Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 26. srpen 2007, 20:24:19 Předmět: DirectX 10 pro Windows Vista byla chyba |
|
|
Podle zpravicky na serveru Bink.nu udelalo Valve Software revizi mezi hraci pres Steam a zjistilo ze pouze 1 z 50 ma DX 10 kompatibilni grafickou kartu a M$ Windows Vista
zdroj: http://bink.nu/Article10976.bink |
|
Návrat nahoru |
|
 |
posila
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 201
|
Zaslal: 26. srpen 2007, 21:20:23 Předmět: |
|
|
cekal nekdo neco jineho?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 27. srpen 2007, 17:35:55 Předmět: |
|
|
a DX10.1 alebo ako to bude ma byt este vetsia chyba ako 10. OpenGL RULEZ uz sa tesim a som zvedavy aky to bude rozdiel oproti 2.1 _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
posila
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 201
|
Zaslal: 27. srpen 2007, 18:40:21 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
a DX10.1 alebo ako to bude ma byt este vetsia chyba ako 10. |
Tak tohle uz jsem nekde cetl ... a stejne jako tady, ani tam nebyl zadny link nebo vysvetleni... v cem ta jeste vetsi chyba spociva... Nicmene, zajima me, co MS planuje, takze bych poprosil o nejake dalsi info. Diky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
prost
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 109 Bydliště: cvut fel, stm
|
Zaslal: 27. srpen 2007, 20:27:06 Předmět: |
|
|
Microsoft brzdí obavy z DirectX 10.1
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=23568
citace: |
Představitelé Microsoftu se teď snaží tyto obavy zmírnit. Například Sam Glassenberg pro Next-Gen prohlásil, že DX10.1 je jenom standardní revize DX10, která trochu rozšiřuje funkce hardwaru. Podporu pro žádný hardware dle něj neodebírá. Zároveň připomněl, že Microsoft to samé udělal už s DirectX 9, když do něj přidal další vlastnosti, aby tím životnost tohoto API o něco prodloužil. Jde o úplně normální a přirozený vývoj, který je v konečném důsledku vždy pozitivem pro hráče, kteří ho ani nemusí postřehnout. |
_________________ BbB |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 28. srpen 2007, 04:58:16 Předmět: |
|
|
Problem DX10 je v tom, ze MS prilis tesne svazal nove karty s Vistama a jejich vyrobcum se to nemusi vyplatit. Podle Valve ma Visty a DX10 karty 2% hracu, takze novejsi karty s cipy G80 a R600 mezi hraci v podstate nemaji vyuziti. Az se Visty poradne rozsiri mezi lidi, coz tipuju na rok 2009, tyhle karty uz budou zastarale. MS se tak snazi dat duvod k prechodu na novy system na ukor vyrobcu karet. Zrejme proto tedka davaji tolik usili do noveho ogl, pac strategie MS je pro ne nevyhodna.
nou> Aby tu nebylo OT, odpovedi mas tady => http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=79 _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 29. srpen 2007, 04:56:37 Předmět: |
|
|
Podrobnejsi novinka na PCT: http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=9279&Itemid=67
Rika tam take, ze pokud chci delat multiplatformni hry, mel bych zustat na DX9, protoze XBOX a PS3 obsahuji prave DX9-kompatibilni hw.
A celkem me prekvapila tahle veta:
citace: |
DirectX 9 je podle Newella dostatečně flexibilní, aby bylo možné využít schopnosti DX10 hardwaru. "Například tesselator v grafických čipech ATi [myšlena řada Radeon HD2000] může být velmi užitečný a můžeme s ním pracovat i pod DirectX 9, takže je to zřejmě lepší investice než přecházet na DX10," nechal se slyšet Newell. |
Ze Valve leze do zadku AMD/ATI, neni zadna novinka. Ale jak sakra muzou v DX9 pouzit ten tesselator? To bych fakt rad vedel. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JohnyDog

Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 29. srpen 2007, 05:19:48 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
Ze Valve leze do zadku AMD/ATI, neni zadna novinka. Ale jak sakra muzou v DX9 pouzit ten tesselator? To bych fakt rad vedel. |
Nemaji na to v ATI zase nejaky hack jako to bylo v pripade R2VB ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 29. srpen 2007, 05:29:03 Předmět: |
|
|
Kdyby tomu tak bylo, na 100% by vydali nejakej paper, aby to vyvojari mohli pouzivat. Takze bud ma Newell nejake interni informace primo z AMD nebo nam nekdo maze med kolem huby. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 29. srpen 2007, 10:24:45 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
Ale jak sakra muzou v DX9 pouzit ten tesselator? To bych fakt rad vedel. |
Nevím, jestli správně rozlišuju nuance toho slova, ale HW tesselator měl už Radeon 8500. ATI se tím tehdy chlubilo (protože GF4 to neuměla) a nikdy se to v praxi nikde nepoužilo.
Naposledy upravil Hunter dne 29. srpen 2007, 14:34:59, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crusty
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 120 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 29. srpen 2007, 11:00:38 Předmět: |
|
|
... on i sam Carmack se na DX10 prozatim vyprd ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mantharis
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 39
|
Zaslal: 29. srpen 2007, 12:41:02 Předmět: |
|
|
Crusty-> mno to ale nic neznamena, on na Directy celkove dost prdi  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lando
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Cestice
|
Zaslal: 29. srpen 2007, 12:53:38 Předmět: |
|
|
Hunter napsal: |
Nevím, jestli správně rozlišuju nance toho slova, ale HW tesselator měl už Radeon 8500. ATI se tím tehdy chlubilo (protože GF4 to neuměla) a nikdy se to v praxi nikde nepoužilo. |
ale pouzilo, HL1 to umel vyuzit (myslim ati_npatch se to nejak zapinalo) a treba v serious sam 1 to bylo taky.
Ale v DX10 by mel bejt ten tesselator programovatelnej ne? Tesselator co byl v 8500 jenom vyhlazoval modely podle normal. (Mozna kecam, jenom nechci bejt uplne OT ) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
swarm

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 176
|
Zaslal: 29. srpen 2007, 16:56:07 Předmět: |
|
|
Na R8500 se to jmenovalo Truform a těch her bylo víc, který to uměly. Sám jsem zkoušel asi 3. Jedna z nich byl určitě nějaký Quake. _________________ Diagon Swarm - redaktor notebook.cz, moderátor diskuzního fora 3dfx.cz, zive.cz a notebook.cz
Blog o mobilní technice -> [WWW] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|