace - vesmírný akční simulátor
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 17:11:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Markyxl napsal:
moc pěkný modely tu předvádíte, ale do limitu 333poly na kterej je stavěnej engine XSpacu se asi nevejdou Wink

[OT] ved to vobec neni okruhle cislo. Bud to rozsir na 512 alebo zniz na 256 Very Happy [/OT]
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole


Naposledy upravil ondy1985 dne 24. únor 2008, 20:41:58, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ola



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 17:36:11    Předmět: Odpovědět s citátem

ten limit je dan asi tim, ze to je v game makeru Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1483
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 17:45:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Hunter napsal:
Doporučuju vám udělat specular mapy, popř. i normal mapy (rychle generovany z diffuse nebo specular), vypadá to docela dobře.

Do normalovych map bych je nenutil, kdyz v roce 2008 povazuji za efekty v techdemu filtrovani textur a vertex lighting Wink.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 19:04:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Ola napsal:
ten limit je dan asi tim, ze to je v game makeru Smile


v game makeru to snad není, mluvilo se o vlastním enginu..

pcmaster napsal:
Takto nejako maju vyzerat cool modely


Neměnil bych...
Jejich modely mají pěkný a trochu oldschool styl, i barvy se mi líběj a hlavní podíl na tom mají ty kreslený textury.. trochu mi připomínají terminal velocity i tím svým lowpoly a celkovej dojem mi přijde skvělej. Tvoje modely maj detailní realistický textury a to z nich dělá právě to klišé, kor jak se na to začnou lámat normály, bumpy a podobně (fuck of 2008 Twisted Evil )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1767

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 19:05:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale kua, ja som nevravel, ze su ich modely zle, len som reagoval na Huntera a postol jeho vlastne modely... ktore su fajn Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kula Shaker



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 152

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 19:40:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Nechapu 333 poly....Proc?Vubec v tom nevidim smysl
_________________
http://3dcizek.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 780
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 20:18:29    Předmět: Odpovědět s citátem

To já taky nechápu - opodstatnění by to v dnešní době mělo imho jen v případě mobilních her.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Markyxl



Založen: 23. 02. 2008
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 22:10:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Ola ma pravdu, je to komplet v GML. Jasne, slo by ten limit 333 poly rozsirit, ale to by melo za nasledek zpomaleni vykreslovani (a to ted nemyslim tim ze bude vic polygonu, ale prodlouzi se doba vykresleni kazdyho polygonu), a to by uz v tak dost pomalym GML byl docela extrem.
Jasne, ted se do me vsichni muzete pustit ze GM je na nic, ale OT tohoto typu se prosim zdrzte. Castecne o tom ten projekt totiz je - dokazat ze se v GM da udelat poradna 3D hra, bez pouziti externich enginu typu U3D, Irrlicht atd...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 22:38:20    Předmět: Odpovědět s citátem

2Marxyl: ze je to v GM vie vacsina ludi od zaciatku, (teda ja urcite), takze ziadneho OT sa bat nemusis, myslim ze keby to nebolo v GM tak by tie reakcie boli horsie pretoze na vlastny engin to neobsahuje nic co by neslo spravit lepsie uz pred 5 rokmi. Ja vam fakt fandim, hra vypada coraz lepsie, len si udrzat ten trend aj ked sa prestanete hrat z grafikou a zacne ta 'nudna' a zdlhava praca dat tomu nejaku formu a obsah.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 23:17:22    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX> já to nevěděl, podle jakého znaku se dalo poznat, že hra je v GM, krom způsobu woozieho projevu? Very Happy

markyxl> Jaký je teda rozdíl mezi "externim enginem typu Irrlicht" a "3D hrou v GM"? Já to teď chápu tak, že GM má v sobě zabudovaný nějaký jednoduchý 3D funkce a vaše hra je využívá a techdemo byla vlastně přehlídka těchto připravených funkcí, je to tak? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 751
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 23:20:54    Předmět: Odpovědět s citátem

franz> Podle znaku "je to napsane na webu hry" Wink
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Markyxl



Založen: 23. 02. 2008
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: 25. únor 2008, 07:00:06    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
markyxl> Jaký je teda rozdíl mezi "externim enginem typu Irrlicht" a "3D hrou v GM"? Já to teď chápu tak, že GM má v sobě zabudovaný nějaký jednoduchý 3D funkce a vaše hra je využívá a techdemo byla vlastně přehlídka těchto připravených funkcí, je to tak? Smile

Některé nastavení ano, některá ne, dost je mých vlastních. Vysvětlím ti teď rozdíl mezi 2D a 3D hrou v GM. GM je 2D nástroj, a něco co by se dalo nazvet enginem je stejně jen pro 2D. Když většina lidí dělá 3D hru v GM používá právě ten 2D engine, protože jsou na něj zvyklí, prostě myslet v osách X a Y. Proto je 3D v GM tak zavrhováno. Pro 3D má jen vykreslovací funkce (žádný fyzikální nebo jiný engine!) dost podobné příkazům OpenGL (jednu dobu jsem taky dělal s OpenGL ve VB6, až na inicializaci 3D módu je to skoro to stejný). V Openglu jde přece taky zapnout filtrovnání textur jediným příkazem. A tak se ptám: Kde končí API a začíná Engine?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Woozie



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 43

PříspěvekZaslal: 6. březen 2008, 07:50:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Chtěl jsem vám říct že na projektu proběhlo již hodně pokroků

a na webu je nyní mnohem více informací
jen připomínám http://www.xspace.ic.cz Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bedikk



Založen: 18. 03. 2008
Příspěvky: 28
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: 18. březen 2008, 11:00:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Projekt XSpace se objevil s pořadu Indian ( čas 17:49 ) - http://www.pg24.tv/play.php?mode=play&vid=947&hit=archive .. Bohužel Ziky zřejmě nepochopil ovládání, přestože jsme mu ho vysvětlovali a tak mu létání opravdu nešlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kula Shaker



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 152

PříspěvekZaslal: 18. březen 2008, 11:52:54    Předmět: Odpovědět s citátem

On je hold klasik...Ale i spatna reklama je reklama....
_________________
http://3dcizek.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 4 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna