Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 10:42:29 Předmět: |
|
|
Takhle to zní dobře, jsem pro zimu a bernardýna s flaškou rumu na krku!
Tady jsou cool shadery pro sníh a zmrzlou vodu:
http://www.bonzaisoftware.com/sai.html |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 12:52:55 Předmět: |
|
|
Nechceš mě doufám přemlouvat, abych dělal na "zamrzlé" verzi...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 15:44:50 Předmět: |
|
|
Neda mi to si neprihrat polivcicku: Supernenarocny snehovy shader
Ale samozrejme jsem pro to, aby snih byl az ve druhem dile (ted me napadlo, ze pri tom opravovani se muze neco "pokazit", coz zpusobi zamrznuti ostrova, a ve druhem dile to bude muset hrdinka napravit). _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 16:34:35 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Ale samozrejme jsem pro to, aby snih byl az ve druhem dile (ted me napadlo, ze pri tom opravovani se muze neco "pokazit", coz zpusobi zamrznuti ostrova, a ve druhem dile to bude muset hrdinka napravit). |
No, to se mi zdá trochu ujeté...
Takhle já nepřemýšlím...já teď potřebuji dodělat jednu hru...nezabývat se otevřenými konci a pokračováním...
Jsou prostě dvě možnosti...Sollertia s obnovenou přírodou ve zničených městech na ostrově a nebo Sollertia ve futuristické době ledové bez ostrova...
Mě se líbí obě varianty... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 16:45:41 Předmět: |
|
|
Doba ledová je víc svěží než klasická postapokalypsa a také uvěřitelnější
Jestli bude cílem obnovovat nějaké energie, tak by se to mohlo v průběhu hry ohřívat jako ve Fahrenheitu včetně ukazatele okolní teploty. Na začátku by byl jen led, postupně by mizel, objevovala se tráva, motýli a tak.
Zoja by začínala v kožichu, pak přešla na ty tepláky a skončila v bikinách  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 16:55:04 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
Zoja by začínala v kožichu, pak přešla na ty tepláky a skončila v bikinách  |
Tak na to nemohu reagovat jinak než...lol...
franz napsal: |
Doba ledová je víc svěží než klasická postapokalypsa a také uvěřitelnější |
No to máš pravdu...navíc kromě The Lost Planet nepřišla žádná hra s pořádnou zimou (a s dobou ledovou už vůbec ne)...
...a v tomhle pařáku by trocha sněhu bodla...jé, jak mě je horko...
franz napsal: |
Jestli bude cílem obnovovat nějaké energie, tak by se to mohlo v průběhu hry ohřívat jako ve Fahrenheitu včetně ukazatele okolní teploty. Na začátku by byl jen led, postupně by mizel, objevovala se tráva, motýli a tak. |
Bylo by to fajn, ale vyžadovalo by to ode mě mnohem více práce...a já jsem od přírody docela línej člověk (jak na co)...
A navíc, ty přechody bych musel dělat skokově, nechci příliš zakládat engine na shaderech, nějaké blendování levelů nebo tak...musím se držet také trochu při zemi, ne?  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 17:40:22 Předmět: |
|
|
Sice jsem nebyl v poslední době moc aktivní, tak je čas to porušit...
Na začátek to nejdůležitější - procedurální zimu, či vyrábění více variací modelů na zimu, apod. - tomu je lepší se vyhnout (pokud nemáš dost času na napsání procedurálních shaderů - a ty stejně nebudou tak dobré jako druhá metoda ... a ta je v jednom člověku téměř nemožná).
Nejlepší by asi bylo udělat Loading screen a po něm nápis ... "O tři měsíce později" ... což by bylo technologicky nenáročné (výpočetně také) a co se logiky týče - tak by to také bylo logické.
Teď trocha historie, geografie, apod. - u doby ledové pozor na oblast, kde se to odehrává - v Evropě byl v poslední době ledové ledovec někde po 50. rovnoběžky - takže zmrzlé palmy jako důsledek doby ledové jsou velmi nelogické (tedy alespoň pokud nenakloníš jinak zemskou osu).
Shlédl jsem i video potůčků a vypadá dobře! S částicemi to bude úplně super (jen je poté logicky naskládat - super to bylo v Gothic 3 například). Jediný dodatek k nim - trošku je zprůhlednit v závislosti na tom, kolik vody jimi protéká. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 19:36:09 Předmět: |
|
|
Vilem Otte napsal: |
Teď trocha historie, geografie, apod. - u doby ledové pozor na oblast, kde se to odehrává - v Evropě byl v poslední době ledové ledovec někde po 50. rovnoběžky - takže zmrzlé palmy jako důsledek doby ledové jsou velmi nelogické (tedy alespoň pokud nenakloníš jinak zemskou osu). |
Nikdy nevíš co všechno se může stát...ale na zamrzlé palmy jsem nepomyslel...spíš jsem myslel na rozlehlé (neříkám, že přístupné) pláně plné sněhu a ledu, zamrzlé budovy (resp. jejich střechy, popř. to co z budov zbylo)...
Takže říkáte, že bych měl začít mrazit?  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 20:16:08 Předmět: |
|
|
Ano, ale pouze v pripade, ze se hlavni hrdinka bude jmenovat Nastenka  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 21:11:11 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Nikdy nevíš co všechno se může stát...ale na zamrzlé palmy jsem nepomyslel...spíš jsem myslel na rozlehlé (neříkám, že přístupné) pláně plné sněhu a ledu, zamrzlé budovy (resp. jejich střechy, popř. to co z budov zbylo)... |
Zbytečně se dostaneš do problému, jak takové prostředí udělat zajímavé. Je to o dost těžší než v případě jarní/letní krajiny. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 21:13:45 Předmět: |
|
|
No, toho se bojím, proto váhám... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 21:52:08 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Takže říkáte, že bych měl začít mrazit?  |
zmraž to  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 23. srpen 2011, 23:47:02 Předmět: |
|
|
A co mrazit pouze lokálně? _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
micky

Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 348 Bydliště: Plzeň, Praha
|
Zaslal: 24. srpen 2011, 08:24:22 Předmět: |
|
|
Vilem Otte napsal: |
A co mrazit pouze lokálně? |
Děláš čest svému podpisu. "Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration."
Ohledně mražení... jak chceš, ale asi si radši vyber, než aby tam bylo obojí. Přece jen je to méně práce... _________________ https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 24. srpen 2011, 08:26:55 Předmět: |
|
|
Nech to jak to je a udelej jednu uroven ktera se bude odehravat v mrazaku se zmrzlyma kuratama, rybama, zmrzlinama a tak  _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|