.[ ČeskéHry.cz ].
Nastavení osvětlení DirectX
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Scorpius



Založen: 16. 08. 2007
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: 22. srpen 2007, 07:37:31    Předmět: Odpovědět s citátem

tak zkus primo link:

tvujpribeh.own.cz/files/screenfotbalista.jpg

a

tvujpribeh.own.cz/files/kteranoha.jpg
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 22. srpen 2007, 19:09:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Scorpius napsal:
No sou tu 2 problemy:
1. vyhlazeni nejak po okrajich modelu je to strasne kostkovane (a taky to ze i v modelu lze videt hrany,kdyz je zaple osvetleni, ale to je vedlejsi)

Zapni si mipmapping a filtrovani textur na bilinearni nebo trilinearni, pripadne anisotropni pro nejlepsi kvalitu. Tedka tam nemas zadne. Multisampling se ti bude hodit na vyhlazeni obrysu modelu. Pokud ti to pri osvetleni pripada moc polygonove, zvys pocet polygonu.

Scorpius napsal:
2. velky problem taky vidim v tom ze z tohoto uhlu pohledu neni videt, ktera noha je vepredu a ktera vzadu. Co se s tim da delat? Uprava svetla? Barev?

Mozna osvetleni, mozna stiny, mozna barvy (textury). Chce to vic testovat.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 22. srpen 2007, 19:24:49    Předmět: Odpovědět s citátem

2. Ten model je dost malý na tuhle vzdálenost, imho to tolik nevadí. Asi by tomu pomohlo nějaké vystínování na modelu, případně světla.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Scorpius



Založen: 16. 08. 2007
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2007, 08:48:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Filtrovani textur a multisampling je to co jsem hledal, akorat jsem v SDK nenasel vysvetleni jak to bezpecne zprovoznit. (Resp nasel jsem tam kus kodu, ktery primo nastavuje PresentParameters:
kód:

D3DPRESENT_PARAMETER d3dPP
ZeroMemory( &d3dPP, sizeof( d3dPP ) );
d3dPP.Windowed        = FALSE
d3dPP.SwapEffect      = D3DSWAPEFFECT_DISCARD;
d3dPP.MultiSampleType = D3DMULTISAMPLE_2_SAMPLES;
pD3D->CreateDevice(D3DADAPTER_DEFAULT, D3DDEVTYPE_HAL, hWnd, D3DCREATE_SOFTWARE_VERTEXPROCESSING, &d3dpp, &d3dDevice)


ale to mi po presani do C# zastavilo aplikaci)
Pro to filtrovani textur se musi nejak specialne nastavit device? Pouzil jsem:
kód:

BaseTexture bTexture = texture;
bTexture.AutoGenerateFilterType = TextureFilter.Anisotropic;
device.SetTexture(0, bTexture);

Ale to nic nezmenilo.

Nastaveni MultiSampplingu pro C#(muj nefunkcni kod):
kód:

PresentParameters presParameters = new PresentParameters();
                Device device = null;
                presParameters.Windowed = true;
                presParameters.SwapEffect = SwapEffect.Discard;
                try
                {
                    presParameters.AutoDepthStencilFormat = DepthFormat.D24X8;
                }
                catch
                {
                    presParameters.AutoDepthStencilFormat = DepthFormat.D16;
                }
                presParameters.MultiSample = MultiSampleType.TwoSamples;
                device = new Device(0, DeviceType.Hardware, this.pictureBox,
                    CreateFlags.SoftwareVertexProcessing, presParameters);
                return device;
            }
            catch
            {
                MessageBox.Show("Došlo k chybě!", "ERROR");
                return null;
            }


Jak se spravne nastavuji tyto nastroje?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scorpius



Založen: 16. 08. 2007
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2007, 12:29:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak ten texture filter funguje. Da se u nej jeste vice zvysit mira toho vyhlazování textur?

Nevim jak na ten multi sampling.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2007, 12:33:03    Předmět: Odpovědět s citátem

tak si zkus najit tutorial - ptas se na kazdou vec - myslis ze takhle se naucis neco delat?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scorpius



Založen: 16. 08. 2007
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2007, 13:09:24    Předmět: Odpovědět s citátem

mno problem je ze to nejdriv hledam, pak az pisu... tozn. podivam se do SDK, kdyz mi primo jejich postup nejde, podivam na google, tam mi to naslo vlastne to samy co v SDK...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 23. srpen 2007, 15:30:09    Předmět: Odpovědět s citátem

jojo - ono to skoro nikdy nefunguje jako v SDK - clovek musi zkouset a zkouset
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna