.[ ČeskéHry.cz ].
Tábor defense [vývojářský deník]
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Intenzita aktualizací
MAX (ukázat každý nově vzniklý model)
46%
 46%  [ 41 ]
MED
30%
 30%  [ 27 ]
MIN (jen podstatné milníky)
22%
 22%  [ 20 ]
Celkem hlasů : 88

Autor Zpráva
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 23:44:53    Předmět: Odpovědět s citátem

igor> všimni si, že v časovém plánu jsou měsíce, ale ne roky. To naopak je poměrně bezpečný plán Wink
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 9. březen 2012, 01:35:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv napsal:
To byla ironie, v červnu bude leda tak amok z deadline...
Takze predsa len planujes nejaky spanok Smile

VladR napsal:
Na akom portali to releasujes a aku cenu planujes ?Tak určitě bych se rád dostal do toho věhlasného stánku Gabe Newella, asi jako každý... Zkusím to minimálně ze zvědavosti.
Myslim,ze ta stylova grafika oslovi vela ludi. Este dat tym priseram roztomile skreky a namotas vela ludi - BTW - ako je na tom skrekova stranka ?

Spytihněv napsal:
Supr, a to jsem se právě obával, že téma českého husitského Tábora nebude v Americe dost atraktivní!
Obavam sa, ze za to nemoze ani tak husitske obdobie, ako skor chrumkavy vizual Smile

Toz, budem drzat palce nech sa pocas dalsich 3 mesiacov nevyskytne Burn-Out. Kedy si mal vlastne posledny burnout ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 9. březen 2012, 14:31:33    Předmět: Odpovědět s citátem

sakra, to video vypadá hustokrutě Smile ... super

na burn-outy bacha, zrovna se mi jeden přihodil, ale oficiálně to zatím moc rozmazávat nebudu... každopádně jsem zvědav jak a kdy to dokončíš Wink
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 9. březen 2012, 23:20:58    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR> Zvuky jsem ještě vůbec neřešil, jen jsem si předběžně domluvil aktéra pro dabing a vyhlídl nahrávací studio v Satalicích, kousek od baráku. Docela se na to těším, budou tam humorné hlášky jako třeba:
"Taková mlata člověk neviděl ani u Budějovic."
nebo v případě prohry:
"Čechové nikdy nebyli zodpovědní."
ale to je ještě daleko (viz. dlouhodobý plán vývoje).

Nejrizikovější místo vyhoření je ve fázi, když hra už jde hrát, ale (jak by řekl VODA) nemá to hraní jiskru.
Třeba před pár dny... měl jsem v hlavě vymyšleno, že když postavím domky, budou v pravidelných intervalech generovat peníze. Domky mají červené střechy, jakmile je domek připravený pro "sklizení", střecha mu zmodrá. Kliknutím na modrý domek se prostě vybere daň a peníze se objeví na účtě (pak zase střecha zčervená a čeká se dál). Když jsem to ale naprogramoval, zjistil jsem, že to je neskutečně pitomé, a že tohle prostě jiskru nemá. Tak jsem to vyhodil (toho střechového shaderu mi bylo moc líto, protože byl skvělý). No a takových situací bude asi ještě hodně...

Jinak k tomu Intelu, další úprava byla v tom, že jsem vyhodil "vlastní" kurzor a nahradil ho systémovým. Vlastní kurzor má při nižším framerate zpoždění a s takovým se hraje blbě. Na Intelu to jelo v 1600x900 kolem 22 FPS, což ještě není tak hrozné, ale ten kurzor to zabíjel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. březen 2012, 01:52:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Nové jemné stínování budov (klasické vrhané stíny z předchozích screenshotů se mi nějak zajedly a navíc to působilo moc letně).

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 13. březen 2012, 04:12:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Ked to este trocha vysperkujes, tak z toho bude nocny level pri svite mesiaca Smile

Mne sa ten letny look celkom pacil - urcite ho tam nechaj. To je normalne, ze ked na to iste pozeras pocas vyvoja dlhsiu dobu, ze sa to neda vydrzat, ale to proste musis prekonat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. březen 2012, 12:08:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Měl jsem na mysli jen to stínování budov, ne ten modrý nádech! Jako že vrhané stíny (jako třeba zde) vznikají ze slunce, což nechci a nahradil jsem je napadobeninou AO. Ještě to ale bude chtít nějaké štelování tmavosti - u podlahy přidám a na budovách uberu. Tady je obrázek bez a S:
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 13. březen 2012, 17:37:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Neviem, ci sa to ma cele odohravat kompletne pod oblakom, ale v tychto koncinach predsalen obcas aj vtedy (aj ked uz v Europe bola asi mala doba ladova) svietilo ostre slnko. Urcite tam nechaj podporu pre ostre tiene, podla mna vobec nie su zle. Toto nestaci, furt tie baraky trochu lietaju. IMHO.
Ale je to cele velmi, velmi pekne a nejake podobne efekty su dost nepodstatne! Furt drzim palce Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 14. březen 2012, 09:04:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Taktéž se přimlouvám za původní stíny a s tím spojené slunečnější počasí, jako na obrázku, který jsi odkazoval v minulém příspěvku. Někde jsi totiž psal, že město má připomínat keramický model s glazurou, což tak vypadalo (a člověk, který to nevěděl, to myslím intuitivně vycítil). Nové "AO" stínování je pěkné, ale celé to působí spíš ušmudlanějším dojmem. Případně by to možná šlo zkombinovat. Ale jak psal pcmaster, je to pěkné a netřeba zakysnout na jedné věci. Držím palce:).
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 24. březen 2012, 00:38:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak na této skále brzy vyroste Hradiště, kde pan Petr Hromádka založí město Tábor:


Pohled od Jordánu, nejstarší vodní nádrže ve střední Evropě:


Pohled od řeky Lužnice:


Tismenský potok a Housův mlýn, to už jsem ukazoval, ale full version je full version:
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 24. březen 2012, 05:43:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Na tom dolnom obrazku su zbytky nejakeho masakru, ale trupiky nikde Smile ?

Ty mas asi hodne rad zelenu farbu, ze ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 9. duben 2012, 11:24:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes je to přesně rok od mé návštěvy Tábora a tedy od zahájení projektu! Tehdy bylo počasí na krátký rukáv a vše vonělo jarně / dnes sněží. Ale bilancovat nad projektem budu až za 3 měsíce.

Zatím aktuální screen s mlhou, která nahradila černotu za okrajem herní mapy:



VladR> Jaký masakr jsi kde viděl?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 9. duben 2012, 14:04:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslím, že by ty vojáky brzo bolely ruce, kdyby ty meče nosili takhle.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cascabel



Založen: 27. 08. 2010
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 9. duben 2012, 19:47:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdar
Citujem Spytihněva s ICQ:
citace:
nevím, jak se tyhle velké meče nosily, ale vypadá to dobře při chůzi, běhu i při sekanici


Asi toľko.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Poky



Založen: 29. 06. 2009
Příspěvky: 184
Bydliště: Písek / Plzeň

PříspěvekZaslal: 9. duben 2012, 20:24:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Jednoruční meč cca 90cm.
Jedenapůlruční meč cca 130cm.
Dvouruční meč cca do 180cm.

1. dva meče se nosily v pochvách u pasu (nikoli na zádech .. to je trochu fantasy, pro rejpaly: asi byly i vyjímky, ale opravdu jen málokdy)
Dvouručák se nosil většinou přes rameno.
Do boje pak samozřejmě v ruce. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Další
Strana 5 z 22

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna