Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 9. srpen 2007, 16:30:01 Předmět: static proměnné |
|
|
mám ve třídě statickou proměnnou - ukazatel na texturu.. když je to jen na jednu texturu tak mi to funguje bez problémů :
ve třídě -
kód: |
static Texture *text; |
mimo třídu -
kód: |
Texture * C_MapObject::text = &TTile; |
problém nastane, když chci mít ukazatel na pole textur :
ve třídě -
kód: |
static Texture *text[MAX_T_TILE]; |
mimo třídu (NEFUNGUJE) -
kód: |
Texture * C_MapObject::text[MAX_T_TILE] = &TTile[0]; // ani bez [0] |
jak by měla inicializace vypadat? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 9. srpen 2007, 16:54:55 Předmět: |
|
|
inicializace pole na same NULL
kód: |
Texture * C_MapObject::text[MAX_T_TILE] = {NULL}; |
inicializace pole na ukazatele na textury
kód: |
Texture * C_MapObject::text[MAX_T_TILE] = {&TTile1, &TTile2}; |
Jinak to co ty chces nejspis udelat mi zavani tim, ze chces kopirovat v C++ pole, coz ale nejde
Asi nejlepsi varianta je incializace textur az v nejake funkci/metode. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 9. srpen 2007, 16:58:14 Předmět: |
|
|
Weny Sky napsal: |
inicializace pole na ukazatele na textury
kód: |
Texture * C_MapObject::text[MAX_T_TILE] = {&TTile1, &TTile2}; |
|
nn, přesně tohle jsem chtěl.. díky moc _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna