.[ ČeskéHry.cz ].
Virtual 2 / GeneCraft
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 13. leden 2013, 01:22:49    Předmět: Virtual 2 / GeneCraft Odpovědět s citátem

Pamatujete si na síťovou hru Virtual, kterou jsem dělal v rámci semestrálky ze sítí minulý rok?
Tak jsem v rámci jiné semestrálky (GRG) začal dělat pokračování. Tentokrát nejde o síťovou hru, ale spíše o Single Player alá Starcraft 2.

Zatím jsem ve fázi pre-alpha verze. Teď mi jde spíš o to získat zápočet, který spočívá hlavně v efektech implementovaných především na GPU.

Na krátkou ukázku se můžete podívat zde.
Zatím jsem použil very-low-poly verzi postavičky z TF2 (má asi 200 trianglů), jinak zbytek grafiky jsem dělal já. Bohužel mi tento semestr dává strašně zabrat, takže jsem se na žádnou gameplay moc nedostal...i když se na to chystám.

Zatím nemám vymyšleno o čem konkrétně hra bude. Co vím s jistotou, že bych rád náhodně generované mapy podle daného scénáře (mapa je na to připravena, jen ještě neumím generovat Very Happy ), kde hráč, co by antivirus musí bojovat proti viru, který napadl systém. Náplň misí by měl být podobný jako v SC2, občas někam dojít a něco zničit, nebo něco najít či něco ochránit.

Pro účely semestrálky jsem počítal se scénářem, kdy měl hráč chránit evakuační autíčko, podobně jako v SC2 misi Evacuation (Agria). Akorát mám v pondělí termín odevzdání a už to jaksi nestíhám...
Tak se alespoň můžete pokochat... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 21. srpen 2014, 13:04:33, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 13. leden 2013, 17:22:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud má někdo zájem to otestovat, tak může zde.
Zajímavé je, že u bráchy se ne a ne přehrávat hudba a dokonce nešel ani alokovat zdroj pro streamování, v čem to je nevím, protože to lze jen těžko logovat...pokud se vám tedy přehrává hudba, tak pohoda. Very Happy

Ovládání jednotek a obrazovky je podobné jako v SC2.
Tlačítky 1, 2, 3, 4, Q a E můžete přepínat postprocess efekty, ale to je jen pro účely semestrálky do školy.

Ještě jedna taková maličkost. Když máte vybranou jednotku a kliknete pravým tlačítkem na jinou, tak se nic nestane, protože jsem nestačil implementovat příkaz Follow/Attack. Pokud tedy jednotka běží a vy kliknete na jinou jednotku, tak se prostě zastaví (a příkaz Follow se přeskočí).

Díky za otestování.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:20:23, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 13. leden 2013, 17:53:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem to testnul, hudba byla v poradku, ani jinej problem jsem nezaznamenal.
Testovano na: Win 7 x64, AMD Athlon 64 X2 4800+, Radeon HD 4870
Vetsinou 150+ FPS (v puvodnim nastaveni)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 13. leden 2013, 18:09:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak video pěkné, nicméně na GMA se nedostane za test verze OGL (soudím podle logu).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 13. leden 2013, 21:01:35    Předmět: Odpovědět s citátem

A jaké GMA máš? Já to testuji na GMA X3100 a jde to...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1482
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 13. leden 2013, 21:18:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud má GMA X3100, tak ať si zkontroluje, že má poslední ovladače. Dost se lišily od prvních.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 14. leden 2013, 10:49:21    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA napsal:
A jaké GMA máš? Já to testuji na GMA X3100 a jde to...

No je to 950 nebo 945 či co - prostě ta nejhorší šunka, asi bych tomu ani neříkal GPU, ale Torchlight mi běhal, občas silně pod 20, ale...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 14. leden 2013, 11:15:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to je jasný, že Ti to nepůjde. Pro spuštění je potřeba alespoň OpenGL 2.0, podle wiki tyhle staré karty umí jen OpenGL 1.4...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 14. leden 2013, 11:38:59    Předmět: test Odpovědět s citátem

otestovane, secko bezi a predpokladam, ze tak ako ma. efekty su efektne,
LOL ten ``pixelated'' je fajn hehe

strojcek: Win7 64bit, intel i5-2410M 2.3GHz, 4GB RAM

zvuky tiez funguju. zatim...
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 671

PříspěvekZaslal: 14. leden 2013, 11:41:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Hudba ok. Moc nerozumím proč u efektu rozbitého skla v místě rozbití je černo a ne ostrý obraz.

No a jinak se mi podařilo ze všech panáčků udělat jednoho. Smile To by chtělo taky časem ošetřit.

Jinak pěkné.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 14. leden 2013, 13:34:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Pěkné.

Nefunguje mi tam ale audio a mám to v dost malém letterboxu (800x600), když jsem WSXGA+ (1680x1050). To je bug nebo feature? Log follows:
kód:
01/14/13 - 13:29:15 : Instancuji subsystemy enginu.
01/14/13 - 13:29:15 : Vsechny subsystemy jsou vytvoreny.
01/14/13 - 13:29:15 : Vytvarim nove okno (800 x 600).
01/14/13 - 13:29:15 : Inicializuji SDL Video.
01/14/13 - 13:29:15 : Vybiram vhodne rozmery okna.
01/14/13 - 13:29:15 : Nove rozmery okna byly vybrany (800 x 600).
...
01/14/13 - 13:29:16 : Inicializuji knihovnu zvuku.
01/14/13 - 13:29:16 : Nelze inicializovat knihovnu zvuku!
01/14/13 - 13:29:16 : Inicializuji knihovnu castic.
01/14/13 - 13:29:16 : Verze OpenGL: 3.30
01/14/13 - 13:29:16 : Verze GLSL: 3.30
01/14/13 - 13:29:16 : GPU skinning is on.
01/14/13 - 13:29:17 : Nelze nacist audio "audio/ambient.ogg"

_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1482
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 14. leden 2013, 14:37:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak načítá ten soubor audia, že ho u některých nenačte? Když tam nemá uvedenou celou cestu, tak si musí hlídat pracovní adresář (může se lišit podle toho, jakým způsobem lidi hru pustí).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 14. leden 2013, 15:21:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslím, že to nenačte tam, kde není nainstalováno OpenAL. Stačí buď nainstalovat OpenAL nebo tam přikopírovat wrap_oal.dll
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 30. leden 2013, 15:55:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Dneska jsem ukazoval na Dni Otevřených Dveří na ZČU takovou narychlo splácanou (!pozor!) hratelnou ukázku Virtual 2. Celkem se to líbilo, jen to bylo strašně těžké. Dejme tomu, že ze 30 lidí to dohráli jen 4, včetně mě. Sám musím uznat, že jsem to moc nebalancoval a čísla volil spíš podle reakcí (přání) přítelkyně. Very Happy
Nicméně můžete stahovat zde.

Ovládání je podobné jako u Starcraft 2, jen s rozdílem, že útok na prostor funguje trochu jinak (jednotky po zabití prvního nepřítele nepokračují v pohybu, ale uvedou se do Idle stavu).

Ovládání:
Šipky - pohyb kamery (také myšítkem po okrajích obrazovky)
Levé tlačítko myši - výběr jednotek, označení jedné jednotky, odznačení jednotek
Pravé tlačítko myši - pohyb, útok na prostor
Tlačítko A - zapnutí módu útoku na prostor (jako attack ve Starcraft 2)

Cíl hry:
Dostat autíčko na konec cesty (na obrazovce se zobrazí text, že jste vyhráli)

Pozn:
Z neznámých důvodů se autíčko někdy vrací na začátek cesty (stalo se to tedy jen 2x, ale i tak)... Very Happy
Na tlačítkách 1-4 jsou namapované efekty ze semestrálky.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:20:41, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Poky



Založen: 29. 06. 2009
Příspěvky: 182
Bydliště: Písek / Plzeň

PříspěvekZaslal: 4. únor 2013, 17:46:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak sem to párkrát zkusil a ani jednou sem to nedohral Evil or Very Mad .., a asi 2x se mi autíčko taky vrátilo na začátek, ale jinak super Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Další
Strana 1 z 15

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna