.[ ČeskéHry.cz ].
glsl self-shadows
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 26. listopad 2010, 09:12:26    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
Augi napsal:
pcmaster napsal:
Btw, ked sme pri tom: Kto z vas uz implementoval shadowmapy z vsesmerovych bodovych svetiel? Pochvalte sa.
IMHO Manox.

Uz som sa tu na to imho pytal, ale nikto neriesil PCF ani nijake ine softshadowlike veci na omnilajtoch Sad


Používám všesměrové světla se stíny. Naštěstí mi stačí použít je bez filtrace a vypadá to velice dobře. Zkoušel jsem i VSM, ale ty mi moc nesedly.

Mám to podle tohoto návodu

Dual paraboloid shadow maps

Případně VSM obdobně

Dual paraboloid variance shadow mapping
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna