.[ ČeskéHry.cz ].
Probublávání událostí v GUI
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Solid.Sn



Založen: 08. 08. 2009
Příspěvky: 55

PříspěvekZaslal: 19. září 2011, 13:56:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:
Teď si nejsem přesně jistý, o který mechanismus ti jde. ...


Jde spíš právě o počítání času a dle času prvky animovat.

Docela jsi mě ale navedl, děkuji. V těchto mechanismech se zatím moc neorientuju, nic takového (animování, GUI atp.) jsem zatím nedělal. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Solid.Sn



Založen: 08. 08. 2009
Příspěvky: 55

PříspěvekZaslal: 5. říjen 2011, 17:30:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Momentálně dávám dohromady komponentu Scrollbar a zajímalo by mě, jakým způsobem funguje klasický scrollbar ve WinApi či kdekoliv jinde. Jde konkrétně o tlačítka scrollbaru - šipky nahoru / dolů, u kterých se po události mousedown začne scrollbar rolovat dokud nedojde k mouseup. Tyto situace se řeši pomocí timerů, nebo nějak jinak?

(Ještě mě napadlo, jestli to nefunguje na principu podobném stlačeným klávesám, kdy se při stlačení zasílá stále dokola keydown, ale to se mi nezdá v pořádku.)

Děkuji Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Al



Založen: 23. 10. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 5. říjen 2011, 22:06:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Chlapi, celý tenhle projekt je podle mě holá šílenost. Výsledný přínos bude dramaticky menší než potřebná práce k jeho dosažení. Chtělo by to podle mě radikálně změnit design, protože dělat nějaké totálně nerentabilní projekty je prostě holá šílenost. No to už se vlastně opakuju.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Solid.Sn



Založen: 08. 08. 2009
Příspěvky: 55

PříspěvekZaslal: 6. říjen 2011, 09:56:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Je fakt, že to začíná být trošku složitější, než se mi při návrhu zdálo, zvlášť když to řeším tak, jak se mi to zdá nejideálnější (něco funguje jako v HTML & JS /probublávání/, něco jako ve WinApi /překlad událostí/, něco jak se mi líbí /pořadí událostí, tři fáze propagace událostí - propagace -> cíl -> navracení/ atd.).

Na druhou stranu, už mi toho dost funguje a dají se tvořit docela libovolné komponenty.

A důvod proč dělám zrovna tohle je, že mi vadilo, když jsem se pokoušel programovat něco s grafikou, fyzikou anebo něco co mělo dopadnout jako hra Smile, že jsem chtěl trochu použitelné ovládání a výpisy, než jen definované klávesy pro jednotlivé akce a log do souboru...

Tak jsem si prostě řekl, že si napřed udělám univerzálnější GUI/HUD... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna