Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 21. prosinec 2010, 14:10:59 Předmět: |
|
|
O tom trochu pochybujem. Co ti vrati 9 a co 0? Id textury ci uniformu? Textura nemoze mat id 0, uniform ano. Rozne kompilatory imho mozu uniformy ocislovat rozne.
Tak este raz. Co sa ti teda stane? Mrdne to ci co? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 21. prosinec 2010, 14:24:18 Předmět: |
|
|
glGetUniformLocationARB vraci vzdycky 9 - mrdne to na ATI
id textury je v pohode protoze pres FFP se bindne v pohode.
Kdyz jsem z pokusu nastavil to ID na nulu, tak to na ATI jelo bez problemu :/ takze nevim kde je problem. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 21. prosinec 2010, 14:25:20 Předmět: |
|
|
textura 0 bola v starsich verziach OpenGL ako default textura do ktorej sa ale nedalo nic nahravat. podobne ako shader program 0 zapinal fixed pipeline. teraz je to myslim deprectated rovnako ako ten nulovy shader program kedze fixed pipeline nie je povolena. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 21. prosinec 2010, 14:44:11 Předmět: |
|
|
To je sice pekne, ale kopec ludi este pise na OpenGL 2.x a tam tam su 0 po starom. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 21. prosinec 2010, 14:49:13 Předmět: |
|
|
inak fakt to moze byt bug v driveru. alebo robis nieco co ti na nvidii prejde ale ATI to uz nezoberie. ATI je extremne striktna co sa tyka OpenGL specifikacie. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 21. prosinec 2010, 14:56:45 Předmět: |
|
|
asi ano,
dokud je jedna textura a nedefinuju ID tak to jede, dam 2 textury, defnuju ID a lag. Dokud jsme na druhym kompu měli 9kovej catalyst, tak nebyl problem, vsechno jelo. Jeste si pamatuju, ze nejakej shadowmapping mel ten stejnej problem, pouzival 2 textury a uz to nejelo :/
kód: |
glUniform1iARB(iUniformDiffuseMap, 0); // glUniform1iARB(glGetUniformLocationARB(MenuPH, "DiffuseMap"), 0); taky nic
glActiveTextureARB(GL_TEXTURE0);
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, tex); |
Naposledy upravil Játro.m dne 21. prosinec 2010, 15:00:14, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 21. prosinec 2010, 14:58:31 Předmět: |
|
|
Ja som riesil velmi podobny problem. Jedna textura v shaderi sla a druha uz nie. Ale na NV. Chyba bolo myslim zmienene glUniform1ui namiesto glUniform1i pri uploade cisla texturovacej jednotky. A mozno nejake nespravne poradie volani, ale mam to tak ako ty, tak uz neviem :\ _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 21. prosinec 2010, 15:04:35 Předmět: |
|
|
jeste me napada, ze nezkousim validovat program, linkuje se v pohode. Tak mozna je jeste problem tady. :/
- Nic |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 21. prosinec 2010, 16:06:15 Předmět: |
|
|
VYŘEŠENO!
Takže, problem byl opravdu to, že jsem shadery tahal v loading vlaknu a pouzival je v render vlaknu. Demence, nenapadlo by me to :/ ale i tak dik ze pomoc  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|