.[ ČeskéHry.cz ].
Má seminární práce na Základy fyziky v počítačových hrách

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Fyzikální modely
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 10. duben 2008, 20:10:55    Předmět: Má seminární práce na Základy fyziky v počítačových hrách Odpovědět s citátem

rozhodl jsem se na toto téma psát seminární práci na fyziku, takže je zaměřena co nejvíce fyzikálně. Jsou tam opravdové základy, byla snaha to napsat tak, aby to bylo přínosné těm, kteří třeba ani nevědí, jak by dělali 2D plošinovku. Až na malý kousek jsem se vyvaroval věcí vyžadujících vysokoškolskou matiku. (a ten malý kousek není nutné chápat)

Kdo už má nějakou za sebou, tak se v tom nedozví pravděpodobně nic nového.

Pokud se odváží si to přečíst nějaký znalec, tak ať mi dá případně vědět, jestli tam mám něco špatně/nepřesně, nebo něco, co se již dávno řeší lepší metodou.

Stáhnout si to můžete na

[url]http://uloz.to/313214/Základy fyzikální simulace v počítačových hrách.pdf[/url]
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 11. duben 2008, 08:21:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Pohoda, máš to velmi pěkně napsaný. Kdybych na něco takovýho narazil dřív, určitě by mi to v lecčem pomohlo.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 11. duben 2008, 11:50:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Jj pises lip nez spousta vysokoskolaku Smile.

Napadla me jen jedna zavaznejsi vytka -- kdyz pises o reakci na kolizi, vystacis si s tim, ze robota posunes nad objekt, se kterym kolidoval. IMHO ale i kdyz tam nemas setrvacnost tak je ale treba mu vynulovat vertikalni slozku vektoru rychlosti, aby se nesnazil do prekazky porad parit, popr. na jejim okraji nemel jiz predem nastavenou rychlost dolu a nepadal nerealisticky rychle...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 26. říjen 2008, 12:51:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Byl jsem upozorněn, že na ulozto už nejde práce stáhnout, tak jsem to hodil na svůj web :

http://resurrection.ic.cz/soubory/GamePhysics.pdf
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1821

PříspěvekZaslal: 26. říjen 2008, 14:22:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to pekne, velmi.

Ma to zopar formalnych nedostatkov, no je to fajn.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Fyzikální modely Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna