Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Intenzita aktualizací |
MAX (ukázat každý nově vzniklý model) |
|
46% |
[ 41 ] |
MED |
|
30% |
[ 27 ] |
MIN (jen podstatné milníky) |
|
22% |
[ 20 ] |
|
Celkem hlasů : 88 |
|
Autor |
Zpráva |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 8. březen 2012, 23:44:53 Předmět: |
|
|
igor> všimni si, že v časovém plánu jsou měsíce, ale ne roky. To naopak je poměrně bezpečný plán  _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 9. březen 2012, 01:35:52 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
To byla ironie, v červnu bude leda tak amok z deadline... |
Takze predsa len planujes nejaky spanok
VladR napsal: |
Na akom portali to releasujes a aku cenu planujes ?Tak určitě bych se rád dostal do toho věhlasného stánku Gabe Newella, asi jako každý... Zkusím to minimálně ze zvědavosti. |
Myslim,ze ta stylova grafika oslovi vela ludi. Este dat tym priseram roztomile skreky a namotas vela ludi - BTW - ako je na tom skrekova stranka ?
Spytihněv napsal: |
Supr, a to jsem se právě obával, že téma českého husitského Tábora nebude v Americe dost atraktivní! |
Obavam sa, ze za to nemoze ani tak husitske obdobie, ako skor chrumkavy vizual
Toz, budem drzat palce nech sa pocas dalsich 3 mesiacov nevyskytne Burn-Out. Kedy si mal vlastne posledny burnout ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 9. březen 2012, 14:31:33 Předmět: |
|
|
sakra, to video vypadá hustokrutě ... super
na burn-outy bacha, zrovna se mi jeden přihodil, ale oficiálně to zatím moc rozmazávat nebudu... každopádně jsem zvědav jak a kdy to dokončíš  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. březen 2012, 23:20:58 Předmět: |
|
|
VladR> Zvuky jsem ještě vůbec neřešil, jen jsem si předběžně domluvil aktéra pro dabing a vyhlídl nahrávací studio v Satalicích, kousek od baráku. Docela se na to těším, budou tam humorné hlášky jako třeba:
"Taková mlata člověk neviděl ani u Budějovic."
nebo v případě prohry:
"Čechové nikdy nebyli zodpovědní."
ale to je ještě daleko (viz. dlouhodobý plán vývoje).
Nejrizikovější místo vyhoření je ve fázi, když hra už jde hrát, ale (jak by řekl VODA) nemá to hraní jiskru.
Třeba před pár dny... měl jsem v hlavě vymyšleno, že když postavím domky, budou v pravidelných intervalech generovat peníze. Domky mají červené střechy, jakmile je domek připravený pro "sklizení", střecha mu zmodrá. Kliknutím na modrý domek se prostě vybere daň a peníze se objeví na účtě (pak zase střecha zčervená a čeká se dál). Když jsem to ale naprogramoval, zjistil jsem, že to je neskutečně pitomé, a že tohle prostě jiskru nemá. Tak jsem to vyhodil (toho střechového shaderu mi bylo moc líto, protože byl skvělý). No a takových situací bude asi ještě hodně...
Jinak k tomu Intelu, další úprava byla v tom, že jsem vyhodil "vlastní" kurzor a nahradil ho systémovým. Vlastní kurzor má při nižším framerate zpoždění a s takovým se hraje blbě. Na Intelu to jelo v 1600x900 kolem 22 FPS, což ještě není tak hrozné, ale ten kurzor to zabíjel. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. březen 2012, 01:52:04 Předmět: |
|
|
Nové jemné stínování budov (klasické vrhané stíny z předchozích screenshotů se mi nějak zajedly a navíc to působilo moc letně).
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 13. březen 2012, 04:12:41 Předmět: |
|
|
Ked to este trocha vysperkujes, tak z toho bude nocny level pri svite mesiaca
Mne sa ten letny look celkom pacil - urcite ho tam nechaj. To je normalne, ze ked na to iste pozeras pocas vyvoja dlhsiu dobu, ze sa to neda vydrzat, ale to proste musis prekonat  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. březen 2012, 12:08:28 Předmět: |
|
|
Měl jsem na mysli jen to stínování budov, ne ten modrý nádech! Jako že vrhané stíny (jako třeba zde) vznikají ze slunce, což nechci a nahradil jsem je napadobeninou AO. Ještě to ale bude chtít nějaké štelování tmavosti - u podlahy přidám a na budovách uberu. Tady je obrázek bez a S:
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 13. březen 2012, 17:37:06 Předmět: |
|
|
Neviem, ci sa to ma cele odohravat kompletne pod oblakom, ale v tychto koncinach predsalen obcas aj vtedy (aj ked uz v Europe bola asi mala doba ladova) svietilo ostre slnko. Urcite tam nechaj podporu pre ostre tiene, podla mna vobec nie su zle. Toto nestaci, furt tie baraky trochu lietaju. IMHO.
Ale je to cele velmi, velmi pekne a nejake podobne efekty su dost nepodstatne! Furt drzim palce  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 14. březen 2012, 09:04:09 Předmět: |
|
|
Taktéž se přimlouvám za původní stíny a s tím spojené slunečnější počasí, jako na obrázku, který jsi odkazoval v minulém příspěvku. Někde jsi totiž psal, že město má připomínat keramický model s glazurou, což tak vypadalo (a člověk, který to nevěděl, to myslím intuitivně vycítil). Nové "AO" stínování je pěkné, ale celé to působí spíš ušmudlanějším dojmem. Případně by to možná šlo zkombinovat. Ale jak psal pcmaster, je to pěkné a netřeba zakysnout na jedné věci. Držím palce:). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. březen 2012, 00:38:05 Předmět: |
|
|
Tak na této skále brzy vyroste Hradiště, kde pan Petr Hromádka založí město Tábor:
Pohled od Jordánu, nejstarší vodní nádrže ve střední Evropě:
Pohled od řeky Lužnice:
Tismenský potok a Housův mlýn, to už jsem ukazoval, ale full version je full version:
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 24. březen 2012, 05:43:35 Předmět: |
|
|
Na tom dolnom obrazku su zbytky nejakeho masakru, ale trupiky nikde ?
Ty mas asi hodne rad zelenu farbu, ze ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. duben 2012, 11:24:11 Předmět: |
|
|
Dnes je to přesně rok od mé návštěvy Tábora a tedy od zahájení projektu! Tehdy bylo počasí na krátký rukáv a vše vonělo jarně / dnes sněží. Ale bilancovat nad projektem budu až za 3 měsíce.
Zatím aktuální screen s mlhou, která nahradila černotu za okrajem herní mapy:
VladR> Jaký masakr jsi kde viděl? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 9. duben 2012, 14:04:58 Předmět: |
|
|
Myslím, že by ty vojáky brzo bolely ruce, kdyby ty meče nosili takhle. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 9. duben 2012, 19:47:06 Předmět: |
|
|
Zdar
Citujem Spytihněva s ICQ:
citace: |
nevím, jak se tyhle velké meče nosily, ale vypadá to dobře při chůzi, běhu i při sekanici |
Asi toľko. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Poky

Založen: 29. 06. 2009 Příspěvky: 184 Bydliště: Písek / Plzeň
|
Zaslal: 9. duben 2012, 20:24:59 Předmět: |
|
|
Jednoruční meč cca 90cm.
Jedenapůlruční meč cca 130cm.
Dvouruční meč cca do 180cm.
1. dva meče se nosily v pochvách u pasu (nikoli na zádech .. to je trochu fantasy, pro rejpaly: asi byly i vyjímky, ale opravdu jen málokdy)
Dvouručák se nosil většinou přes rameno.
Do boje pak samozřejmě v ruce.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|