.[ ČeskéHry.cz ].
ODE - determinismus
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Fyzikální modely
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Časový krok (který používám)
ODE - konstantní
5%
 5%  [ 1 ]
ODE - proměnný
0%
 0%  [ 0 ]
Vlastní fyz. engine - konstantní
40%
 40%  [ 8 ]
Vlastní fyz. engine - proměnný
10%
 10%  [ 2 ]
Jiný fyz. engine (Bullet, ...) - konstantní
20%
 20%  [ 4 ]
Jiný fyz. engine (Bullet, ...) - proměnný
10%
 10%  [ 2 ]
Fyziku neřeším ;) nebo nevím (třeba Blender GE, kdoví, jak to tam je)
15%
 15%  [ 3 ]
Celkem hlasů : 20

Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 9. červen 2008, 09:42:17    Předmět: Odpovědět s citátem

frca: co že to bude za simulaci, že máš takovej strach z výkonu?

citace:
Pretrvava tedy narocnost detekce kolizi, ale redukujes narocnost vypoctu dynamiky


no i detekce kolizí se tím trochu zjednoduší, statický versus statický tělesa to počítat nebude, ne?
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 9. červen 2008, 10:03:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Pravdu dis Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1554

PříspěvekZaslal: 9. červen 2008, 12:33:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Simulace aut. Pamatuju si, že jsem kdesi slyšel, že není třeba okolní objekty (např. popelnice) počítat tak přesně jako samotná auta. Chtěl jsem vědět, jestli to jde nějak ošéfovat i v ODE. Když ne, tak ne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 9. červen 2008, 13:39:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Ty okolní objekty můžou bejt vypnutý dokud do nich někdo nenapálí, pak můžou chvíli poskakovat (klidně s plným výpočtem) a až se nebude kamera dívat a rychlost klesne pod nějakou hranici, tak je znovu zamrazíš.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 9. červen 2008, 15:35:26    Předmět: Odpovědět s citátem

To co popisuje semo v ODE uz nejakou dobu je, ted si jen nevzpomenu na nazev, ale umi automaticky vypinat malo se pohybujici objekty (tj. treba lezici popelnice -- ono se totiz ve skutecnosti v takovychto simulacich trochu pohybuje i to, co ma lezet).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1554

PříspěvekZaslal: 9. červen 2008, 17:19:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Na to je funkce dWorldSetAutoDisableFlag.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 9. červen 2008, 19:02:15    Předmět: Odpovědět s citátem

no ODE dokaze v prijatelno FPS osefovat aj sucasnu koliziu 1000 kociek na obstaroznom celerone 800MHz takze si myslim ze v dnesnej dobe dvoj a viac jadrovej dobe sa zase netreba tu fyziku za kazdu cenu fakeovat vypinanim pohybujuceho sa objektu. ono v beznej situacii aj tak nebude aktivnich prilis vela objektov.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 9. červen 2008, 19:29:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Vis co je to oxymoron? Pokud nebude v bezne situaci moc aktivnich objektu, znamena to, ze budou ostatni vyple. Kdyby nebyly vyple, tak by byly aktivni vsechny.

BTW. rad bych videl tu kolizi 1 000 objektu na Celeronu 800. I kdyz ono 1 000 kostek muze vygenerovat dost ruzne mnozstvi kolizi, zkus je treba nahazet do dulku.
A uz vubec nevim, jak tomu pomuze vic jader CPU, IMHO neni ODE paralelni.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Fyzikální modely Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna