Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 23. srpen 2010, 22:15:01 Předmět: VS 2008 / Debug / Release / effect (fx) |
|
|
Tak jsem se pekne nejak napalil ci co, nicmene me to dost prekvapilo. Mam nejakej projekt a v nem, mimo jine, fx efekt. Kdyz kompiluju v debug modu, vsechno mi jede, jakmile ale vytvorim novou konfiguraci nebo chci kompilovat v release, vyhodi mi to chybu ze boolean neco nebo ze je to moc slozity apod. Hlasky bych moh opsat, to je jasny, ale spis me zajima, jakej je v tom rozdil? Proc to pod debugem normalne jede a pod releasem ne? A je chyba vypustit pripadne kod v debug modu?? Vysledna rychlost fps je totiz stejna (po uprave efektu aby sel zkompilovat). Dost me to nasralo, pac kvuli tomu nemuzu nastavovat kvalitu stinu napr. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 23. srpen 2010, 22:22:14 Předmět: |
|
|
Release je optimalizován. Tím je velikost souboru menší (někdy dost podstatně) a FPS se většinou zvedne (taktéž někdy dost podstatně). Pod release to zřejmě nejede asi kvůli výše zmíněné optimalizaci (která může přijít i na věci, které debugu zůstanou skryty). Bez hlášek můžeme jen hádat. Vypustit debug verzi je IMHO chybou, už proto, že velikost výsledného souboru je často signifikantně větší. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 23. srpen 2010, 23:06:51 Předmět: |
|
|
Měl jsem podobný problém, program v release verzi crashoval, v debug ne. Vyřešil jsem to poměrně brutálním logováním - "teď kreslím, teď obnovuju device, atd.". V místě, kde to padlo, se log samozřejmě zastavil a chyba byla objevena.
Debug build uživateli bych opravdu nedoporučoval. To spíše release bez optimalizací. _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 24. srpen 2010, 06:34:46 Předmět: |
|
|
Zkousel jsem jak s optimalizacema, tak bez nich, vysledek je porad stejnej. Taky jsem si myslel, ze posilat to v debugu je blbost.. no ale zkusil jsem to I kdyz pokud by slo jen o velikost, tak konkretne u tohodle souboru by mi to bylo jedno, jedna se o kilobajty.
Toto je ta hlaska:
Error 2 Errors compiling \Effects\PSSM.fx:
error X4550: maximum boolean register index exceeded - Try reducing number of constant branches
(713): ID3DXEffectCompiler::CompileEffect: There was an error compiling expression
ID3DXEffectCompiler: Compilation failed \Effects\PSSM.fx 713 1 Library |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 24. srpen 2010, 08:50:20 Předmět: |
|
|
Jo, asi jo, diky za link, prostuduju to. Kazdopadne ale porad nechapu, proc to v debugu projde a v releasu ne  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 24. srpen 2010, 12:11:40 Předmět: |
|
|
Pokud sis hrál s nastavením, můžou být pak v každé konfiguraci třeba úplně jiné #define a podle toho se může kompilovat jiný kód apod. Takže v nastavení projektu je poměrně dost věcí, čím se debug a release build může lišit.. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|