Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
hand
Založen: 20. 12. 2011 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 20. prosinec 2011, 12:44:10 Předmět: Billboarding |
|
|
jeste mam 1 zacetcnicky dotaz,_:
http://nehe.ceske-hry.cz/cl_gl_billboard.php
Teorii chapu, ta funkce DrawBillboardedQuad nastavuje pozice bodu , kdyz se refreshne pozice kamery, to znamena, ze tuto funkci budu volat vzdy, kdyz zmenim pozici kamery napr. pomoci sipek- to bych rad vedel , jak udelat, a hodnoty budu predavat do funkci Vertex..pro vykresleni napr krychle? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 20. prosinec 2011, 13:11:55 Předmět: |
|
|
na nehe zabudni. na castice sa pouzi point sprites co sa pise aj na zaciatku toho tutorialu.
pouzitie je jednoduche.
kód: |
glEnable(GL_POINT_SPRITE);//zapne point sprites
glTexEnvi(GL_POINT_SPRITE, GL_COORD_REPLACE, GL_TRUE);
glDrawArrays(GL_POINTS, 0, pocet);//samozrejme glBegin() glEnd() je zle treba pouzit moderne funkcie
|
_________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hand
Založen: 20. 12. 2011 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 20. prosinec 2011, 16:57:32 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
na nehe zabudni. na castice sa pouzi point sprites co sa pise aj na zaciatku toho tutorialu.
pouzitie je jednoduche.
kód: |
glEnable(GL_POINT_SPRITE);//zapne point sprites
glTexEnvi(GL_POINT_SPRITE, GL_COORD_REPLACE, GL_TRUE);
glDrawArrays(GL_POINTS, 0, pocet);//samozrejme glBegin() glEnd() je zle treba pouzit moderne funkcie
|
|
jsem se spatne vyjadril sry, chcu udelat jeoduchy bilboarding jen k ose y |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna