Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Intenzita aktualizací |
MAX (ukázat každý nově vzniklý model) |
|
46% |
[ 41 ] |
MED |
|
30% |
[ 27 ] |
MIN (jen podstatné milníky) |
|
22% |
[ 20 ] |
|
Celkem hlasů : 88 |
|
Autor |
Zpráva |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 9. duben 2012, 21:17:09 Předmět: |
|
|
Já bych to neřešil, je to hra... pokud tam budou i animace vytahování a zatahování meče, tak to bude pěkně vypadat, ale je to jenom doplněk.
Jinak bych se rozhodl, jakým stylem to bude, jestli temným (jako teď vypadá terén) nebo idealizovaným (jako vypadal terén předtím). Musím uznat, že u téhle hry si opravdu nejsem jist, co bych zvolil, ale hlavně to musí všechno ladit. Třeba teď tam ty postavy vypadají trochu "vsazeně". _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 10. duben 2012, 04:48:13 Předmět: |
|
|
Nesuhlasim. Podla mna za to moze ta svetlomodra farba. Panaci su dobre nasvieteni a maju tien pod nohami, takze s terenom prirodzene splyvaju.
Jedine co by som skusil upravit je intenzita svetla panakov, ale nejak velmi do oci to nebije ani teraz (a to som pred 5 minutami hral MiroJ-ovych alienov, kde je tma jak v prdeli ) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 15. duben 2012, 17:07:50 Předmět: |
|
|
Ten modrozelený nádech je zapeklitý, při posílání textur na kartu se celý displej přepne do této palety (včetně windowsí plochy), když aktivitu vezme jiná aplikace (třeba icq), přepne se to zpátky. Budu to muset prošetřit.
Pro mě další záhada je, proč při 128bit ColorDepth to běží asi o 30 snímků rychleji než při nižších hodnotách.
Jinak jsem dodělal odlesky na vodu a vyhodil tu sbírku mincí, nehodí se tam (video se všema mincema na památku zde: http://www.youtube.com/watch?v=HMBjwyD8LZU ) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 15. duben 2012, 19:54:07 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Jinak jsem dodělal odlesky na vodu a vyhodil tu sbírku mincí |
To je škoda. I kdyby to mělo být něco, co ve hře nemá žádný význam, jen to můžeš sebrat a dělat sbírku. Např. v některých levelech by byla zmenšenina mince schovaná někde špatně viditelně (za stromem, domem), tak by je hráč mohl hledat .. ale taky nemusel. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 16. duben 2012, 16:04:46 Předmět: |
|
|
Jj, taky jsem v Mafii 2 sbíral ty playboye (Ostatně když tu hru při vydání tak ořezali, že tam stejně nic dělat nešlo ) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Adventurer
Založen: 13. 04. 2012 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 16. duben 2012, 18:46:57 Předmět: |
|
|
Pokud by jsi to udělal s dobrou hratelností tak se dá odpustit i nepříliš detailní grafika( klobouk dolů). Jestli mě něco napadne tak to tady napíšu.
EDIT: Dan Vávra s Warhorsem chystá RPG se mi zdá. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KiRo

Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: 21. duben 2012, 00:39:01 Předmět: |
|
|
Adventurer napsal: |
EDIT: Dan Vávra s Warhorsem chystá RPG se mi zdá. |
Je to tak, taky maj ve vývoji nějakou "Husinu"...
Každopádně na TD se těším a nedočkavě to tu každej den kontroluju pro nový info  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 21. duben 2012, 23:35:08 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Jj, taky jsem v Mafii 2 sbíral ty playboye |
Já teď sbírám v Botanicule kartičky se zvířátky, mhahaha
KiRo> Fakt denně? To abych zvednul frekvenci příspěvků... Ikdyž teď se to asi nepodaří, dnes jsem naposled v práci a pak týden dovolené na horách! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 22. duben 2012, 01:38:34 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
...týden dovolené na horách! |
Tak to teda závidím  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KiRo

Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: 22. duben 2012, 03:19:50 Předmět: |
|
|
Spytihněv - opravdu denně, pokud se nevyskytnu někde mimo civilizaci
A jak na tom bude soundtrack, už máš nějaký nápady?
Btw užij si dovolenou, přeju hodně načerpaných sil  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 2. květen 2012, 21:55:40 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Tady je zevrubný plán dalšího vývoje až do konce:
březen - naprogramovat celý gameplay, dodělat herní pískoviště, úklid v enginu, techdemo
duben - editor levelů, levely, menu
květen - animační 2D engine pro vyprávění příběhu, příběh, zvuky, dabing
červen - ladění, spánek, proleženiny
6.7. - vydání na svátek Jana Husa |
Je třeba vyložit karty na stůl:
březen - udělal jsem herní pískoviště (ale v květnu jsem ho vyhodil, neboť vypadalo, jako by to dělali nějací kluci pod lavicí)
duben - prakticky jsem na to nesáhl
květen - na animační 2D engine s inverzní kinematikou už nedojde, příběh bude vyprávěn statickými obrázky
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 3. květen 2012, 01:53:26 Předmět: |
|
|
Tak snad aspon ten cerven sa ti zadari splnit, co si si naplanoval
Ber tak, ze do Vianoc mas casu dost, no nie ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KiRo

Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: 3. květen 2012, 23:35:26 Předmět: |
|
|
Já myslim, že zpoždění pár měsíců nikomu nic neudělá... Jasný, nestihne se významný datum, ale každý diamant potřebuje vybrousit  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 14. květen 2012, 22:43:30 Předmět: |
|
|
Velmi, velmi pekne!  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|