.[ ČeskéHry.cz ].
Z čeho se učit C/C++
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JohnyDog



Založen: 17. 08. 2007
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2009, 19:03:30    Předmět: Odpovědět s citátem

nou napsal:
no myslim ze vvelmi vela ludi. kedze je linux only. len ma jednu pre mna neprijemnu vlastnost. vypisuje tony memory leakov z cudzich kniznic. neviete ako to odfiltrovat?

Precist si manual?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2009, 19:13:45    Předmět: Odpovědět s citátem

jsou memore leaky ktery se proste pekelne spatne hledaji - a at uz se jedna o valgrind nebo treba software za nejakych 100k ktery na to mame v praci tak jsou pripady kdy se to proste pekelne spatne odhaluje
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bolejt



Založen: 02. 05. 2009
Příspěvky: 45

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2009, 22:24:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie napsal:
bolejt napsal:
a už vůbec bych mu nedoporučil se C++ učit s tím, že s ním jednou bude opravdu dělat hry

Tak tady se ale opravdu strašně mýlíš. Právě učit se C++, že s ním bude někdy dělat hry, je ověřený způsob, jak ze sebe udělat schopného člověka, co ty hry (nebo ten middleware) opravdu bude dělat. Hodně lidí z průmyslu se vydalo právě touto cestou. A vývoj her má mnoho společného s jinými obory, takže to rozhodně není slepá ulička, kdyby si to náhodou za 5 let rozmyslel.

Pokud ten týpek má vizi, čím chce být, ať se jí drží a na všechny se vysere.

jak sám píšeš: "co ty hry (nebo ten middleware) opravdu bude dělat". obávám se, že takový člověk bude dělat jen ten engine/middleware, nikoliv určitou hru. samozřejmě, pokud se ten člověk dostane v "gamedev" světě takhle daleko. a má-li začátečník nějakou vizi, tak dělat middleware a starat se o paměť z velké části nebude její součástí.

imho dříve začátečníci skočili po hlavě do c/c++ a opengl/directx, protože se v tom jejich oblíbené hry prostě dělaly. dnes by už mohli pochopit, že ty jejich oblíbené hry (jakože Fallout 3 byl podle prodeje dost populární) se dělají v něčem jako je Torque Game Engine a jeho nástrojích.

jednoduše: když chceš dělat middleware, jedině C++. když chceš opravdu dělat hry, tak něco na vyšší úrovni.

(sorry za trochu pozdější reakci, na mne adresovaný příspěvek najdete ještě na první stránce)
_________________
Ball ball8;
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 23. říjen 2009, 06:08:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Já mám taky pravdu Smile Uč se C++ a jazyk symbolických adres a za tak 3 roky můžeš udělat nějakou hru Wink
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.


Naposledy upravil if.then dne 23. říjen 2009, 06:09:43, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 23. říjen 2009, 08:25:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Za rok se dá hra v C++ stihnout včetně zaučení, za 2 roky pokud má mít rozumnou kvalitu.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 23. říjen 2009, 13:19:15    Předmět: Odpovědět s citátem

PanVetvicka> pokud jde servery o MMORPG, tak mam pocit, ze se spis pisou v SQL Wink A server pro SW:Galaxies je afaik v Jave.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 23. říjen 2009, 15:50:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Asi by se to tu mohlo zamknout, protože debata už je vyčerpaná, jen si tady navzájem neustále opakujete věci, které jsou už každému dávno jasné a hnidopišsky se dloubete v nepřesných formulacích...
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 23. říjen 2009, 20:19:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Souhlasím. Mimochodem nechápu, jak u hry s plánovanou dobou realizace 1-2 roky může mít vliv na dobu programování výběr programovacího jazyka a knihoven. U víc low level řešení si přece funkcionalitu zapouzříte a dál jedete jako s high level vývojovými nástroji. Vliv by to mělo, pouze pokud byste to prasili.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 23. říjen 2009, 23:58:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Quiark napsal:
Asi by se to tu mohlo zamknout, protože debata už je vyčerpaná, jen si tady navzájem neustále opakujete věci, které jsou už každému dávno jasné a hnidopišsky se dloubete v nepřesných formulacích...

To je u klacíka normální. Wink
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 24. říjen 2009, 07:22:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
Mimochodem nechápu, jak u hry s plánovanou dobou realizace 1-2 roky může mít vliv na dobu programování výběr programovacího jazyka a knihoven.

Právěže nemá, a uvádění AAA titulů jako Fallout 3 je už naprosto mimo mísu, když tam většinu objemu práce představuje content (který bez týmu designérů, scénáristů, grafiků atd. stejně člověk nedá dohromady). Nezbývá tedy než souhlasit s Eosiem - to je u klacíka normální, stačí jeho posty ignorovat
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
koso



Založen: 28. 05. 2009
Příspěvky: 110

PříspěvekZaslal: 26. říjen 2009, 20:11:22    Předmět: Odpovědět s citátem

zohnal som nejake knihy a uz na nich ficim.inak tie moje debilne otazky su opodstatnene tym ze v skole nas c++ ucili takym stylom ze "urobte mi program ktory vypocita priemer znamok", ucili nas tam pouzivat zakladne fcie ako IF, FOR, WHILE ale nic okolo toho.preto mam nedobre zaklady a blbe navyky.ale na druhu stranu tam v tej skole som objavil C++ Very Happy budem sa snazit vzdelavat Laughing

EDIT:zatial mi ide prevazne o middleware-konkretne sa snazim spravit jednoduchy editor.uz sa mi podarilo vytvorit si fciu ktora cita data pre editor zo suboru!!!
a to je pre mna pokrok Smile
dakujem za plodnu diskusiu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pavolzetor



Založen: 06. 09. 2008
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 20:50:12    Předmět: Odpovědět s citátem

najlepšie je čítať zdrojáky s porozumením Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna