Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 30. červenec 2010, 14:27:03 Předmět: Geometry ClipMapping |
|
|
Zdravím,
má někdo zkušenosti s implementací geo-clipmappingu na GPU ?
Udělal jsem zatím základní triangle síť:
Ale teď jestli to dobře chápu, tenhle alg. je dělaný tak, že celá tahle síť je statická a při pohybu se přepočítávají pouze UV texturovací koordináty pro mapování výškové textury (v rámci jedné clipmapy) => vytvoří to nekonečný terén. Je to tak, nebo jsem to pochopil úplně blbě
Z výškové mapy terénu vytvořím při inicializaci jednotlivé clip-mapy a při pohybu potom aktializuji pouze UV souřadnice a posílám je na grafickou kartu, kde uvnitř VS použiji texture look-up a vytáhnu si z clip-mapy nadm. výšku podle těchto souřadnic ?
Díky  _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna