Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Thomas
Založen: 26. 08. 2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 23. září 2009, 08:23:14 Předmět: Načtení 3D modelu v Java OpenGL |
|
|
Zdravím,
tento problém řeším už docela dlouho a nejsem schopnej ho nějakým rozumným způsobem vyřešit. Nemá s tím někdo nějaké zkušenosti?
PS: A nevíte o nějakém dobrém tutoriálu zabívající se tvobou 3D herního enginu v Java OpenGL? To co jsem zatím stvořil je jaksi neohrabané. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1554
|
Zaslal: 23. září 2009, 11:43:51 Předmět: |
|
|
Něco podobného se řeší v knížce "Programování her v jazyce Java". _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Thomas
Založen: 26. 08. 2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 23. září 2009, 13:04:30 Předmět: |
|
|
Já jsem chtěl pouze nějaký tutoriál. Já se totiž nezajímám o tvorbu hry jako takové, ale o tvorbu 3D enginu! A kvůli pár věcem se mi nechce procházet celý zdroják. |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1554
|
|
Návrat nahoru |
|
|
bolejt
Založen: 02. 05. 2009 Příspěvky: 45
|
Zaslal: 23. září 2009, 16:14:58 Předmět: |
|
|
Thomas napsal: |
Já se totiž nezajímám o tvorbu hry jako takové, ale o tvorbu 3D enginu! |
blázne! :) _________________ Ball ball8; |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 23. září 2009, 16:44:49 Předmět: |
|
|
K původní otázce: konkrétní tutorial sice nemám, ale pokud používáš přímo OpenGL, potom je jedno, že je to v Javě a můžeš si sehnat libovolný tutorial pro jakýkoliv jiný jazyk.
A pokud už se vyznáš, stačí sehnat popis konkrétního formátu modelu, načíst si to do vhodných struktur a pak to správně vykreslovat. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
|