Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 31. srpen 2011, 19:45:05 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
MiroJ napsal: |
2VODA: aky mas system ? |
VODA má XP, cožpak nejsi fanoušek deníku Sollertia?  |
Tak tím jste mi udělali strašně velkou radost...
Btw. mám XP, SP2. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Xena

Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 31. srpen 2011, 23:07:55 Předmět: |
|
|
Vista 32 bit - OK (pád při ukončování)
W7 64 bit - nejede
Zkus na projektu nastavit output platform na x86 a prebuldit. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 31. srpen 2011, 23:37:07 Předmět: |
|
|
Tak, problem je v tom, ze DirectX for Managed Code nieje v x64 podporovane. Trochu ma to sklamalo, ale nieje to nic co by sa v buducnu vyriesit nedalo.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 1. září 2011, 08:04:44 Předmět: |
|
|
MiroJ: Zahoď Managed DX a zkus třeba SlimDX (http://slimdx.org) ... mi to pomohlo velmi _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 1. září 2011, 09:25:00 Předmět: |
|
|
Vdaka za radu, zatial to prepisovat nebudem. Kodu ohladom 3D v podstate moc nieje. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 1. září 2011, 09:36:07 Předmět: |
|
|
Ale ked my by sme radi pomohli... Inak na 32-bitovy system som osobne nenarazil uz aspon 4-5 rokov (ak neratam mobily, nejake specialne zariadenia a kompy, ktorych som sa nedotykal ), asi sa pohybujem vo zvlastnej spolocnosti  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 1. září 2011, 09:53:43 Předmět: |
|
|
Tak, ktore z toho je pouzitelnejsie ?
1.
2.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 1. září 2011, 09:59:58 Předmět: |
|
|
No tak s obrazkom cislo 2 mi chvilu trvalo zistit, ci si robis srandu, alebo je to nejaky chytak. Potom som si ho otvoril v editore a vypiekol gamu a hla, nieco sa tam objavilo. Rozumej, ze je totalne CIERNY. A ten prvy tiez, ale aspon sa tam nieco javi...
EDIT: Inak nieco take som si vsimol, myslim, aj u VODY, vsetko cierne... V praci som si to schvalne otvoril aj na inom monitore a tam uz sice nieco bolo vidno, ale furt je to marne a cierne.
EDIT: Aby bolo jasne, tak MiroJ upravil tie obrazky a uz su OK  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Naposledy upravil pcmaster dne 1. září 2011, 10:52:37, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 1. září 2011, 10:19:06 Předmět: |
|
|
Tak, predpokladam, ze kazdy mame inak nastaveny jas monitora. U mna na notebooku, ked nastavim minimalny jas, je tam stale nieco vidiet. Pravdaze zalezi aj na uhle pohladu na displej. Ale podstatne je aj to, ze sa to odohrava v tmavych utrobach lode Trosku to zosvetlim pre prezencny ucel  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 1. září 2011, 10:50:17 Předmět: |
|
|
To co je na prvním obrázku bych si představoval in-game  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 1. září 2011, 13:26:46 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
To co je na prvním obrázku bych si představoval in-game  |
jj - ved sluboval, ze sa pusti do shaderov coskoro, tak snad do mesiaca to tak bude vyzerat  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 1. září 2011, 13:47:21 Předmět: |
|
|
neblaznite |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 1. září 2011, 16:10:21 Předmět: |
|
|
No ved, co ti na to treba:
1. Global Illumination - progressive Refinement Radiosity
2. Ambient Occlusion
3. Specular
4. Bumpmapping
5. Shadow Volumes/Mapping
Problem ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 1. září 2011, 16:17:00 Předmět: |
|
|
Srandista kosicky
Na zaciatok postaci bod cislo 2+5 (Specular a SM, cize Sado-Maso), potom cislo 4 a uuuuuplne ak to bude cele chodit, tak SSAO. A na akekolvek GI neostane cas Problem?
ak by si to rozbehal tak, aby nam to slo vsetkym a mohli sme to testovat, tak by to bolo uplne spicove. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiroJ

Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 1. září 2011, 16:24:24 Předmět: |
|
|
Pani , drzte sa pri zemi, jo ?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|