.[ ČeskéHry.cz ].
Microsoft C++ a properties

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 21. leden 2012, 14:50:18    Předmět: Microsoft C++ a properties Odpovědět s citátem

Někdo znalý M$ C++... jak je na tom s výkonem tohle:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/yhfk0thd%28v=vs.80%29.aspx

Co jsem z popisu pochopil, tak to překladač přepíše na volání metod, tudíž by to nemělo mít žádný velký dopad.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
michalferko



Založen: 29. 09. 2008
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: 21. leden 2012, 18:27:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Skus si spravit dva priklady a porovnat v assembleri.
Nemyslim, ze by tam mal byt nejaky overhead.
_________________
Moje minihry a ine projekty
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 290

PříspěvekZaslal: 22. leden 2012, 18:15:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Jelikož tahle extenze zjevně vyžaduje get/set funkce viditelné (nelze je udělat privátní nebo lépe schovat za pimpl) tak to musí bez overheadu na volání zvládnout přepsat i ten nejhloupější optimizér. A teoreticky by to, díky omezeným možnostem jak lze tyhle properties použít, mohlo být i o instrukci nebo dvě levnější.
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 22. leden 2012, 19:53:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky.. dle testů to rychlostně to vychází hodně podobně, ne-li stejně
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Al



Založen: 23. 10. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 25. leden 2012, 21:31:05    Předmět: Odpovědět s citátem

To je standardní property. Není důvod, aby to nebylo stejně rychlé jako funkce. (Nikdy by mě nenapadlo něco takového disassemblovat nebo měřit na stopkách. Prostě je to syntaktický cukr.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna