.[ ČeskéHry.cz ].
Lightmapy
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 00:06:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Počeštěný NeHe je přímo tady na C-H, link NeHe nahoře v liště, druhý z prava (znal jsem se dokonce s člověkem, který to překládal).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 08:23:48    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR>Nejen STL, ale i objekty a další pěkné věci Very Happy Jak se dívám na ten kód, tak je to ještě snad horší než NeHe Very Happy BTW, kde se dá Red Book stáhnout? Já používám Man pages a jsem spokojen Twisted Evil
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnnash



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 80

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 09:18:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Vsichni se tu rozjeli s posilanim zdrojaku, ale dival se nekdo na ten format? 5 vertexu asi na kostku moc nevystaci(pokud teda tech 15floatu maji byt vubec vertexy).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 10:08:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Neviem kde tu vidis link na jeho file, ale nie je tu. Tych 15 floatov moze byt cokolvek, ale pravdepodobne su posledne dva floaty UV.

To by tu musel pastnut cely file, nie vycuc.

Tak ci onak, toto si musi odmakat sam - ved tychto zaciatocnickych pokusov je plny internet. Nech skusa krok po kroku ako som mu pisal, len tak sa to nauci.



johnnash:http://www.gup.jku.at/teaching/courses/cgue/RedBook.pdf
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 10:38:53    Předmět: Odpovědět s citátem

no neviem ci je prave redbook najlepsia literatura v dobe OpenGL 3 ked uz nic z FFP v OpenGL neexistuje. ked som pozeral specifikacie OGL 3.2 tak tam uz je len shadery, vertex array, textury, framebuffer, alfa blending a z-test.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 11:46:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Indexovanie renderovanie je fundamentalny koncept ktory musis pochopit ak ches robit s 3D grafikou, bez ohladu na API.

Neviem ako ma chlapec pochopit shadery, ak netusi ako sa vyskladavaju vertexy do trianglov.

Ked uz, tak OGL by som mu vobec nedoporucoval, ale radsej nech rovno ide do XNA/C#, ktore je ciste API, bez PureC NeHe-style zverstiev s mnohymi examplami. Ked uz shadere, tak rovno tam, ale nie OGL.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 12:20:11    Předmět: Odpovědět s citátem

borci nak se nam to tu rozbehlo Very Happy
no takze pookus byl ten naloadovat nahodnej ASCII format
jelikoz sem dycky pouzil nakej loader a je to tak sem chtel neco zkusit sam
dival sem se na tutorial kde je loadovani kostky pomoci VA a indexovanejch poli takze dneska se ot pokusim podle toho nak sepsat....kdyz sem to zkusil jak psal if.then tak program prestal odpovidat takze si du hrat a uvidime jak to dopadne dystak sem zase napisu.

cest Jatro
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 12:39:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdroják poslat nechceš? Very Happy
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 14:08:16    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then to uz rovnou muzu neco najit na netu ne treba takovy .obj je vsude nebo ase Very Happy

no posilam screen s vypisem toho co je v souboru

no a nejspis nak blbe nastavuju ty VA vubec nemam paru kde je chyba Sad
program nabehne ale zamrzne a vyhodi chybu v modulu 'hungup'...
urcite je to naka kokotina s alokaci pameti nebo neceho takovyho Sad
http://nopaste.ceske-hry.cz/222741
tady je kod toho nacitani (neni to nic tajnyho) kdyby bylo potreba se na neco podivat.... fakt nvm docela me to mrda ze na to nemuzu prijit Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 15:57:47    Předmět: Odpovědět s citátem

tak dobry mr.kokot prisel na to aby to aspon nehodilo nakej segmentation fault ale nevykresli se kosticka ale pekna picovina Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 16:39:34    Předmět: Odpovědět s citátem

tak dobry uz sem konfignul VerArr tak aby pomoci jenom naplnenyho pole vykreslilo kostku a funguje to ...... takze du predelavat kod protoze nekde je asi spatna konverze nebo neco podobnyho
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JohnyDog



Založen: 17. 08. 2007
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 16:46:33    Předmět: Odpovědět s citátem

jatro.m> Minimalne tam indexujes za konec pole (i<i_vertices ve for cyklu a ty pak pouzijes i+2 jako index), dal indexy mas ulozeny jako float, ale do drawelements specifikujes UNSIGNED_INT, druhy parametr ma byt pocet indexu ale sizeof() ti vrati velikost zabrane pameti, ne pocet.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 16:47:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Hele chlape ten glDrawElements nic nemění takže stačí
kód:

glEnableClientState(GL_VERTEX_ARRAY);
glVertexPointer(3, GL_FLOAT, 0, Vertices);
glDrawElements(GL_TRIANGLES, sizeof(Indicies), GL_UNSIGNED_INT, Indicies);
glDisableClientState(GL_VERTEX_ARRAY);

Very Happy

Pro další info mě neváhej kontaktovat na ICQ 350-433-333 (stejně nemám nic na práci Smile )
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 17:07:48    Předmět: Odpovědět s citátem

jo s tema indexama sem na to prisel ze musej bejt bud v int nebo GLubyte asi kontaktuju if.thena protoze uz me to sere Very Happy
jo a na to cyklovani sem taky prisel Very Happy ze musim zvlast ne vsechno dohromady
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 1. září 2009, 19:44:11    Předmět: Odpovědět s citátem

tak dobry no..... vim ze je chyba v tom cyklovani.... s if.thenem sme zkouseli hodne variant ale ani jedna nebyla tak ze by se vykreslila cela krychle napriklad.......nema nekdo paru jak to cyklovat? kdyz to cykluju tak jak sem to delal doted tak se vykresli 4 strany + 1 triangl ale to sem vykresloval jenom vertexy a ne facy... hledal sem ale nehe je mi k hovnu puziva glBegin.....a dalsi zastaraly sracky a na netu neco je ale neni to zrovna co by se zabyvalo renderovanim nacis to umim ale mam problem s tim cyklovanim uz nevim delam na tom renderovani minimalne 12h aporad nenane na to prijit Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna