Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Jack M.A.X.
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 15. únor 2009, 20:49:37 Předmět: |
|
|
Este by si nam mohol prezradit, co to je, nie kazdemu sa to chce zistovat  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. únor 2009, 23:27:15 Předmět: |
|
|
No tak jsem ten Ghost in the Sheet stahl a uz chapu, proc se tento typ her dneska masove jiz nedela. Koukat na staticke obrazky a zkouset vsechno na vsechno (i kdyz v nekterych obrazovkach jsou treba jen 2 aktivni objekty) neni takova zabava. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 15. únor 2009, 23:30:42 Předmět: |
|
|
jj, k tomu grafika nezajímavá.. taková ne amatérská, ale ani ne profi..  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
devillante
Založen: 14. 08. 2007 Příspěvky: 164
|
Zaslal: 16. únor 2009, 01:09:18 Předmět: |
|
|
Neměl tento projekt thread na českých hrách tak rok dozadu? Jsem si jistý, že ano, ale teď to nemohu dohledat. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 16. únor 2009, 08:23:10 Předmět: |
|
|
Jack M.A.X.: Dík
devillante: Jj, viz tady _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MD

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. únor 2009, 11:17:56 Předmět: |
|
|
Tak vcera jsem to dohral a musim rozhodne pochvalit. Dobra prace! (tak snad si to tu nekdo z autoru precte)
Par poznamek: Grafika, atmosfera, tajemnost, pribeh - (az na par vyjimek) velmi pekne. Jo a naprosto uzasnej dabing, skvele dialogy A ze vseho nejlepsi je to originalni pouzivani nadprirozenych schopnosti!
Horsi to bylo s obtiznosti hry, souhlasim se vsema, co nemaji radi adventury kvuli pixelhuntingu a nutnosti pouzivat vsechno na vsechno. Ja po par uvodnich lokacich sahl po navodu (a od te doby mi obtiznost prestala vadit, hehe ). Ne ze by hra byla nelogicka, ale strasne casto vyzaduje k vyreseni zahady odbehnout nekam uplne na druhy konec tovarny, vzpomenout si, ze tam byla nejaka naprosto okrajova vec a ze ted mam nejakou novou schopnost, takze ji na tu vec mohu pouzit. Docela peklo. A pak taky nutnost si pamatovat (zapisovat) vsechny ty tajny kody, schemata, sifry... a ze jich bylo mraky
Takze navrh pro vsechny vyvojare pekelnych adventur:
Proc neudelat nejaky automaticky osobni denik, kam se budou ukladat vsechy dulezite informace? (Kazda rpg nebo lepsi akcni hra tohle ma!) Davat tam dulezite udaje, poznamky, nazory hlavniho hrdiny i npc, kody, schemata, seznam nedodelanych ukolu (questy), seznam podezrelych, nedosazitelnych predmetu a mist, ...
No a pak se zamyslet nad tim jak zviditelnit aktivni predmety na obrazovce a zamezit pixelhuntingu. _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mnemonic

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 93
|
Zaslal: 18. únor 2009, 16:09:48 Předmět: |
|
|
MD napsal: |
No a pak se zamyslet nad tim jak zviditelnit aktivni predmety na obrazovce a zamezit pixelhuntingu. |
V posledni dobe je u adventur hodne popularni tzv. snoop key, kdy po zmacknuti klavesy/tlacitka se na chvili objevi ikona nad vsemi aktivnimi predmety ve scene. Mam pocit, ze Ghost to snad i ma, ale mozna jen pro vychody z lokace. Nepamatuju si. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MD

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 19. únor 2009, 09:32:17 Předmět: |
|
|
Ano, tabem se v GITS zobrazuji vychody z lokace, celkem sympaticka featura  _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|