.[ ČeskéHry.cz ].
MultiRacer
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
swarm



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 176

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 11:51:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Dostal jsem se maximálně do menu. Nevim, jak potvrdit menu nabídku, aby mě to pustilo dát. Reagujou mi jen šipky pro pohyb mezi položkami menu, ale enter, mezera, ctrl, shift,.... nic nedělaj.

Vůbec nechápu, jak popis něčeho tak důležitého, jako je ovládání, může v readme chybět Confused.

EDIT: Tak to fakt netušim, jakym způsobem ty klávesy čtete, ale na notebookové klávesnici to enter nebere, a když připojim externí, tak je to ok.
_________________
Diagon Swarm - redaktor notebook.cz, moderátor diskuzního fora 3dfx.cz, zive.cz a notebook.cz
Blog o mobilní technice -> [WWW]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 12:59:01    Předmět: Odpovědět s citátem

tak som to skusil na linuxe a zistil som dva problemy.
1. nejde zmenit rozlisenie a zapnut fullscreen
2. aj ked hra ukazuje 17FPS(bezalo to na starom srote GeForce440) tak to dve sekundybezi normalne potom sekne na sekundu a potom druhu sekundu to dobehne ten sek zrychlene. potom zase normalne sek dobehnutie a tak dokola.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 13:08:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně to jede vcelku normálně bez, tak budu mít jen poznámky ke hratelnosti a grafice.

V menu bych určitě udělal i ovládání myší. Přeci jen je už trochu out, když vidím kurzor a ten nic nedělá.
Stejně tak bych ovládání zjednodušil tak, že třeba auto už by se dalo vybírat hned v tom menu kde je velký GO! (třeba šipkama do boku) a nemuselo se lézt do těch podmenu s výběrem (ty by tam ale mohly zůstat, byly by tam detaily o autech a o trati).

Grafika je vcelku v pohodě, chtělo by to trochu narovnat matici kamery, aby tak "nepadaly" svislice u krajů obrazovky (při horizontálním splitscreenu). Při hře 3 hráčů by mělo být v rohu něco jinýho než čerej obdélník, ideálně nějakej obrázek nebo třeba pohled na trať z nějakýho místa (aby to barevně nerušilo).

Při některých rozlišeních zůstane UI viset někde uprostřed obrazovky (lap counter, tachometr), chtělo by to pořád zarovnávat k okrajům.

Já chci minimapu!

Dál mi vadilo, že občas zatáčím, pustím šipku a auto si klidně ještě vteřinu zatáčí dál, to mi žádná jiná závodní hra nedělá (ani NFS, ani RBR, ani Flatout).

Modely aut jsou moc hezký, modely objektů jednoduchý, ale funkční, občas jsou tam chyby mapování (třeba okna zaseknutý do půlky v zemi), předělal bych i grafiku menu, cihlová zeď sice není nejhorší co tu bylo (to rádoby graffiti nahoře se k tomu vůbec nehodí), ale je to jen jedno odpoledne práce a mohlo by to být mnohem lepší Wink
Textury se příliš často opakují a jsou z fotek (což určitě nevadí)
Zlepšil bych i nasvícení, mohlo by být výraznější, a mohly byt tam být i stíny (aspoň lightmapa - to by hodně pomohlo) ... ale přes to všechno je grafiku na freeware poměry někde v nadprůměru Smile

Nicméně ... je to překvapivě hratelný a fandím vám Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1554

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 13:08:56    Předmět: Odpovědět s citátem

2 nou: Linuxová verze používá pro časování SDL_GetTicks, tzn. časování by mělo být v pořádku. Takže to vypadá, že nestíhá procesor, co je zač?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1534
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 13:24:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Hra vypada docela dobre - vse je konzistenti (detailnost prostredi, textury). Az to udivuje, ze na ceske free scene vubec neco takoveho nekdo dokoncil *THUMBS UP*.

Jen bych udelal trochu prudsi zataceni (v nekterych hrach je to realizovano tak, ze po stisku sipky do strany se linearne rychle otaci volant do strany az do nejake hranice - takze tukanim do klavesy clovek zataci velmi jemne a dlouhym stisknutim zataci prudce) a lepe rizene smyky (aktualne pusobi skoro jako nerizene, ale vsiml jsem si, ze slo smyk otocit na druhou stranu).

Jinak na Intel GMA X3100 to bezelo dobre, jen obcas zmizel nejaky polygon. A taky mi prijde divne, ze trabant jezdi stejne rychle jako skodovka a ma akceleraci na 90 km/h za 10 sekund Smile (chapu to tak, ze je to arkada, takze auta maji spis vizualni efekt a cilem je dat vsem hracum funkcne totozna vozidla).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
swarm



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 176

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 13:34:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Když už se mi podařilo obejít problém diskriminace notebookových klávesnice, tak jsem se jal testování, na které jsem si pro jistotu přizval ještě asistenta Wink.

Na notebooku (13.3") FS Amilo Si2636, Core 2 Duo T7500 (2.2GHz), 2GB RAM a sdílené grafice Intel GMA X3100 to běželo ve dvou hráčích na nějakých 50fps při rozlišení 1680x1050. To je celkem v pohodě.

Grafiku už bych určitě neměnil. Jen mi přišla ta auta strašně vysoká, ale to tenkrát asi fakt byla. Když už jsou ale vysoká, tak by se měla správně pořádně naklánět. Nějaké jednoduché naklánění by mělo být pro programátora jen pár minut práce.

Ještě k té grafice. Za tu vás musim pochválit. Podařilo se vám ji totiž celou dokončit tak, že působí konzistentně. Na prostředí jsou texely všude tak nějak stejně velké a nevšiml jsem si nějak, že by něco bylo blbě namapované (tj. texely nejsou čtvercové). Předělávání nějaké grafiky bych se úplně vyhnul a nové zkušenosti udal prostě až v nové hře.

Výtku bych měl asi jen k hratelnosti. Je to takové (aspoň na mě) málo akční Smile. Nemám moc možnost posoudit, jak se mají ta auta reálně chovat. Ze starých aut jsem řídil jen Fiat 600 a Škoda 110L (ještě vzhledem ta stará). Nemůžu se ale zbavit pocit, že by tam mělo být živější zatáčení.

Pak by to možná chtělo upravit i ty smyky. Jestli to dobře chápu, tak tyhle jsou úplně neřízené. Se smykováním mám hodně zkušeností a tady se mi fakt stávaly v takových situacích, kde by se to dalo normálně v klidu srovnat, ale tady je člověk bez šance (a má jisté, že to prostě musí nějak napálit do stěny).

Jinak ale hodnotim velmi pozitivně. Mám radost, když na české free scéně něco dojde až ke konci. Víc takových projektů Smile.
_________________
Diagon Swarm - redaktor notebook.cz, moderátor diskuzního fora 3dfx.cz, zive.cz a notebook.cz
Blog o mobilní technice -> [WWW]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1554

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 13:54:01    Předmět: Odpovědět s citátem

uiii napsal:
No jako vypada to dobre, rad bych si to zahral, ale jaksi sem to nezpustil (na Linuxu) , pise mi to
kód:
./multirac: /home/uiii/Programy/mono-1.2.6/lib/libpng12.so.0: no version information available (required by ./multirac)
Error loading game data.

Nevim co s tim, tu knihovnu nainstalovanou mam.
Uiii

Co máš přesně za verzi libpng? Asi by měla být 1.2.18 nebo novější. Docela by mě zajímalo, jak to udělat, aby stačila starší než ta, kterou mám na systému, na kterém se to kompilovalo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 15:02:21    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
2 nou: Linuxová verze používá pro časování SDL_GetTicks, tzn. časování by mělo být v pořádku. Takže to vypadá, že nestíhá procesor, co je zač?

predvceraom som si na stary srot (830MHz Celeron, 192MB RAM, GeForce 440MX) experimentalne naistaloval Xubuntu. a ako to teraz skusam tak to funguje normalne a na 60-80FPS
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 15:03:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Hunter:
- souhlasím s ovládáním menu myší i s minimapou
- nesouhlasím s výběrem auta hned v menu (chci si vybírat i barvu, a to už by tam bylo imho překombinované)

Při tom zatáčení auta po puštění šipky, nebyl jsi náhodou zrovna ve smyku? Smile
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 15:25:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem> Jo, to byl asi smyk, přišlo mi to jako zablokovaný ovládání Smile
U mapy si barvu nevybíráš, nebo jo? Smile

Jinak nevím jestli to u mě podává adekvátní výkon:
Sempron 3100+ (1,8GHz)
nV 7300 64MB RAM
1GB RAM

+-40FPS při 1280x800 (samozřejmě nic zásadního pod tím neběží) ... to přijde docela málo oproti ostatním tady.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 17:36:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Jinak se přidávám ke swarmovi, ten smyk se asi vážně nedá uřídit/přerušit ani kontra pohybem, to byste tam dát mohli (a klidně by při tom kontra mohla být šance, že se to zvrtne do přetáčivého v opačném směru, anebo nedotáčivý v přímém).

Hunter: na 8600 GT mi to běží v 1680x1050 fullscreen 130-140, taky bych čekal víc
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1534
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 17:59:39    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
Docela by mě zajímalo, jak to udělat, aby stačila starší než ta, kterou mám na systému, na kterém se to kompilovalo.

Reseni tohoto problemu jsou popsana v tomto serialu clanku:

_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 18:15:17    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
Linuxová verze používá pro časování SDL_GetTicks


Tenhle problém, že rychlost nezdravě kolísá, očividně hlásí dost lidí a to z obou platforem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1554

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 18:46:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud někdo nevymyslí něco lepšího (třeba jak to detekovat automaticky), tak do verze pro windows budu muset dát možnost nastavit si kompatibilní timer přes SDL_GetTicks (s tím snad problémy nikde nejsou).

2 Ladis: Díky, přesně to jsem potřeboval.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 24. únor 2008, 20:18:56    Předmět: Odpovědět s citátem

no mne sa to na linuxe vyriesilo tym ze som nastavil namiesto 1280x768 co bolo viac nez ma obrazovka na 800x600 rozbehlo a uz beha dobre. 150-170FPS Geforce4 440MX

inac este by som tam prihodil podporu AA a AF

jo minimalne windowsova verzia SDL ma automaticku detekciu performance countera ze ak je k dispozicii tak ho pouzije. inak pouzije standartne winapi volanie. pozeral som to v zdrojakoch. v linuxe to bude podla mna podobne.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Další
Strana 2 z 11

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna