.[ ČeskéHry.cz ].
Petr VS C++ & SDL
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
yaqwsx



Založen: 25. 02. 2008
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 26. červen 2010, 19:47:32    Předmět: Odpovědět s citátem

glSDL je ono. Mám s tím však problémy; podle dokumentace stačí přidat do projektu hlavičkový a definiční soubor, definovat OPENGL_HAVE a při inicializaci přidat je flag.
To všechno jsem udělal. Musel jsme ještě poupravit pár inline definicí tak, aby to překladač sežral. Ale po spuštění jsem pozoroval zanedbatelný nárust výkonu (cca 5%) - přestože vykresluji celkem velké množství spritů. Tak jsem začal pátrat po příčině - z ukázkového programu jsem okoukal test na umístění surface a použitou akceleraci. Ať dělám co dělám, stále mám surface v opreační paměti a používá se RTE akcelerace místo umístění v paměti pro textury a používání HW akcelerace grafické karty. Dokonce i v demostračních programech.

Nevíte kde můžu dělat chybu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna