.[ ČeskéHry.cz ].
Nvidia - chyba v ovladači OpenGL

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2009, 19:38:54    Předmět: Nvidia - chyba v ovladači OpenGL Odpovědět s citátem

Objevil jsem chybu, nebo spíš rozdíl oproti specifikaci.
citace:
glGetProgramiv ? Returns a parameter from a program object
...
GL_INFO_LOG_LENGTH
params returns the
number of characters in the information log for
program including the null
termination character (i.e., the size of the
character buffer required to store the information
log). If program has no
information log, a value of 0 is
returned.

Nvidiácká implementace vrací 1 a řetězec pak obsahuje pouze nulový ukončující znak.

Verze ovladače:
kód:
OpenGL renderer string: GeForce Go 7300/PCI/SSE2
OpenGL version string: 2.1.2 NVIDIA 180.44
(Linux)


... http://www.youtube.com/watch?v=CQFEY9RIRJA
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2009, 19:52:08    Předmět: Odpovědět s citátem

no ked sa to tak zoberie tak je to podla specifikacie. kedze vracia pocet znakov v info logu vratane ukoncovacej nuly. takze vracia 1 a prakticky prazdny retazec.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2009, 20:25:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Podle mě je ale prázdný řetězec to samé, co "no log". Takže musí vrátit 0. To implikuje specifikace. Nějaká aplikace by na to mohla spoléhat, a co potom? A nebo by mohla spoléhat na tuto chybu (můj případ Very Happy ).
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
michalferko



Založen: 29. 09. 2008
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2009, 20:54:10    Předmět: Odpovědět s citátem

GeForce 7600 Go a 6600 sa spravaju rovnako. Vzdy mi to vracalo ten prazdny string iba so znakom \0 a dlzku 1

Edit: typo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2009, 22:23:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud si za tím stojíš, můžeš to reportovat jako bug.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 8. říjen 2009, 16:18:53    Předmět: Odpovědět s citátem

jo mam stejnej problem na 7150Go (Notebook Nvidia) a taky treba na tom nefunguje perpixel osvetleni ktery na ostatnich grafikach jedou..a drivery sou ty nejnovejsi co byly pro XP (original Vista a tam to taky nejelo)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 8. říjen 2009, 16:40:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Sorry, ale per-pixel osvětlení znamená asi 1000 různých věcí, můžeš být konkrétnější? Podle notebook check by to mělo být hodně schopné, akorát je to pomalé jak Intel GMA X3100.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 8. říjen 2009, 17:14:42    Předmět: Odpovědět s citátem

eosie: to byl jenom priklad ze to neni jedina chyba nehspis v tech driverech
ted nevim byl to nejakej tutorial na BumpMapping s perpixel osvetlenim(normalmapama) a projevovalo se to presne obracene zam kde
to melo byt osvetleny bylo to tmavy a obracene az kouseli sme to na GT6800 a na 7600 a fungovalo to normalne
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 8. říjen 2009, 21:55:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Samotné GLSL mi jede v pohodě. Já jsem s driverama od NVidie celkem spokojený. A má snad někdo jiný než NV nějaké lepší pro linux?
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 8. říjen 2009, 23:21:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Samozřejmě nikdo nemá lepší drivery pro Linux než NVIDIA.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 12:29:11    Předmět: Odpovědět s citátem

jak jsem tady psal ze nefunguje perpixel a nadaval sem pritom na nvidia drivery tak si musim dat facku protoze byla spatna knihovna glutu Sad po zamene za novejsi jede uplne vse
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna