Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 14. březen 2010, 12:38:04 Předmět: |
|
|
To pcmaster:
citace: |
Ja ti odporucam naprogramovat si BVH, co ti podla mna do tvojho systemu pasuje najviac. Budes ho pouzivat na rapidne vyradovanie celych skupin objektov z vykreslovania -- tie, ktore sa nenachadzaju v pohlade nebudes kreslit. Ako hovorim, je jednoduchy na implementaciu, v porovnani s osatnymi dosahuje podobne vysledky a existuju aj sposoby ako ho stavat/updatovat nad dynamickymi objektami.
|
Koukal jsem na BVH.. chápu, jak ho udělat nad statickou scénou.. ale potřebuju ho nad dynamickou. Tzn. sestavovat ho postupně, když objekty ve scéně mizí / přibývají. Např. po sebrání objektu mi vypadne nebo naopak když "postavím" budovu, tak musí přibýt...
Napadlo mě postavit to na red-black stromu a vyvažovat ho. Hlavní by byli jen objekty v listech. Jenom tady mi trosku uniká, jak do nej neco vlozit.. test ala cisla <> asi fungovat nebude. Napadlo mi mít stred mapy a vkládat podle Levá / Pravá.. ale nevím.. co si o tom myslíš ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 6. duben 2010, 09:25:04 Předmět: |
|
|
Měl bych dotaz ohledně KD-stromu.... co jsem všude našel a viděl, jsou dema s body. To je hezký , ale zajímalo by mě, jak dělat KD-strom nad bounding boxy (OBB / AABB).
Nebo prostě jak se pracuje s tělesy, protože po vertexech ten strom stavět nebudu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna