.[ ČeskéHry.cz ].
Direct3D 11.1

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1823

PříspěvekZaslal: 15. září 2011, 10:22:45    Předmět: Direct3D 11.1 Odpovědět s citátem

Tak nasa oblubena, priam najoblubenejsia firma vypustila Windows 8 Developer Preview. To by skoro nikoho nesralo, co vsak bude srat kazdeho je nova verzia Direct3D 11.1. Kochajte sa!

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/hh404562%28v=VS.85%29.aspx

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/hh315751%28VS.110%29.aspx

Z uplne najepickejsich funkcii treba zmienit integraciu PIX-like debuggingu do Visual Studia 2011, scatter pomocou UAV zo vsetkych shader stages (nielen PS a CS), tracovanie shaderov (fuck yeah!!!), rucny discard resources a logicke operacie na render targetoch.

Proste kopec mimoriadne dolezitych, pouzitelnych a ocakavanych veci! Uz sa len dockat releasu Smile Pevne verime, ze to potom pustia naspat aj na Windows 7/Server 2008 R2 (a snad aj na Vista/Server 2008).
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 15. září 2011, 10:29:55    Předmět: Re: Direct3D 11.1 Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
logicke operacie na render targetoch


Hehe, tohle má OpenGL od verze 1.0. Very Happy
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1823

PříspěvekZaslal: 15. září 2011, 11:36:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Fakt? Toto? http://msdn.microsoft.com/en-us/library/hh404484%28v=VS.85%29.aspx
Ako uznavam, ok, toto mozno nie je najepickejsia vec Very Happy
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 15. září 2011, 16:34:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, glLogicOp. Hodně stará funkce. Dneska by už člověk dal spíš přednost blendingu (minimálně posledních 10-15 let Very Happy).
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 26. září 2011, 14:16:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Z toho, co dosial citam to vyzera tak, ze MS pustil XNA k vode a na nove tablety clovek bude musiet pouzit DX11.1 / C++.

Tym padom zrejme aj WP8 tak pobezi, i ked to je v tomto stadiu cira spekulacia, ale vonkoncom by ma takato absurdita neprekvapila.


Takze C# / XNA nam nakoniec zostane na WP7 a XBLIG...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 26. září 2011, 15:32:37    Předmět: Odpovědět s citátem

na windows 8 bude existovat nove C++ runtime WinRT. toto bude krizene s C++/CLI a bude automaticky generovat reference counting. tento WinRT bude myslim povinny pre tie nove metro aplikacie.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Icek



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 45
Bydliště: Banov 375

PříspěvekZaslal: 26. září 2011, 17:04:30    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR napsal:
Z toho, co dosial citam to vyzera tak, ze MS pustil XNA k vode a na nove tablety clovek bude musiet pouzit DX11.1 / C++.

Nepamatuješ si kde jsi toto četl? Mě to přijde zvláštní vzhledem k postupující integraci XNA do silverlightu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 26. září 2011, 17:51:20    Předmět: Odpovědět s citátem

V Desktop mode ti samozrejme XNA pobezi, ale to de facto znamena, ze v MS Store tvoja aplikacia bude len druhorada. Co je celkom pruser.

Kedze je MS ticho, a na developerov totalne kasle, neozstava nam nic ine, nez spekulacie. A ktora alternativa je najpravdepodobnejsia ?

Samozrejme ta najjednoduchsia - ta s ktorou nie je ziadna praca - teda ziaden binding -> XNA API proste pod WinRT priamo nepouzijes.
To, ze MS nalial do XNA kvantum prachov este neznamena, ze projekt nekillne - ako sa uz stalo mnohokrat s inymi technologiami...

Ja osobne na C# nonstop nadavam, ale je fakt ze to prostredie je na iterativny vyvoj uplne uzasne. Produktivitu mam oproti C++ 5-10 nasobnu. Co stihnem za vikend, som kedysi kodil vyse tyzdna.

Tweakovanie kodu je min.radovo rychlejsie. Bavime sa samozrejme o tom istom kuse SW - s tymi istymi datami (kedze to portujem z C++/DX do C#/XNA), takze rozdiel je skutocne len v API a jazyku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Icek



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 45
Bydliště: Banov 375

PříspěvekZaslal: 26. září 2011, 19:11:47    Předmět: Odpovědět s citátem

No já pořád čekám na nějaké MS řešení pro vývoj aplikací s potřebou vykreslovat 3D grafiku pod .NET (klidně nekompatibilní s metrem) . Pokud je mi známo, MS toto oficiálně nijak nepodporuje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 26. září 2011, 19:44:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Oficialne jasneze este nie, ale predvcerom vysiel binding na SharpDX: http://code.google.com/p/sharpdx/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Icek



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 45
Bydliště: Banov 375

PříspěvekZaslal: 26. září 2011, 19:59:52    Předmět: Odpovědět s citátem

No toho sem si všiml ale to taky přece není dílo MS. Jinak já používám SlimDX a funguje to docela dobre, ale prostě by mi vyhovovalo víc, kdyby neco poskytoval i MS...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 27. září 2011, 00:33:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Takych by nas bolo...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna