.[ ČeskéHry.cz ].
Archív :: ZIP
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:17:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkoušel jsem 5,7 MB ogg a otevřu ho za 130 ms, což je o proti čtení fyzického souboru trochu více, ale při loadování hudby by mi tahle doba vůbec nevadila...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:19:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Jaký asi má smysl dávat ogg do zipu....
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:24:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Dyť jsem přeci říkal, že mi nejde o kompresi, ale o to, aby všechny data byly pohromadě...nejlépe v jednom souboru...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mnemonic



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:25:55    Předmět: Odpovědět s citátem

ogg byl je priklad, samozjeme ten komprimovat je blbost.

VODA napsal:
Zkoušel jsem 5,7 MB ogg a otevřu ho za 130 ms, což je o proti čtení fyzického souboru trochu více, ale při loadování hudby by mi tahle doba vůbec nevadila...

A ted si predstav, co se stane, kdyz totez udelas na platforme s extremne pomalym pristupem k disku (napr. iPhone).


Naposledy upravil Mnemonic dne 29. duben 2011, 12:07:16, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:30:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak tvořit hru pro IPhone fakt nehodlám... Wink
Jinak samozřejmě, že se to bude otevírat strááášně dlouho...jestli vůbec...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mnemonic



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:33:17    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
Tak tvořit hru pro IPhone fakt nehodlám... Wink

To si myslis dneska...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:36:00    Předmět: Odpovědět s citátem

jako hlavne aktualne vubec nevidim duvod resit to co resis - to je IMHO zcela k nicemu - protoze pokud ZIPujes jpg a ogg tak to postrada smysl a navic si tim akorat ztezujes debugovani

adresar plny resourcu se mi jevi jako mnohem lepsi vec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:36:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Prostě to chce mít tak moc dokonalé, že to bude ve výsledku horší, než nějaké obyčejné řešení Smile. Přitom by stačilo, jak už někdo uvedl, nepoužívat funkce C na soubory, ale vlastní. Pak by nemusel rozbalovat soubory do tempu (předpokládám, že se ty funkce C přiohnout nedaj - např. ten fseek).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:38:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Wink

Hmm... myslím... Wink
Já se zaměřuju na klasické PCčka (s OS buď Windows nebo Linux)...
A taková možnost, jako dělat pro IPhone, mě nikdy ani nenapadla...

EDIT: Nj, jen do mě všichni... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:40:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Vždycky jsem si přál hru, která sama sebe duplikuje do tempu. Cool
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:43:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie napsal:
Vždycky jsem si přál hru, která sama sebe duplikuje do tempu.

Tak to jsem rád, že mohu Tvému přání vyhovět... Laughing
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mnemonic



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:43:37    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
Wink
A taková možnost, jako dělat pro IPhone, mě nikdy ani nenapadla...

A az te to napadne, bude pozde Smile Kazdopadne, to nebyla moje pointa. Pointa je, ze by (podle meho nazoru) clovek nemel pouzivat neefektivni algoritmy jen proto, ze zrovna pouziva rychly hardware, kde se ta neefektivita tak nejak ztrati (ona se nezrati, mimochodem, zbytecne IO operace ti sezerou vykon, ktery ti treba bude chybet jinde, az tvuj engine bude zaroven delat padesat dalsich veci).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:48:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Už mi to trochu připadá jako na střelnici... úúú zastřelte Vóďu... Wink

Já programuji na 4 roky (teda koupil jsem ho před 4 roky) starém notebooku (Acer Extensa 5220), takže si myslím, že až zase tak rychlý hardware o proti dnešku, nemám...

Ale mátě pravdu, že by bylo lepší, kdyby tahle doba otevírání odpadla...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:51:07    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
ale o to, aby všechny data byly pohromadě...nejlépe v jednom souboru...


Proč ? Jaký důvod k tomu máš ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 29. duben 2011, 11:54:05    Předmět: Odpovědět s citátem

No tak jednak protože sám chci a potom z toho důvodu, že když mám kopec resourců ve složce u aplikace, tak je to takové roztahané, v tom archívu je to takové kompaktnější nebo jak bych to nazval...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 3 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna