Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 5. duben 2012, 20:32:17 Předmět: |
|
|
Problém s výkonem? Dobře mi to jede na High v plném rozlišení i na prozatímním notebooku se starou grafikou Intel GMA 4500MHD . Chvíli mě bavila možnost Free Ride, ale bylo tam hrozně znát to zabořování do země - co to takhle tesselovat už v původním modelu a z pohledu hry tedy mít detailnější model a ten netesselovat? Výpočet pozice by pak odpovídal realitě a ty počítače to utáhnou. Franzův problém s dialogy nechápu, mně se všechna okna zobrazovala nad scénou, i jsem s nima hýbal sem tam, některá zavřel a jiná zobrazil. Jo ještě jsem si vzpomněl, hodně mi vadí, že kamera nejde moc oddálit, v normálních hrách to jde až do alelujá (klidně okolo plochy hry může být nic, tj. vidět skybox). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 6. duben 2012, 08:44:50 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
co to takhle tesselovat už v původním modelu a z pohledu hry tedy mít detailnější model a ten netesselovat? |
To by znamenalo použít mesh misto heightmapy. Tesalace se počítá realtime podle pozice kamery. Vzdálený hory jsou jen pár polygonů. Nějakou optimalizaci tam musím mít. Plnej mesh na celou scénu by byl overkill
Ladis napsal: |
Franzův problém s dialogy nechápu |
Já bohužel taky ne ale problém to bude. Možná že budu muset fullscreen řešit obyčejnou maximalizací.
Ladis napsal: |
kamera nejde moc oddálit |
Oddálit nejde jen v prvních dvou misích kampaně. Aby se hráči "neztráceli" dokud ještě bojujou s ovládáním. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 6. duben 2012, 10:41:40 Předmět: |
|
|
No já se zas ztrácím, když nemůžu mít přehled nad scénou/mapou. Ty dialogy mi přijde jako problém, že 3D obraz překrývá vše, i dialogy umístěné nad ním. Nebylo to jen u 3Dfx Voodoo (pamětníci zamáčknou slzu), ale i později když jste měli VSync a používala se metoda "page flip". Ale pamatuju to naposled u grafik jako ATI RagePro, NV Riva TNT apod. . Každopádně pokud je to tohle, tak řešením je ty dialogy kreslit ručně v tom 3D jako každá hra. EDIT: Jo, zkus taky tu maximalizaci, protože to přepne na kopírování z backbufferu, a tam už clipping funguje (mno, pamatuju RagePro v Linuxu a občas to tam blblo i tak, ale to se zas vracíme moc do minulosti). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 7. duben 2012, 05:19:13 Předmět: |
|
|
Technicka : 3dfx Voodoo Rush to uz umoznovala, len ta prvotna 3dfx-ka to nevedela.
Cize 15+ rokov stara karta to zvladala  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 10. duben 2012, 22:23:13 Předmět: |
|
|
Krása, docela to prokouklo s těmi stromy a sněžením, i ostrý terén je dobrý. Ještě nějaké odlesky nebo cokoliv modernějšího a může to jít na pulty
Fullscreen funguje dobře, ale pořád mi ostatní okénka zapadávají za hlavní herní okno. Mají ostatní okénka vlastnost StayOnTop? Okno s grafikou tuto vlastnost mít nesmí. Samozřejmě nejlepší by bylo mít nějaký vlastní GUI a kašlat na neseriózní windowsí okna. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 10. duben 2012, 23:44:43 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
pořád mi ostatní okénka zapadávají za hlavní herní okno. Mají ostatní okénka vlastnost StayOnTop? Okno s grafikou tuto vlastnost mít nesmí. Samozřejmě nejlepší by bylo mít nějaký vlastní GUI a kašlat na neseriózní windowsí okna. |
A zapadávají i při vypnutí fullscreenu? Protože fullscreen je teď jen maximalizované okno. StayOnTop je tam samozřejmě správně. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Raiper34

Založen: 28. 06. 2010 Příspěvky: 65 Bydliště: Horúce Peklo
|
Zaslal: 15. duben 2012, 11:51:37 Předmět: re |
|
|
Wow vypadá to úžastne, určite skúsim  _________________ Web mladého herného vývojára:
http://www.raiper34.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 15. duben 2012, 12:52:58 Předmět: |
|
|
Vypadá to dobře a nápad je super, jenom se mi nepozdávají stromy vpravo - jsou kolmo ke svahu, stromy vždycky rostou vzhůru pokud to není sesuv, hlavně to vypadá divně... i ostatní objekty by měly být v horizontální poloze. _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 16. duben 2012, 09:49:29 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash napsal: |
Vypadá to dobře a nápad je super, jenom se mi nepozdávají stromy vpravo - jsou kolmo ke svahu, stromy vždycky rostou vzhůru pokud to není sesuv, hlavně to vypadá divně... i ostatní objekty by měly být v horizontální poloze. |
Ano, stromy v dálce jsou jen sprajty kolmo ke kameře. Bohužel moje znalosti vektorové matiky a matric nejsou na dostatečné úrovni abych to řešil správně. Ale ještě po tom budu pátrat.
Pokud ovšem neblbne field of view (rybí oko). Neměl bys screenshot? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
jontes
Založen: 16. 04. 2012 Příspěvky: 2 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 16. duben 2012, 22:36:47 Předmět: |
|
|
Ahoj, teď nekecám, že včera mě napadlo, že taková hra ještě není, a mohl bych ji naprogramovat. Samozřejmě jsem předtím hledal na netu, ale našel jsem akorát "ski resort tycoon", 10 let starou hru. Tak si říkám podívam se na tohle fórum, třeba někoho seženu do týmu a co se nestane - na prvním místě v sekci Hry pro PC vidím "Ski park tycoon". Jsem myslel že mě trefí.
Každopádně přeju hodně štěstí při prodeji, myslím že o to bude poměrně velký zájem. Já si to možná taky koupím . Demo otestuji někdy jindy a doplním info sem. Ale z obrázků to vypadá opravdu dobře, všechna čest. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 17. duben 2012, 09:50:30 Předmět: |
|
|
jontes napsal: |
ale našel jsem akorát "ski resort tycoon" |
To jsem samozřejmě našel taky, dokonce dva díly. Způsobilo mi to dost velký problém s názvem. Potřeboval jsem jasně idintifikovatelný název: tycoon lyžařského střediska. Protože Ski Resort Tycoon už existuje tak jsem přišel s tímhle angličtinářským patvarem - ski park. To v angličtině znamená spíš něco jako snowboard park ale lepší název jsem nevymyslel. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 17. duben 2012, 10:15:11 Předmět: |
|
|
ski park je lepší  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
skiparktycoon
Založen: 15. 03. 2012 Příspěvky: 148
|
Zaslal: 17. duben 2012, 10:21:33 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
on reagoval na tvůj screenshot, tam to fakt vypadá na chybu kamery |
Aha, je fakt že na tom obrázku to vypadá divně. Ale v realu to nepůsobí rušivě. Pro tenhle typ hry je lepší širokouhlá kamera, střílečka nebo závodní hra by měla jinou čočku |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|