Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 20:17:53 Předmět: Testování |
|
|
Zdravím všechny. Píšu jednoduchou hru (vesmírnou střílečku). Nyní sem dopsal particle system a zjistil, že na některých PC se to seká a padá. Nevím si s tím rady, mělo by to být všechno nastavené a napsané OK. Proto bych chtěl poprosit nějaké dobrovolníky, jestli by nebyli ochotní stáhnout si testovací verzi, spustit a napsat sem, jestli vám to padá, popř jestli to jde plynule, popř fps, popř konfiguraci... Samozdřejmě se nebudu zlobit když to nikdo neudělá... jen je to pro mě jedna z možností, jak se dopátrat řešení. Žádné zaangažované betatestery zatím nemám.
Pokud se to někdo náhodou rozhodne stáhnout, bude ještě potřebovat .NET Framework 2.0 a nejnovější DirectX 9.
Takže link: http://relink.aspone.cz/debug.zip |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 20:46:04 Předmět: |
|
|
Mě to jede. nb Sempron 3200, Geforce Go 6100 WinXP _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Yossarian

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 274 Bydliště: Šalingrad
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 20:59:49 Předmět: |
|
|
pada.
Popis:
Stopped working
Podpis problému:
Název události problému: CLR20r3
Podpis problému 01: dx9cs_primitive_types.exe
Podpis problému 02: 0.0.0.0
Podpis problému 03: 48a8676f
Podpis problému 04: dx9cs_primitive_types
Podpis problému 05: 0.0.0.0
Podpis problému 06: 48a8676f
Podpis problému 07: c
Podpis problému 08: 6
Podpis problému 09: System.BadImageFormatException
Verze operačního systému: 6.0.6001.2.1.0.256.6
ID národního prostředí: 1029
nb na Windows Vista SP1, Intel Core 2 Duo, grafika X3100 (intel) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Deluxe

Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 21:02:27 Předmět: |
|
|
Mne to na Athlon64 X2 4800+, 2GB ram, Radeon HD2900 XT jede v poho.
a na AthlonXP 2200+, Radeon HD2600 PRO, 1,2GB ram taky.
Btw.: ty tam pouzivas vlakna? protoze sem tam neco takovyho zahlidl, ale mozna to bylo neco primo od .NETu....
oboje WinXP |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Fundin

Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 21:13:32 Předmět: |
|
|
Beha i na mem prehistorickem Radeon 7600XT, P4, WinXP a 1,5 GiB RAM:) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Deluxe

Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 21:16:51 Předmět: |
|
|
Pokud pouzivas MDX tak typuju ze ve Viste je neco jinak nez na XP. Zkus dat nacitani obrazku do try/catch a uvidis jestli je to v tom. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 21:33:37 Předmět: |
|
|
Vista SP1, X2 3800+, 2GB RAM, HD 3850
kdyz to spustim, tak mi to jede dobre. Jakmile se pokusim maximalizovat okno, tak hned pad s chybou : NullReferenceException |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 17. srpen 2008, 22:32:11 Předmět: |
|
|
XP SP2, Core2Duo(2x 1.86GHz), 3.5GB RAM, GF 7900 GS
Jede mi to dobře, ale při maximalizaci okna se to zasekne s hlaskou
kód: |
System.AccessViolationException: Attempted to read or write protected memory. This is often an indication that other memory is corrupt.
at Microsoft.DirectX.Direct3D.Device.SetTexture(Int32 stage, BaseTexture texture)
at DX9Sample.GameField.Planet.Draw()
at DX9Sample.GameField.Draw()
at DX9Sample.DX9Form.Render()
at DX9Sample.DX9Form.Loop()
|
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 18. srpen 2008, 07:39:09 Předmět: |
|
|
S maximalizaci okna to chyba není, to mam jen špatně napsaný... všem díky!!
Chyba byla možná v postupu Updatování particles:
1. Update pozice
2. Odstranit prošlé particles (Lifetime < 0)
3. Odstranit přebytečné particles (ParticleList.Count > ParticleMax)
4. Vygenerovat nové částice
No a tady už je snad vitět probém. (Ve výsledku bude v ParticleListu víc prvků, než se vejde do VertexBufferu, ale nechápu, že některým grafikám to nevadí a některé hází chybu) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 18. srpen 2008, 08:19:07 Předmět: |
|
|
A s tou Vistou to bude spíš problém v Directech, je tam sice DX10, ale pro karty nepodporující DX10 tam musí být i 9 ne? Takže myslím, že po aktualizaci DX 9 na nejnovejší verzi by to mohlo jet i na Vistě... Protože mě to na Vistě jede. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lando
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Cestice
|
Zaslal: 18. srpen 2008, 09:28:34 Předmět: |
|
|
Matasx napsal: |
S maximalizaci okna to chyba není, to mam jen špatně napsaný... všem díky!!
Chyba byla možná v postupu Updatování particles:
1. Update pozice
2. Odstranit prošlé particles (Lifetime < 0)
3. Odstranit přebytečné particles (ParticleList.Count > ParticleMax)
4. Vygenerovat nové částice
No a tady už je snad vitět probém. (Ve výsledku bude v ParticleListu víc prvků, než se vejde do VertexBufferu, ale nechápu, že některým grafikám to nevadí a některé hází chybu) |
to je celkem normalni. Funguje to podobne jako pole v C/C++, kde kdyz je pretahnes, tak se nemusi stat vubec nic, nebo to muze hned spadnout, nebo to taky muze zacit padat v uplne jinym miste programu. Tyhle chyby jsou hodne neprijemny |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|