Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:17:03 Předmět: |
|
|
Zkoušel jsem 5,7 MB ogg a otevřu ho za 130 ms, což je o proti čtení fyzického souboru trochu více, ale při loadování hudby by mi tahle doba vůbec nevadila... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:19:22 Předmět: |
|
|
Jaký asi má smysl dávat ogg do zipu.... _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:24:33 Předmět: |
|
|
Dyť jsem přeci říkal, že mi nejde o kompresi, ale o to, aby všechny data byly pohromadě...nejlépe v jednom souboru... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mnemonic

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 93
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:25:55 Předmět: |
|
|
ogg byl je priklad, samozjeme ten komprimovat je blbost.
VODA napsal: |
Zkoušel jsem 5,7 MB ogg a otevřu ho za 130 ms, což je o proti čtení fyzického souboru trochu více, ale při loadování hudby by mi tahle doba vůbec nevadila... |
A ted si predstav, co se stane, kdyz totez udelas na platforme s extremne pomalym pristupem k disku (napr. iPhone).
Naposledy upravil Mnemonic dne 29. duben 2011, 12:07:16, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:30:30 Předmět: |
|
|
Tak tvořit hru pro IPhone fakt nehodlám...
Jinak samozřejmě, že se to bude otevírat strááášně dlouho...jestli vůbec... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mnemonic

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 93
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:33:17 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Tak tvořit hru pro IPhone fakt nehodlám...
|
To si myslis dneska... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:36:00 Předmět: |
|
|
jako hlavne aktualne vubec nevidim duvod resit to co resis - to je IMHO zcela k nicemu - protoze pokud ZIPujes jpg a ogg tak to postrada smysl a navic si tim akorat ztezujes debugovani
adresar plny resourcu se mi jevi jako mnohem lepsi vec |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:36:54 Předmět: |
|
|
Prostě to chce mít tak moc dokonalé, že to bude ve výsledku horší, než nějaké obyčejné řešení . Přitom by stačilo, jak už někdo uvedl, nepoužívat funkce C na soubory, ale vlastní. Pak by nemusel rozbalovat soubory do tempu (předpokládám, že se ty funkce C přiohnout nedaj - např. ten fseek). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:38:27 Předmět: |
|
|
Hmm... myslím...
Já se zaměřuju na klasické PCčka (s OS buď Windows nebo Linux)...
A taková možnost, jako dělat pro IPhone, mě nikdy ani nenapadla...
EDIT: Nj, jen do mě všichni...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:40:54 Předmět: |
|
|
Vždycky jsem si přál hru, která sama sebe duplikuje do tempu.  _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:43:31 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
Vždycky jsem si přál hru, která sama sebe duplikuje do tempu. |
Tak to jsem rád, že mohu Tvému přání vyhovět...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mnemonic

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 93
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:43:37 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
A taková možnost, jako dělat pro IPhone, mě nikdy ani nenapadla...
|
A az te to napadne, bude pozde Kazdopadne, to nebyla moje pointa. Pointa je, ze by (podle meho nazoru) clovek nemel pouzivat neefektivni algoritmy jen proto, ze zrovna pouziva rychly hardware, kde se ta neefektivita tak nejak ztrati (ona se nezrati, mimochodem, zbytecne IO operace ti sezerou vykon, ktery ti treba bude chybet jinde, az tvuj engine bude zaroven delat padesat dalsich veci). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:48:07 Předmět: |
|
|
Už mi to trochu připadá jako na střelnici... úúú zastřelte Vóďu...
Já programuji na 4 roky (teda koupil jsem ho před 4 roky) starém notebooku (Acer Extensa 5220), takže si myslím, že až zase tak rychlý hardware o proti dnešku, nemám...
Ale mátě pravdu, že by bylo lepší, kdyby tahle doba otevírání odpadla... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Manox

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:51:07 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
ale o to, aby všechny data byly pohromadě...nejlépe v jednom souboru... |
Proč ? Jaký důvod k tomu máš ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 29. duben 2011, 11:54:05 Předmět: |
|
|
No tak jednak protože sám chci a potom z toho důvodu, že když mám kopec resourců ve složce u aplikace, tak je to takové roztahané, v tom archívu je to takové kompaktnější nebo jak bych to nazval... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|