Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 17. leden 2011, 23:12:04 Předmět: |
|
|
jasemburak napsal: |
... naši hru označil Ryan O?Donnell ... za hru s nejhorším anglickým dabingem ... Nebyl si ale zcela jist jestli je to způsobené překladem nebo herci. |
Když jste to dotáhli tak daleko, tak asi obojím. Gratuluju  _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 17. leden 2011, 23:49:15 Předmět: |
|
|
Gratulace. Jako slusny promo! Poslech sem si to a o te hre nemluvi vubec spatne. Ja bych byl vdecnej kdyby neco co sem vytvoril srovnavali s RE1  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jasemburak

Založen: 07. 01. 2008 Příspěvky: 63
|
Zaslal: 18. leden 2011, 12:54:23 Předmět: |
|
|
Díky za gratulace
Jsme spokojení s tím zhodnocením hry. Pro nás má samozřejmě hlavní význam, že jsme Ryana přilepili za monitor a prošel celou Igf verzi hry ( to je pro nás důležité ).
Ten Aj dabing nebyl povedený ale je to detail co se doladí  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. leden 2011, 20:54:25 Předmět: |
|
|
Pěkný, a o level designu se vyjádřil, že je solid, a to je podstatné  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jasemburak

Založen: 07. 01. 2008 Příspěvky: 63
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Juraj

Založen: 06. 12. 2007 Příspěvky: 189
|
Zaslal: 5. únor 2011, 12:03:16 Předmět: |
|
|
Mě se to prostě líbí, co víck tomu dodat !  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 5. únor 2011, 12:45:46 Předmět: |
|
|
Zajímavé, vypadá to dobře.
Jen mi přijde nelogické, že nevadí zničení kamer. Dle mě by to mělo stejný efekt jako když by někdo uviděl na kameře toho chlápka. Někoho by tam poslali. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jasemburak

Založen: 07. 01. 2008 Příspěvky: 63
|
Zaslal: 5. únor 2011, 13:43:18 Předmět: |
|
|
Kamery s uzavřeným hlídacím systémem jsou ve hře dál. Tenhle typ kamer má pouze zbraň. Ono to má své důvody v návaznosti na hratelnost. Pokud je hráč na některých místech zlikviduje nastěhují se tam časem místo kamer predátoři. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 5. únor 2011, 14:34:43 Předmět: |
|
|
Vypadá to dost vymazleně.
Velká škoda toho enginu, kdybyste to postavili třeba na Unity nebo UDK, mohli byste to s vaším nasazením a pečlivostí dotáhnout imho mnohem dál, možná i na komerční úspěch. Takhle ta placatost vytváří zbytečně amatérský look a kreativně to i omezuje (dovedu si tam představit lepší kameru, nasvícení nebo třeba cutscény), což je opravdu škoda, protože na to máte  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 5. únor 2011, 18:17:23 Předmět: |
|
|
vypadá to skvěle ! Atmosféra tam je bez ohledu na 2D / 3D, vynikající práce ! _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
jasemburak

Založen: 07. 01. 2008 Příspěvky: 63
|
Zaslal: 5. únor 2011, 22:09:51 Předmět: |
|
|
V GM dělat hru je jak na starej Playstation, je to výzva (mám na mysli ty děsivé HW nároky)
Víme o těch omezeních velice dobře a časem chceme přesedlat na něco trochu lepšího ale to už bude o týmu více lidí. Takhle ve třech by to v Unity nebo UDK bylo na 6 let (při velkém štěstí).
Díky za komentáře a dobře víme, že to lze zvorat ještě pořádně (viz. Aj verze). Registrujeme každý názor nebo výtku a všechno se zvažuje, velké díky za pozitiva i negativa. Pochvaly přepošleme dabérům i lidem co nám s tím celkově pomáhají. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 11. únor 2011, 07:19:18 Předmět: |
|
|
Hra vypada velice hezky, velky kus práce ste na tom odvedli. Snad na tom i vyděláte na další vývoj. Držím palce.
jasemburak napsal: |
Takhle ve třech by to v Unity nebo UDK bylo na 6 let (při velkém štěstí).
|
S tím bych určitě nesouhlasil. My v Unitě děláme ve dvou lidech. Děláme naší první hru , tedy se i učíme jak vůbec v Unitě dělat a všechno okolo a vývoj nám zabral 5 měsíců. Další hry odhadujem tak cca 3-4 měsíce. Rozshem možná není tak obsáhlá, ale to se těžko soudí. Každopádně Unitu doporučuji. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jasemburak

Založen: 07. 01. 2008 Příspěvky: 63
|
Zaslal: 11. únor 2011, 08:51:07 Předmět: |
|
|
Díky a promiň, já to nechtěl vztahovat obecně, jen na sebe a svojí neschopnost
Gm mi trvalo obstojně zvládnout rok a půl a GZ 2 už je taky teď ve vývoji 1,5 roku a ještě minimálně půlrok bude. Tak jsem si promítl jak dlouho by se to přibližně vleklo. Lepší engin se rovná i větší možnosti a neustále vylepšování - v GM máme okovy
Díky za doporučení, budeme muset časem přesedlat určitě jinam  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|