Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 19. září 2010, 11:30:10 Předmět: Problém texturingu na ATI |
|
|
Zdarec,
mám takovej větší problém s texturama na ATI HD 4870.
Problem: http://www.ulozto.cz/5872728/wtf-lol-xvid.avi
Na nvidi (7150, 7600, GTX295) se nic z toho nestává, vím že NVidiácký drivery vykrejou spoustu chyb ve vlastní app, takže to bude určitě na mojí straně (drivery ATI jsou nejnovější), takže napadá někoho čím by to tak mohlo být? Všechno je přes GLSL, shadery jsem projížděl shader analyzerem, abych viděl jestli se to vůbec zkompiluje pod ATI, tam problém nebyl, potom mě napadlo že by to mohlo být přepínání texturovacích jednotek .. ale s tím nemám absoluě žádnej nápad, co sem na tom mohl podělat.
Nápady už došly, takže za jakoukoliv myšlenku budu rád.
THX Játro |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 19. září 2010, 12:15:50 Předmět: |
|
|
Podle mě bude problém buď v načítání nebo v bindování textur. To ti ale asi moc nepomůže Každopádně zkus si často vypisovat glGetError(). Minimálně po každém bindu textury i texturovací jednotky. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 19. září 2010, 12:24:36 Předmět: |
|
|
V načítání to nebude, jedině že by se ATI nepoprala s glCompressedTexImage2D().
Nejsu si jistej tím, jestli binduju dobře na sampler v glsl shaderu.
kód: |
glActiveTextureARB(GL_TEXTURE0_ARB);
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, object[o].uDiffuseMap);
glUniform1iARB(shader.iUniformDiffuseTexture, 0);
|
Ale myslím že v tomdle problém nebude :/
Každopádně s tím glGetError to zkusím. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna