| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 4. březen 2010, 10:00:54 Předmět: |
|
|
Jj, VMware umí Direct3D 9. Jinak nevidím vážný problém v kompilování a spouštění Direct3D 9 aplikací v Linuxu přes wine. Ten přece umí spouštět Direct3D 9 hry a DX 9 SDK jde najít na internetu i pro MinGW (řešitelným problémem může být knihovna D3DX):
http://www.google.cz/search?q=dx9+sdk+mingw _________________ Award-winning game developer |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Yossarian

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 274 Bydliště: Šalingrad
|
Zaslal: 4. březen 2010, 15:29:06 Předmět: |
|
|
| Ja hlavne netusim, proc nekdo v linuxu vyviji DX aplikaci, to mi prijde jako sebemrskacstvi nejhrubsiho zrna.. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 4. březen 2010, 16:02:01 Předmět: |
|
|
Ještě větší sebemrskačství by bylo v Linuxu nebo Windows vyvíjet Mac aplikaci v MacOS X ve VMware, protože tam je zakázána akcelerace grafiky, takže je to neskutečně pomalé . _________________ Award-winning game developer |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 4. březen 2010, 18:58:55 Předmět: |
|
|
| Ladis napsal: |
Ještě větší sebemrskačství by bylo v Linuxu nebo Windows vyvíjet Mac aplikaci v MacOS X ve VMware, protože tam je zakázána akcelerace grafiky, takže je to neskutečně pomalé . |
To ovšem neřeší Yossarianovu otázku  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 8. březen 2010, 08:48:37 Předmět: |
|
|
No proč, to je snad jasný ne? :-D
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Linuxu.
(frcuv podpis)
Tmář je to Linuxovej, proto :-) . _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
michalferko
Založen: 29. 09. 2008 Příspěvky: 83
|
Zaslal: 8. březen 2010, 09:41:48 Předmět: |
|
|
frca: Myslim ze vo Windows SDK je kompilator, ale ci ti to pojde pod wine je ina otazka.
| wikipedia.org napsal: |
| ... and the latest compilers are now integrated into the Windows SDK |
_________________ Moje minihry a ine projekty |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1051
|
Zaslal: 8. březen 2010, 10:03:25 Předmět: |
|
|
| ]semo[ napsal: |
No proč, to je snad jasný ne?
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Linuxu.
(frcuv podpis)
Tmář je to Linuxovej, proto . |
pod to sa podpisujem  _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Al
Založen: 23. 10. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 12. březen 2010, 02:50:38 Předmět: |
|
|
| Ladis napsal: |
Ještě větší sebemrskačství by bylo v Linuxu nebo Windows vyvíjet Mac aplikaci v MacOS X ve VMware, protože tam je zakázána akcelerace grafiky, takže je to neskutečně pomalé . |
Po zkušenostech s MacOS musím říct, že i kdybych někdy pochopil to jejich GUI, tak mě stejně vždycky sejme to, že to má úplně jinou klávesnici než PC. Měl jsem problém přežít i vzdálenou plochu, s VMware by to bylo stejné. Člověk zmáčkne Ctrl+F10 nebo něco a místo funkce, kterou čeká, se začne měnit hlasitost zvuku či jas monitoru... uaaaaa... Takže bych se místo tohodle i radši sebemrskal s DX v Linuxu... |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 15. březen 2010, 14:29:41 Předmět: |
|
|
Když už tu naťukáváte DX v Linuxu, tak musím zmínit jeden projekt - Nine state tracker v Mesa. Je to free implementace Direct3D9 pro Linux a je ještě dost ve vývoji. Nine se baví přímo s driverem, není tam žádná mezivrstva (tzn. jako ve Windows). Aktuálně se pracuje na převodu D3D9 shader bytecode do TGSI (interní shader assembler v Mesa/Gallium), tam by měla stačit jednoduchá transformace instrukcí. Potom zbývá navázat tento state tracker na 3D akceleraci v Xkách (přes DRI protokol) a napojit jej na Wine, čímž se obejde nutnost tunelovat D3D9 přes OpenGL. Je to pěknej projekt pro kohokoliv, kdo si chce zkusit implementovat D3D9 API. Potřebná znalost programování pro Linux: skoro žádná. Zdrojáky: http://cgit.freedesktop.org/~jsindholt/mesa/tree/src/gallium/state_trackers/nine?h=gallium-nine _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 12. duben 2010, 23:13:45 Předmět: |
|
|
| Ladis napsal: |
Ještě větší sebemrskačství by bylo v Linuxu nebo Windows vyvíjet Mac aplikaci v MacOS X ve VMware, protože tam je zakázána akcelerace grafiky, takže je to neskutečně pomalé . |
Amateri
Ja teraz riesim vzdialene v praci interaktivnu 3d grafiku na unixe bez monitoru a grafickej karty. To je panecku sebemrskacstvo  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|