.[ ČeskéHry.cz ].
vector vs pole
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 290

PříspěvekZaslal: 24. září 2010, 12:02:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Tam, pokud vím, žádná taková optimalizace není. Pokud bych si měl tipnout, řekl bych že má varianta s vectorem lepší lokalitu reference.
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 24. září 2010, 12:16:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale jakto? Vždyť nakonec i ten vector prostě jen obaluje nějaký ten T* stejně jako vlastnoruční pole.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 290

PříspěvekZaslal: 24. září 2010, 12:23:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Jasně, to samozřejmě. Jinak je to ale těžko říct, když nevidíme jak s tím VODA pracuje, ani jaký typ dat tam vlastně má.
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Al



Založen: 23. 10. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 24. září 2010, 23:34:27    Předmět: Odpovědět s citátem

V C# je taky kolikrát "vektor" nebo dokonce "heštejbl" rychlejší než "pole", takže tomu vysvětlení, že to je prostě občasná magie optimalizujícího kompilátoru, bych i celkem věřil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 8. říjen 2010, 01:06:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Skus vypnut SSE vektorizaciu a postni sem results. Nedivil by som sa, keby bol kod zvektorizovany a do RAMky sa sahalo podstatne menej. Mozno pouziva intrinsics a robi precaching ?

Otazka je, co robi kompilator - trebalo by pozriet kod, ci nahodou nerozsekal aj cyklus - kompilatory casto robia take finty len pri istych dat.strukturach.

S mingW som nerobil, ale ani MSVC nerobi ziadne zazraky pri vektorizacii...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna