Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 29. srpen 2012, 17:06:42 Předmět: Architektura herního enginu |
|
|
Téma o jádře enginu mě ponouklo ke všeobecnějšímu dotazu. Potřeboval bych poradit, kde se dočíst něco o návrhových vzorech u celého herního enginu. Něco jsem hledal a něco jsem našel, ale zatím se mi nepodařilo dostat úplně k problému.
Když se pokouším navrhnout nějaký engine pro hru, tak to často končí diagramem tříd s ohromným stromem, kde třídy blíže ke kořenu slouží ke stavění stromu, ostatní větve potom představují různé herní objekty a listy často slouží přímo k vykreslování. Skrze strom pak k listům probublávají pointry na renderovací třídu a na různé další třídy. Provedení nějaké akce pak vypadá tak, že se z nějaké větve přes hromadu pointerů dostávám nahoru a pak zas do jiné větve - no prostě je v tom bordel.
Tak by mě zajímalo, v čem dělám chybu nebo jakých zásad se držet. Jak oddělit různé části enginu a jak dosáhnout toho, abych se v něm vyznal i měsíc po tom, co ho napíšu.
Snad jsem se vyjádřil jasně, kdyžtak upřesním, díky za rady |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jakub Doucek
Založen: 08. 12. 2011 Příspěvky: 14 Bydliště: Pardubice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna