Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 26. duben 2011, 20:43:14 Předmět: CryEngine 3 SDK zdrama? |
|
|
Co říkáte na uvolnění CryEngine 3 SDK v sprnu tohoto roku. Vyzkouší to někdo z vás, nebo se budete radši držet svých klasik? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 27. duben 2011, 08:27:36 Předmět: |
|
|
Budu se držet svých klasik. A nemám pro to žádnej logickej důvod :-) . _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 27. duben 2011, 10:45:47 Předmět: |
|
|
Zůstanu u svého, Cryengine mi nedává možnosti jaké potřebuji. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 27. duben 2011, 10:54:02 Předmět: |
|
|
jj všichni určitě máte 20x lepší enginy jak CryEngine, že.  _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 27. duben 2011, 10:59:41 Předmět: |
|
|
Dokud nedělám pro nějakou firmu, tak zůstanu u vývoje mého vlastního pro zábavu
Až budu někde pracovat, tak přehodnotím status  _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 27. duben 2011, 11:23:03 Předmět: |
|
|
Eosie: tak samozřejmě :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 27. duben 2011, 12:25:40 Předmět: |
|
|
Stačí, aby ten náš měl (pro nás) jednu killer feature navíc a je to jasný . _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 27. duben 2011, 16:17:04 Předmět: |
|
|
citace: |
jj všichni určitě máte 20x lepší enginy jak CryEngine, že. Wink |
Nechci tvrdit že ano, pro každý projekt se totiž hodí něco jiného - ale k tomu co dělám a co potřebuju od svého enginu je CryEngine 3 prostě nevyhovující.  _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 27. duben 2011, 19:28:44 Předmět: |
|
|
Cize Crytek uz nebude chciet za licenciu $250.000 za platformu ?
Engine bude free aj pre indie developerov na komercne ucely ?
Aj keby, nestravil som kus zivota so svojim enginom a hrami na to, aby som to potom vsetko zahodil kvoli nejakemu CryEngine.
Naklikat peknu scenu v tom editore so skriptami vie kazdy - to este vobec nic neznamena.
Je lahke sa schovat za team co stravil desiatky clovekorokov pracou na tych toolsoch.
Jedine, co to realne prinesie je, ze ked sa ludia dozvedia ze je nejaka hra v CryEngine, tak budu pindat, ze preco to tak grcne vyzera - lebo na to, aby CryEngine zasvietil, potrebuje art assety za aspon $pol mega...
A na to tu nikto z nas nema  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
igor

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 27. duben 2011, 20:06:12 Předmět: |
|
|
Ze zvědavosti nainstaluju, zjistím, že je to nechutně monstrózní moloch nad kterým je pro něco víc než vytvoření lehké modifikace Crysis třeba zešedivět (viz UDK) a odinstaluju. Ale třeba to bude jiné, Unreal je možná přece jen díky své historii a počtu her, které na tom vznikly, o dost rozrostlejší obluda. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 27. duben 2011, 20:25:21 Předmět: |
|
|
Tak určitě to bude nějaká ořezaná verze, ale myslím že z toho pujde něco udělat. Beru to jako konkurent Unreal development Kit (UDK). No jo splnili si na něm tvorbu Crysis 2, tak už jim to je k ničemu. Ted se už určitě zabývají další verzí. Sem zvědav s čím za pár měsíců přijdou. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 27. duben 2011, 23:47:55 Předmět: |
|
|
Je to urcite idealne pre niekoho, kto teraz zacina a ma zrazu na hrajkanie takyto nastroj k dispozicii.
Ale ak by mi na stol prislo CVcko cloveka, co postne screenshoty zo sceny naklikanej v Cryengine SDK, akokolvek dobre vyzerajuce, je 80% sanca, ze to CVcko len hodim na kopu k zvysnym, nehernym.
Z mojho pohladu je to strata casu, ale nepochybujem, ze tak ako svojho casu engine ku Quake3, aj tento vyvola rozruch na forach.
Rovnako nepochybujem, ze koncepty ktore architekti zvolili ako kompromis kvoli multiplatformite (alebo inym, nam neznamym dovodom), budu donekonecna blahorecene stylom "ked to tak ma Crytek, tak asi vedia co robia" a ich tweakovanim stravia 10x viac casu, ako keby si to nakodili sami...
Teoreticky, ak sa najde nejaky blazon, ktory chce budovat karieru v hernom priemysle, a stravi s tym enginom 2 roky, tak by mal mat lepsiu sancu u firmy, co robi hry na tom engine.
Pruser ale je, ze take firmy si ale obvykle vyberaju z ludi, ktori maju za sebou AAA exp na AAA licenciach , takze  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jack M.A.X.
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 28. duben 2011, 17:30:21 Předmět: |
|
|
Tak to se ti teda povedlo, ale ty spíš děláš hry pro Iphone ne ? V Unity 3D? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jack M.A.X.
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 28. duben 2011, 17:56:12 Předmět: |
|
|
Přesně tak, děláme pro iOS a Android v Unity3d.
Bohužel další podrobnosti alespoň prozatím nemohu prozradit. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|