Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Intenzita aktualizací |
MAX (ukázat každý nově vzniklý model) |
|
46% |
[ 41 ] |
MED |
|
30% |
[ 27 ] |
MIN (jen podstatné milníky) |
|
22% |
[ 20 ] |
|
Celkem hlasů : 88 |
|
Autor |
Zpráva |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 25. únor 2013, 08:56:10 Předmět: |
|
|
To napíchnuté děcko je drsné . Upvote a držím palce |
|
Návrat nahoru |
|
 |
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 25. únor 2013, 09:13:47 Předmět: |
|
|
Vypadá to parádně. Jen bych uvítal i nějaké video přímo ze hry. Podle mě lidi, co nesledujou tohle fórum, tak z toho videa ani pořádně nepoznají, jak ta hra vlastně vypadá, že je to strategie co se hraje "seshora" (teda aspoň si myslím, že by to tak mělo být ).
Jinak držím palce, hru jsem podpořil palcem. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 25. únor 2013, 09:16:55 Předmět: |
|
|
Také palec hore. Komunita českých her tě velmi podporuje.
Za sebe doporučuji tam dát i jiný typ ukázek, hlavně těch herních. Takhle tam opravdu člověk neví, jak se to bude hrát, když tam není žádná ukázka shora.
Navíc by pak mělo ubýt stížností na grafiku, která je dle mě taky zcela dostačující v této podobě. (na druhou stranu nebývám příliš náročný, takže to asi nejde brát moc v potaz) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 25. únor 2013, 09:39:54 Předmět: |
|
|
Samozrejme drzim palce. A trochu bych souhlasil s Houpem, chtelo by to ukazku z hrani. Takhle tam nejsou kolize a panacci jsou hlava na hlave, pr*el na p*deli.
Dva typci s pistalami + jeden s houfnici a zadny dym? To by melo vypadat jak na nejake rastaparty. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rexistens

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 62 Bydliště: kousek od Zlina a nekdy Brno
|
Zaslal: 25. únor 2013, 10:28:31 Předmět: |
|
|
mne se to libi, ale teda musi rict, ze to nabodle decko je na mne trosku drsny joke... _________________ Osobní stránky a portfolio
Stránky BlueA www.bluea.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 27. únor 2013, 11:27:05 Předmět: |
|
|
Ano, výborné !  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 3. březen 2013, 23:02:06 Předmět: |
|
|
Přišlo už přes 100 komentářů, drtivá většina pozitivního rázu a v češtině. Ze zahraničí jsou ohlasy právem chladnější, především proto, že z videa není jasné nic o hře a herních mechanismech. Měl jsem hru se současným materiálem jen ohlásit a s Greenlightem ještě počkat, nejlépe do dema = poučení pro příště. Také jsem se o sobě dozvěděl pár perel, například to, že se chci akoráte svézt na slávě husitské hry Dana Vávry, taková zjištění po dvouleté lopotě vskutku "potěší".
Každopádně vývoj pokračuje, na četné žádosti jsem na bitviště experimentálně přidal krev, výsledek vypadá jako ze samuraj-zombie hororu a původní roztomilá atmosféra je v trapu:
ps: mrkněte na moc pěkné koncepty v české hře Golém!
http://www.facebook.com/Golem3d |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 4. březen 2013, 09:06:08 Předmět: |
|
|
citace: |
Také jsem se o sobě dozvěděl pár perel, například to, že se chci akoráte svézt na slávě husitské hry Dana Vávry, taková zjištění po dvouleté lopotě vskutku "potěší". |
Nojo, to je bohužel mentalita hodně hráčů, kteří tvrdí, že CoD je nejlepší armádní simulátor, nebo že Minetest sprostě okopíroval Minecraft (přitom Minecraft udělal úplně to samí). Já tě káždopádně podpořím, protože se mi hra líbí a vím kolik dřiny jsi na tom odpracoval. Držim palce. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 4. březen 2013, 12:48:31 Předmět: |
|
|
Ten poslední screenshot je hroznej :-). U mě vedou ty obrázky z časných stádií vývoje, ty s "keramickýma" domečkama. A lidi neposlouchej, nevědí, co se jim bude nakonec líbit. Ty jseš autor, ty máš talent a ty umíš něco vytvořit. Neznamená to bejt uplně nepřistupnej radám, ale tu finální vizi máš pravděpodobně jen ty. Tak si to nenech pokazit a držím palce! _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. duben 2013, 13:54:26 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
Dnes je to přesně rok od mé návštěvy Tábora a tedy od zahájení projektu! |
Dnes 2 roky a stále to nebere konce, hergot himl...
Spytihněv napsal: |
nechám to tam měsíc podusit a pak se uvidí |
Dopadlo to nějak takhle:
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. červenec 2013, 11:09:27 Předmět: |
|
|
citace: |
Hus byl tmář, hnal se fanaticky za kdo ví čím a husiti byli hrdlořezové a bukanýři - ostuda národa. |
Tohle je nové motto hry, které jsem si nalepil na monitor, a díky kterému projekt dokončím mnohem snadněji. Od Greenlightu se to nepohlo, hodně jsem se věnoval rodině (máme přírůstek) a projekt mezitím vykysnul. Ale letošní podzim je reálný, cítím to v kostech. Během příštího týdne dodělám jedny webovky pro známého a pak se hned chystám vrátit naplno k husitům jako za starých časů - denně aktualizace.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 6. červenec 2013, 12:57:05 Předmět: |
|
|
Hurááááá!  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 1. srpen 2013, 11:47:44 Předmět: |
|
|
Usedl jsem po dlouhé době k Táboru a prošel si hotové věci.
Co mi tam hrozně vadí, je omezení herní mapy (viz obrázek). Původně jsem totiž plánoval, že hráč půjde z bitvy do bitvy a každá bitva bude samostatný "level", prostě klasická kampaň. Teď mam ale chuť udělat jednu jedinou obří mapu (nejlépe celé Čechy), po které se půjde volně pohybovat bez načítání a bojovat kdekoliv podle chuti, jako v sandboxových hrách. Pokusím se o to.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 1. srpen 2013, 12:08:29 Předmět: |
|
|
Já se teda ve hrách moc nevyznám, ale neni to zbytečný? Ještě tak, kdyby ti husti lítali letadlem, ale na koních jim to bude trvat pár týdnů, než dojdou do dalšího "levelu". Ale dost tim prodloužíš hratelnost :-). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|