Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Solid.Sn
Založen: 08. 08. 2009 Příspěvky: 55
|
Zaslal: 19. září 2011, 13:56:30 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Teď si nejsem přesně jistý, o který mechanismus ti jde. ... |
Jde spíš právě o počítání času a dle času prvky animovat.
Docela jsi mě ale navedl, děkuji. V těchto mechanismech se zatím moc neorientuju, nic takového (animování, GUI atp.) jsem zatím nedělal.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Solid.Sn
Založen: 08. 08. 2009 Příspěvky: 55
|
Zaslal: 5. říjen 2011, 17:30:40 Předmět: |
|
|
Momentálně dávám dohromady komponentu Scrollbar a zajímalo by mě, jakým způsobem funguje klasický scrollbar ve WinApi či kdekoliv jinde. Jde konkrétně o tlačítka scrollbaru - šipky nahoru / dolů, u kterých se po události mousedown začne scrollbar rolovat dokud nedojde k mouseup. Tyto situace se řeši pomocí timerů, nebo nějak jinak?
(Ještě mě napadlo, jestli to nefunguje na principu podobném stlačeným klávesám, kdy se při stlačení zasílá stále dokola keydown, ale to se mi nezdá v pořádku.)
Děkuji  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Al
Založen: 23. 10. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 5. říjen 2011, 22:06:45 Předmět: |
|
|
Chlapi, celý tenhle projekt je podle mě holá šílenost. Výsledný přínos bude dramaticky menší než potřebná práce k jeho dosažení. Chtělo by to podle mě radikálně změnit design, protože dělat nějaké totálně nerentabilní projekty je prostě holá šílenost. No to už se vlastně opakuju. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Solid.Sn
Založen: 08. 08. 2009 Příspěvky: 55
|
Zaslal: 6. říjen 2011, 09:56:41 Předmět: |
|
|
Je fakt, že to začíná být trošku složitější, než se mi při návrhu zdálo, zvlášť když to řeším tak, jak se mi to zdá nejideálnější (něco funguje jako v HTML & JS /probublávání/, něco jako ve WinApi /překlad událostí/, něco jak se mi líbí /pořadí událostí, tři fáze propagace událostí - propagace -> cíl -> navracení/ atd.).
Na druhou stranu, už mi toho dost funguje a dají se tvořit docela libovolné komponenty.
A důvod proč dělám zrovna tohle je, že mi vadilo, když jsem se pokoušel programovat něco s grafikou, fyzikou anebo něco co mělo dopadnout jako hra , že jsem chtěl trochu použitelné ovládání a výpisy, než jen definované klávesy pro jednotlivé akce a log do souboru...
Tak jsem si prostě řekl, že si napřed udělám univerzálnější GUI/HUD...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|