.[ ČeskéHry.cz ].
Tábor defense [vývojářský deník]
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 20, 21, 22  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Intenzita aktualizací
MAX (ukázat každý nově vzniklý model)
46%
 46%  [ 41 ]
MED
30%
 30%  [ 27 ]
MIN (jen podstatné milníky)
22%
 22%  [ 20 ]
Celkem hlasů : 88

Autor Zpráva
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 9. duben 2012, 21:17:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych to neřešil, je to hra... pokud tam budou i animace vytahování a zatahování meče, tak to bude pěkně vypadat, ale je to jenom doplněk.

Jinak bych se rozhodl, jakým stylem to bude, jestli temným (jako teď vypadá terén) nebo idealizovaným (jako vypadal terén předtím). Musím uznat, že u téhle hry si opravdu nejsem jist, co bych zvolil, ale hlavně to musí všechno ladit. Třeba teď tam ty postavy vypadají trochu "vsazeně".
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 10. duben 2012, 04:48:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Nesuhlasim. Podla mna za to moze ta svetlomodra farba. Panaci su dobre nasvieteni a maju tien pod nohami, takze s terenom prirodzene splyvaju.

Jedine co by som skusil upravit je intenzita svetla panakov, ale nejak velmi do oci to nebije ani teraz (a to som pred 5 minutami hral MiroJ-ovych alienov, kde je tma jak v prdeli Smile )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 495
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 15. duben 2012, 17:07:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Ten modrozelený nádech je zapeklitý, při posílání textur na kartu se celý displej přepne do této palety (včetně windowsí plochy), když aktivitu vezme jiná aplikace (třeba icq), přepne se to zpátky. Budu to muset prošetřit.

Pro mě další záhada je, proč při 128bit ColorDepth to běží asi o 30 snímků rychleji než při nižších hodnotách.

Jinak jsem dodělal odlesky na vodu a vyhodil tu sbírku mincí, nehodí se tam (video se všema mincema na památku zde: http://www.youtube.com/watch?v=HMBjwyD8LZU )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 671

PříspěvekZaslal: 15. duben 2012, 19:54:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv napsal:

Jinak jsem dodělal odlesky na vodu a vyhodil tu sbírku mincí


To je škoda. I kdyby to mělo být něco, co ve hře nemá žádný význam, jen to můžeš sebrat a dělat sbírku. Např. v některých levelech by byla zmenšenina mince schovaná někde špatně viditelně (za stromem, domem), tak by je hráč mohl hledat .. ale taky nemusel.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 16. duben 2012, 16:04:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Jj, taky jsem v Mafii 2 sbíral ty playboye Wink (Ostatně když tu hru při vydání tak ořezali, že tam stejně nic dělat nešlo Razz)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Adventurer



Založen: 13. 04. 2012
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 16. duben 2012, 18:46:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud by jsi to udělal s dobrou hratelností tak se dá odpustit i nepříliš detailní grafika( klobouk dolů). Jestli mě něco napadne tak to tady napíšu.
EDIT: Dan Vávra s Warhorsem chystá RPG se mi zdá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KiRo



Založen: 04. 09. 2007
Příspěvky: 16
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: 21. duben 2012, 00:39:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Adventurer napsal:
EDIT: Dan Vávra s Warhorsem chystá RPG se mi zdá.

Je to tak, taky maj ve vývoji nějakou "Husinu"... Smile

Každopádně na TD se těším a nedočkavě to tu každej den kontroluju pro nový info Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 495
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 21. duben 2012, 23:35:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:
Jj, taky jsem v Mafii 2 sbíral ty playboye


Já teď sbírám v Botanicule kartičky se zvířátky, mhahaha

KiRo> Fakt denně? To abych zvednul frekvenci příspěvků... Ikdyž teď se to asi nepodaří, dnes jsem naposled v práci a pak týden dovolené na horách!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 22. duben 2012, 01:38:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv napsal:
...týden dovolené na horách!

Tak to teda závidím Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
KiRo



Založen: 04. 09. 2007
Příspěvky: 16
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: 22. duben 2012, 03:19:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv - opravdu denně, pokud se nevyskytnu někde mimo civilizaci Smile
A jak na tom bude soundtrack, už máš nějaký nápady? Smile

Btw užij si dovolenou, přeju hodně načerpaných sil Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 495
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 2. květen 2012, 21:55:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv napsal:
Tady je zevrubný plán dalšího vývoje až do konce:
březen - naprogramovat celý gameplay, dodělat herní pískoviště, úklid v enginu, techdemo
duben - editor levelů, levely, menu
květen - animační 2D engine pro vyprávění příběhu, příběh, zvuky, dabing
červen - ladění, spánek, proleženiny
6.7. - vydání na svátek Jana Husa


Je třeba vyložit karty na stůl:
březen - udělal jsem herní pískoviště (ale v květnu jsem ho vyhodil, neboť vypadalo, jako by to dělali nějací kluci pod lavicí)
duben - prakticky jsem na to nesáhl
květen - na animační 2D engine s inverzní kinematikou už nedojde, příběh bude vyprávěn statickými obrázky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 3. květen 2012, 01:53:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak snad aspon ten cerven sa ti zadari splnit, co si si naplanoval Smile

Ber tak, ze do Vianoc mas casu dost, no nie Wink ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KiRo



Založen: 04. 09. 2007
Příspěvky: 16
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: 3. květen 2012, 23:35:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Já myslim, že zpoždění pár měsíců nikomu nic neudělá... Jasný, nestihne se významný datum, ale každý diamant potřebuje vybrousit Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 495
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 14. květen 2012, 22:06:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak po dlouhé době video, jak vojáci a koně přebrodí řeku:
(jako vždy doporučuji přepnout do HD)
http://www.youtube.com/watch?v=KVRqW46XZ4E
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782

PříspěvekZaslal: 14. květen 2012, 22:43:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Velmi, velmi pekne! Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 20, 21, 22  Další
Strana 6 z 22

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna