.[ ČeskéHry.cz ].
Světlo na terénu
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Juraj



Založen: 06. 12. 2007
Příspěvky: 189

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2009, 09:50:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Augi napsal:
Zcela jistě ten poslední. Normály i výsledek osvětlení se zdá být ok. Když tím výsledkem osvětlení pronásobíš barvu textury, tak to nedává správné výsledky?


Ano zdá se to být v pořádku, jen jsem si to ještě raději pár posledními posty chtěl ověřit.

Díky všem za perfektní spolupráci Wink .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2009, 09:53:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Přijď zas Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Juraj



Založen: 06. 12. 2007
Příspěvky: 189

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2009, 11:47:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Augi napsal:
Přijď zas Smile


A jsem tu Smile. Jen bych potřeboval jak přidat do osvětlení také jako parametr barvu světla. Napadlo mě to tako:

- vzít barvu světla, vynásobit ji intenzitou světla a poté přičíst k výsledné barvě textury. Je to tak správně?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2009, 12:07:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Může být - záleží, jak si to vymyslíš Smile
Taky bys mohl udělat to, že bys použil intenzitu osvětlení pro lineární interpolaci mezi barvou textury a barvou světla.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2009, 14:49:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Typicky je to tak: (okolní světlo + barva světla * intenzita světla) * barva textury + odlesk světla
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Juraj



Založen: 06. 12. 2007
Příspěvky: 189

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2009, 07:20:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie napsal:
Typicky je to tak: (okolní světlo + barva světla * intenzita světla) * barva textury + odlesk světla


Tak jsem zkusil tvůj náverh, zdá se že to funguje správně. Jen sem raději hodím kód, v sharderech nejsem tolik zběhlý, tak jestli tam nemám nějakou hloupost..

kód:

lightingFactor = saturate(saturate(dot(PSIn.Normal, PSIn.LightDirection)) + xAmbient);

float3 light;
light = xAmbient + xDiffuse * lightingFactor;
   
Output.Color = tex2D(LayerMap0Sampler, PSIn.TextureCoords );
Output.Color.xyz *= light;
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2009, 07:36:59    Předmět: Odpovědět s citátem

kód:
Output.Color = ambientLight + tex2D(LayerMap0Sampler, PSIn.TextureCoords ) * (lightColor * saturate(dot(PSIn.Normal, PSIn.LightDirection)) + xAmbient))
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna