.[ ČeskéHry.cz ].
Oneskorenie pri pohybe
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Sítě
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 28. květen 2008, 11:00:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro Mema:No ono záleží také na jiných záležitostech... tu hru jsi také asi neměl s kontrolou šifrování, s ochranou vůči BOTům atd. atp. Pro začátečníka se dá doporučit jediné - tutoriály, praktické programování a trpělivost... Můj projekt teď jede jen kvůli tomu, že mě grafik nutí mě ho dokončit Laughing (Já vim, jsem špatnej programátor Confused Smile )

Pro Andyho: Nicméně to vypadá dobře. V čem to děláš?jestli v C++ a OpenGL, tak máme skoro hotový engine "naší" hry. Nejsem sice expert v sítích, ale v grafice už ty... základní Smile věci znám.

Pro všechny moderátory: Sorry za OT. Crying or Very sad

P.S.: Andy: Jaké komponenty používáš? Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 28. květen 2008, 18:55:48    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then napsal:

Pro Andyho: Nicméně to vypadá dobře. V čem to děláš?jestli v C++ a OpenGL, tak máme skoro hotový engine "naší" hry. Nejsem sice expert v sítích, ale v grafice už ty... základní Smile věci znám.


Svoju hru robim, v C++ a v DGDK, je to... ale, pravdepodobne to ani nepoznas..
Nieje to OpenGL, ale DX9

Odpovedali ste mi na rozne veci, ale na jednu vec nie -> preco ta odozva s dlzkou behu aplikacie sa zvacsuje a zo zaciatku je to ok.

ak by ste chceli tak mozem dat link na tu hru, aby ste si to sami vyskusali.. Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 28. květen 2008, 19:08:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Viz můj post. Poradil jsem ti problém izolovat a vyslovil hypotézu, že to může být tvou knihovnou. Taky můžeš jednoduše mít v programu chybu (prosím, nepastuj sem celý zdroják, nikdo ti ji hledat nebude)
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 28. květen 2008, 19:25:08    Předmět: Odpovědět s citátem

andy napsal:

Odpovedali ste mi na rozne veci, ale na jednu vec nie -> preco ta odozva s dlzkou behu aplikacie sa zvacsuje a zo zaciatku je to ok.

ak by ste chceli tak mozem dat link na tu hru, aby ste si to sami vyskusali.. Confused


Link by sel, Dark GDK znam, nicmene je to jen pro nekomercni projekty Laughing

Mam take hypotezu, ze plnis buffer a neprazdnis ho. Pro nejake "rady" ICQ 461-338-517 Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 28. květen 2008, 19:37:25    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Dark GDK znam, nicmene je to jen pro nekomercni projekty Laughing

Aj VS Ex je na nekomercne ucely, a profesional stoji. ? Very Happy dost, a dokazem si predstavit v com robis.. Very Happy

Nemal som v umysle sem davat 1000 riadkov kodu, myslel som exac, aby ste si vyskusali ze sa ta latencia zvecsuje s dlzkou behu programu..

prave ze neviem ako mam prazdnit ten buffer, neviem ci v kniznici je nato funkcia...

pozna niekto kniznicu multisync aj z osobneho hladiska:)

mozno vyuzijem aj to icq. Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 28. květen 2008, 21:17:17    Předmět: Odpovědět s citátem

andy napsal:
Aj VS Ex je na nekomercne ucely

Nikoliv, VS Express je plně zdarma na cokoliv a na neomezenou dobu samozřejmě. Viz http://www.microsoft.com/express/support/faq/ . Neplatí to pouze pro Beta verze.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 29. květen 2008, 06:24:53    Předmět: Odpovědět s citátem

andy napsal:
Aj VS Ex je na nekomercne ucely, a profesional stoji. ? Very Happy dost, a dokazem si predstavit v com robis.. Very Happy


Ve VC++ 6.0 Very Happy je to lepsi nez 2005:D
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 29. květen 2008, 06:58:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie napsal:
Express je plně zdarma na cokoliv a na neomezenou dobu samozřejmě.


Mimochodem, víte, že Microsoft v Licenčním ujednání u Expressu říká, že "Nesmíte vyvíjet programy určené pro jinou platformu než Windows"? Laughing Laughing Laughing a pak že je to zadara Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 781
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 29. květen 2008, 08:14:13    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then napsal:
a pak že je to zadara Laughing
No a info o cenách je kde, když to není zadara? Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 29. květen 2008, 11:14:05    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Ve VC++ 6.0 Very Happy je to lepsi nez 2005:D

ja robim v VS 2008 Profesional, a mam ho uplne legalne Smile
.. Uz som to vyriesil.. Very Happy
sprava o pozicii sa nazasiela v kazdej slucke, ale urobil som to tak, ze sa sprava zasle kazdych 30 ms, a teraz to ide nadherne..
ale dik, vsetkym Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 29. květen 2008, 17:36:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Uz to bolo vyriesene... len, pri vacsom pocte hracov je to to iste ako predtym..
ale ked zvysim cas zasielania sprav tak dochadza k trhanemu pohybu...
ako to robia profici..hmm Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 29. květen 2008, 18:42:52    Předmět: Odpovědět s citátem

andy napsal:
Uz to bolo vyriesene... len, pri vacsom pocte hracov je to to iste ako predtym..
ale ked zvysim cas zasielania sprav tak dochadza k trhanemu pohybu...
ako to robia profici..hmm Confused


pojd na ICQ takhle se to moc resit neda bez kodu... Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1525
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 30. květen 2008, 07:54:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Profíci to řeší tak, že když nějaká zpráva nepřijde, tak se to dopočítá podle předchozích. Dejme tomu, že se pošle s pozicí i rychlost (nebu tu znáš, je-li konstantní) a když něco nepřijde včas, jednoduchým výpočtem pos += vel * delta_time se zjistí nová pozice. Může dojít samozřejmě k drobným nepřesnostem, pak se to dělá tak, že se pozice opraví podle nové zprávy (až přijde). Oprava nemusí proběhnout skokově, ale třeba lineárně plynule. Takhle podobně sem řešil lagy až 200 ms v plně 3D hře s komplexní fyzikou.
Je to alchymie.

Tvůj problém je zahlcování sítě? Zdálo by se, že to bude něco takovýho. Říkal si, že při více hráčích se problém opakuje, jak často to posíláš? 25x za sekundu, nebo tak něco? A kolik hráčů, dat a jakým protokolem (TCP/UDP)?
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 30. květen 2008, 09:05:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Uz viem ze to je zahltenie siete. ze server nestiha spracovat vsetky spravy ktore dojdu v dobrom case. Sprava sa zasiela kazdych 30ms, cize dost casto

Kolko hracov? tak skusal som 4, viac som ani nedaval, pretoze server to pomaly zpracovaval a tak dochadzalo k oneskoreniu pohybu hracov. Ale kod je robeny tak ze sa moze pripojit 32 hracov. Very Happy (asi).
Kazda sprava o pozicii je do 20 B
Pouziva sa TPC protokol.

Ale tu alchymiu musim nejako poriesit
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 30. květen 2008, 10:02:04    Předmět: Odpovědět s citátem

ja by som porozmyslal nad pouzitim UDP
1. ma mensiu reziu okolo teda mensi datovy tok
2. pri TCP sa nemusi odoslat tych 20 bajtov okamzite ale cakat na dalsie a odoslat ich v jednom pakete viacero teda vznika oneskorenie.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Sítě Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna