Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JohnyDog

Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 22. říjen 2009, 19:03:30 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
no myslim ze vvelmi vela ludi. kedze je linux only. len ma jednu pre mna neprijemnu vlastnost. vypisuje tony memory leakov z cudzich kniznic. neviete ako to odfiltrovat? |
Precist si manual? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 22. říjen 2009, 19:13:45 Předmět: |
|
|
jsou memore leaky ktery se proste pekelne spatne hledaji - a at uz se jedna o valgrind nebo treba software za nejakych 100k ktery na to mame v praci tak jsou pripady kdy se to proste pekelne spatne odhaluje |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bolejt

Založen: 02. 05. 2009 Příspěvky: 45
|
Zaslal: 22. říjen 2009, 22:24:48 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
bolejt napsal: |
a už vůbec bych mu nedoporučil se C++ učit s tím, že s ním jednou bude opravdu dělat hry |
Tak tady se ale opravdu strašně mýlíš. Právě učit se C++, že s ním bude někdy dělat hry, je ověřený způsob, jak ze sebe udělat schopného člověka, co ty hry (nebo ten middleware) opravdu bude dělat. Hodně lidí z průmyslu se vydalo právě touto cestou. A vývoj her má mnoho společného s jinými obory, takže to rozhodně není slepá ulička, kdyby si to náhodou za 5 let rozmyslel.
Pokud ten týpek má vizi, čím chce být, ať se jí drží a na všechny se vysere. |
jak sám píšeš: "co ty hry (nebo ten middleware) opravdu bude dělat". obávám se, že takový člověk bude dělat jen ten engine/middleware, nikoliv určitou hru. samozřejmě, pokud se ten člověk dostane v "gamedev" světě takhle daleko. a má-li začátečník nějakou vizi, tak dělat middleware a starat se o paměť z velké části nebude její součástí.
imho dříve začátečníci skočili po hlavě do c/c++ a opengl/directx, protože se v tom jejich oblíbené hry prostě dělaly. dnes by už mohli pochopit, že ty jejich oblíbené hry (jakože Fallout 3 byl podle prodeje dost populární) se dělají v něčem jako je Torque Game Engine a jeho nástrojích.
jednoduše: když chceš dělat middleware, jedině C++. když chceš opravdu dělat hry, tak něco na vyšší úrovni.
(sorry za trochu pozdější reakci, na mne adresovaný příspěvek najdete ještě na první stránce) _________________ Ball ball8; |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 23. říjen 2009, 06:08:17 Předmět: |
|
|
Já mám taky pravdu Uč se C++ a jazyk symbolických adres a za tak 3 roky můžeš udělat nějakou hru  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Naposledy upravil if.then dne 23. říjen 2009, 06:09:43, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 23. říjen 2009, 08:25:19 Předmět: |
|
|
Za rok se dá hra v C++ stihnout včetně zaučení, za 2 roky pokud má mít rozumnou kvalitu. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 23. říjen 2009, 13:19:15 Předmět: |
|
|
PanVetvicka> pokud jde servery o MMORPG, tak mam pocit, ze se spis pisou v SQL A server pro SW:Galaxies je afaik v Jave. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 23. říjen 2009, 15:50:03 Předmět: |
|
|
Asi by se to tu mohlo zamknout, protože debata už je vyčerpaná, jen si tady navzájem neustále opakujete věci, které jsou už každému dávno jasné a hnidopišsky se dloubete v nepřesných formulacích... _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 23. říjen 2009, 20:19:33 Předmět: |
|
|
Souhlasím. Mimochodem nechápu, jak u hry s plánovanou dobou realizace 1-2 roky může mít vliv na dobu programování výběr programovacího jazyka a knihoven. U víc low level řešení si přece funkcionalitu zapouzříte a dál jedete jako s high level vývojovými nástroji. Vliv by to mělo, pouze pokud byste to prasili. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 23. říjen 2009, 23:58:59 Předmět: |
|
|
Quiark napsal: |
Asi by se to tu mohlo zamknout, protože debata už je vyčerpaná, jen si tady navzájem neustále opakujete věci, které jsou už každému dávno jasné a hnidopišsky se dloubete v nepřesných formulacích... |
To je u klacíka normální.  _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 24. říjen 2009, 07:22:11 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Mimochodem nechápu, jak u hry s plánovanou dobou realizace 1-2 roky může mít vliv na dobu programování výběr programovacího jazyka a knihoven. |
Právěže nemá, a uvádění AAA titulů jako Fallout 3 je už naprosto mimo mísu, když tam většinu objemu práce představuje content (který bez týmu designérů, scénáristů, grafiků atd. stejně člověk nedá dohromady). Nezbývá tedy než souhlasit s Eosiem - to je u klacíka normální, stačí jeho posty ignorovat _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
koso
Založen: 28. 05. 2009 Příspěvky: 110
|
Zaslal: 26. říjen 2009, 20:11:22 Předmět: |
|
|
zohnal som nejake knihy a uz na nich ficim.inak tie moje debilne otazky su opodstatnene tym ze v skole nas c++ ucili takym stylom ze "urobte mi program ktory vypocita priemer znamok", ucili nas tam pouzivat zakladne fcie ako IF, FOR, WHILE ale nic okolo toho.preto mam nedobre zaklady a blbe navyky.ale na druhu stranu tam v tej skole som objavil C++ budem sa snazit vzdelavat
EDIT:zatial mi ide prevazne o middleware-konkretne sa snazim spravit jednoduchy editor.uz sa mi podarilo vytvorit si fciu ktora cita data pre editor zo suboru!!!
a to je pre mna pokrok
dakujem za plodnu diskusiu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pavolzetor
Založen: 06. 09. 2008 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 28. říjen 2009, 20:50:12 Předmět: |
|
|
najlepšie je čítať zdrojáky s porozumením  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|