| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
yaqwsx
Založen: 25. 02. 2008 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 26. červen 2010, 19:47:32 Předmět: |
|
|
glSDL je ono. Mám s tím však problémy; podle dokumentace stačí přidat do projektu hlavičkový a definiční soubor, definovat OPENGL_HAVE a při inicializaci přidat je flag.
To všechno jsem udělal. Musel jsme ještě poupravit pár inline definicí tak, aby to překladač sežral. Ale po spuštění jsem pozoroval zanedbatelný nárust výkonu (cca 5%) - přestože vykresluji celkem velké množství spritů. Tak jsem začal pátrat po příčině - z ukázkového programu jsem okoukal test na umístění surface a použitou akceleraci. Ať dělám co dělám, stále mám surface v opreační paměti a používá se RTE akcelerace místo umístění v paměti pro textury a používání HW akcelerace grafické karty. Dokonce i v demostračních programech.
Nevíte kde můžu dělat chybu? |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna